Комуникации

Побрзајте, нема баш многу време. Два од многуте спонзори на годинашниот LeWeb одлучиле секој ден да доделуваат по две влезници во текот на 10 дена. Спонзорите Silicon Valley Bank and Lepe Partners веќе ја стартуваа кампањата: “Adopt an entrepreneur”. Нема многу време а еве ги суловите: Principle is easy, those who wanna win a ticket need to show us your motivation, by answering a small formular on our Facebook page , by writing a blog post, recording a video, tweeting, facebooking etc. Everything they want to show their motivation. We think this is a huge opportunity for entrepreneurs and we would like to make it known as much as possible, especially to entrepreneurs around the world. Пподетални информации може да се најдат на http://leweb.net/2011/ blog/silicon-valley-bank-and- lepe-partners-are-giving-away- 20-tickets-leweb-entrepreneurs
| | веќе видена

Мислам дека нема потреба да појаснувам зошто жените како потрошувачи се исклучително важни за сечиј маркетинг план. На долго и на широко може да се вадат бројки за тоа колку се тие клучни во донесувањето на голем број секојдневни (навидум безначајни) одлуки за купување на ова или она. Секако, голем број компании добро ги имаат дефинирано во своите целни групи, но прашањето е дали соодветно ги комуницираат денес во ерата на мобилната технологија. AdAge и JWT минатата недела извадија одличен извештај од истражување кое ги открива практиките на жените кога станува збор за употреба на технологија. Во воведот Beth Snyder Bulik вели: Female users are the unsung heroines behind the most engaging, fastest growing and most valuable consumer internet and e- commerce companies. Especially when it comes to social and shopping, women rule the internet,” wrote Aileen Lee, a partner at the storied venture-capital firm Kleiner Perkins Caufield & Byers. И не е само интеренетот во прашање. Ако го земеме во предвид фактот ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 45:25 — 41.6MB) Како што најавивме во оваа епизода едианесета по ред од нашиот комуникации.нет подкаст зборувавме за претстојната конференција е-Општество и за темата на конференцијата е-Отпад . Имавме гостинка, Елена од Метаморфозис, таа успеа да одговори на сите наши прашања иако некои беа надвор од основната тема. Конференцијата ќе се случува во среда и четврок (23-24 ноември) има интересна програма и работилници а ако ја преслушате епизодата ќе го дознаете и изненадувањето кое го испланираа организаторите оваа година.
| | веќе видена

Ептен, ама ептен ми е мило што и оваа година ќе можам од права рака да пишувам за најголемиот настан поврзан со интернет во Европа. LeWeb’11 веќе одмана е најавен а јас пред неколку недели добив и официјална потврда дека и оваа година, како и лани ќе бидам единствениот официјален блогер од Македонија. Минатата година ми беше прва посета на настан од ваков тип. Искрено, не знаев што точно да очекувам па и не се подготвува толку, или подобро да речам немав баш многу конкретни планови. Оваа година ќе биде поразлично. Не дека ќе ми биде работата полесна, програмата е еднакво интересна како и лани, само што оваа година наместо два LeWeb, чинам за прв пат, ќе трае три дена. Лани, една од интересните сцени ми беше онаа каде (претежно) млади тимови се трудеа да ги импресионираат all star интернет звездите кои седеа во жирито на натпреварот за стартап компании. Токму затоа покривањето на овогодинешниот LeWeb11 ќе го започнам токму со овој дел од целата манифестација. Пријавите кои влегуваат во конкуренција оваа ...
| | веќе видена

Како што постапно се развива интеграцијата на новите медиуми во активностите на т.н. класични медиуми (примарно телевизија и печат), и како што расте бројот на информативни интернет страници (агенции?), така и на авторите на овој блог им се наметнува потребата да дадат подршка на овие процеси со по некој пост со „лесна“ едукативна содржина. Се надеваме дека тие позитивно ќе влијаат врз развојот на медиумската култура и псименост како на новинарите, така и на нивните корисници. Двата најразработени и највлијателни водичи се на BBC и на АР. Пренесуваме неколку хајлајти од истите, кои мислам дека се интересни и од особено значење: Редакциите ги охрабруваат своите вработени да ги користат социјалните мрежи (СМ) како неодминливо средство за комуникација во денешни услови. Покрај правилата за професионална употреба и споделување содржини, редакциите им даваат насоки и затоа како да ги користат и своите лични профили и сметки на социјалните медиуми (BBC: Don’t do anything stupid… Remember that even though you are ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 31:27 — 28.8MB) Во сенката на првиот локален tweetup (#ТвитерАјвар) поддржан/организиран од компанија, вчера вечер премиерно на РадиоМОФ одеше, во снимана варијанта нашата десетта епизода од втората сезона на комуникации.нет подкастот. Со Мите, повторно се обидовме да бидеме кратки, но пак закачивме 30-тина минути. Тоа е. :) Зборувавме за последниот Mobile Monday Macedonia , оној кој се случи овој понеделник на кој се зборуваше за мобилните веб решенија од два аспекти, технички (помалку или повеќе) и маркетинг. Потоа зборувавме и за новитетот од Google+, страниците за компании, малку коментирвме статистика за ефект од различни типови на објави на Facebook и секако најавивме неколку претстојни настани вклучувајќи ја и седмата меѓународна конференција е-Општество на тема „ИКТ и животната средина: Приказна за отпадот“. За следнта недела најавивме и дека ќезборуваме за електронскиот отпад. Работиме на случајот да ибезбедиме релевантни гости. Ако некој (покрај ...
| | веќе видена

Го прочитав постот на ИнтернетМаркетинг.мк за GoMo на Google и веднаш појдов таму да си поиграм малку. Загреан за темава пред утрешниот Mobile Monday каде ќе се зборува токму за мобилните веб апликации наспорти нативни апликации за секој мобилен оперативен систем одделно мислам дека супер ќе дојдат и неколку основни препораки за градење (правење) мобилна верзија на вашиот веб сајт. Препораките всушност се преземени (адаптирани и скратени) од деталниот извештај кој можете да го добиете ако ја тестирате мобилната верзија на вашиот сајт на: http://www.howtogomo.com/en/#test-your-site. 1. Внимавајте на брзината на вчитување Корисниците на мобилни телефони најчето се во движење кога го користат телефонот, и секогаш се во брзање. Ним им треба брза информација до која можат многу лесно да дојдат. Затоа внимавајте вашиот сајт да се вчитува брзо и да може лесно да се скенира неговата содржина. - ставете приоритет на содржините кои би ги интересирале корисниците на мобилни телефони; - искористете ги алатките за ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 52:13 — 47.8MB) Многу смеење, убав муабет, корисни совети но и доста шеги. Е баш се ова има во новава епизода на нашиот подкаст. На гости ни беа Дарјан Раденковиќ и Димитар Атанасов. Зборувавме за развојот на твитер сферата во МК, за тоа како е да се работи сметка на твитер за семејна компанија и за позитивните примери за здружување на тема фудбал, кошарка и сл. На почетокот малку направив осврт за Webit и за мега #fail-от на Google со iOS апликацијата за Gmail. Однапред да се извинувам за на моменти прехаотичното однесување, понесени бевме од дискусијата во РадиоМОФ и преку твитер. Се со најдобра намера беше :).
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 55:36 — 50.9MB) Во текот на вчерашниот ден проструи информацијата дека весниците кои се дел од МПМ односно од групацијата ВАЦ, Дневник, Утрински Весник и Вест стартуваа со наплата на електронското издание на печатената верзија. Од нив само Вест се одлучи на целосно затворање на информациите од печатеното издание додека Двеник и Утрински и понатаму ќе ги објавуваат во целост текстовите од печатеното издание на нивните вебсајтови. За причините за овој потег на МПМ и за тоа зошто се одлучиле на овој модел, какви други модели на наплата има во светот, бројки на претплати од првиот ден и уште некои други работи во овој подкаст зборуваме со Зоран Ричлиев советник за нови медимуми во МПМ. Прочитајте ги првите перцепции на Филип Стојановски за наплатата на е-изданијата од страна на МПМ.
сите 2 | | | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 24:57 — 22.8MB) Поттикнати од обуката за интернет маркетинг која ја одржавме во рамки на Капитал Академијата најголемиот дел од овој подкаст го посветивме на тоа како социлајните медиуми се користат за бизнис. Споделивме искуства за тоа како компниите во Македонија ги користат социјалните медиуми од она што можевме да го слушнеме од искуствата на фирмите кои беа присутни на самата обука. Покрај тоа стана збор и за #ТвитерПиво кој се одржуваше додека оваа епизода одеше премиерно на Радио МОФ . Супер си поминавме на #ТвитерПиво и сега сме во исчекување на организација на #ТвитерАјвар
| | веќе видена

Нашите искуства за BlogOpen ги споделивме во последната епизода од комуникации.нет подкастот заедно со Дарјан . Но како и во минатото и на овој настан се обидовме да најдеме интересни соговорници и да снимиме кратки видео интервјуа. Минатиот викенд во Нови Сад снимивме само едно интервју и тоа со Matt Gierhart човекот кој е задолжен за „social” во Ogilvy Action една од гранките на глобалната Ogilvy Со Matt зборувавме малку за технолошкиот детерминизам за различните прифаќања на технологијата и малку за тоа како денес се однесуваат големите брендови во поглед на фамата наречена социјални медиуми. За мене клучната реченица е: Most important thing about Social Media is input not output. Намерно ги извадив прашањата, мислам дека се разбира се од муабетот, сепак ако нешто треба да се појасни, тука сум. Погледнете го видеото (го има и во HD) и прочитајте нешто повеќе за Matt Gierhart
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 42:17 — 38.2MB) Оваа епизода е комплетно посветена на BlogOpen Masterclass 2011 . Настанот кој се одржа 8 и 9 октомври во Нови Сад. Гостин во епизодата е Дарјан. Со него се обидовме да направиме пресек на официјалниот и неофицијалниот дел од програмата. Генерлната оценка за настанот е позитивна. На истиот имаше далеку повеќе добро отколку не толку добри работи. Енергијата помеѓу посетителите која е карактеристична за овој настан не недостасуваше, тоа беше најважно. Имаше неколку одлични презентации и секако една која за нас беше вон конкуренција. Мите Кузвески (не е дел од оваа епизода) зборуваше за #protestiram За жал немаме целосно видео од настапот на Мите па ќе мора да почекаме официјалните видеа да се појават на live-e.tv Во текот на следниве денови може да очекувате и едно кратко видео интервју со Matt Gierhart од OgilvyAction
сите 2 | | | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 31:00 — 28.4MB) Интернет гигантите си го прават своето и не оставаат многу простор да се зборува за други работи. Кога тие пласираат иформации тоа го прават доста добро и доста обемно. Оваа епизода со Мите и во еден мал дел и со Марјан зборувавме за новиот iPhone 4S и за iOS 5. Секако неизбежна тема беше таа иакок за многумина ова претставување претставување ептен мал, дури и незначаен чекор за Apple. Ние коментриваме за некои од новите опции кои беа најавени. Новиот оперативен систем веќе е достапен па сега сите кои имаат соодветен уред ќе може да го испробаат. Нам ни останува да му искажеме благодарснот на мајсторот Steve Jobs кој сега веќе почива во мир. Покрај оваа тема во оваа епизода зборувавме малку и за подзаборавениот Google+ но и за новитетите кои ги претстави машинеријата наречена Facebook.
| | веќе видена

Webfest.me се одржа во Будва, поточно во Бечичи во ексклузивниот хотел Splendid. Атмосферата беше одлична, хотелот е на плажа со одлична #тераса и одлична храна. Можеби организаторите не се потрудиле премногу да извлечат од спонзорите па освен кафе пауза за се друго требаше да се плати, ама вреди. Имаше повеќе од 200 посетители од кои најбројни ми се гледаа студентите кои добија посебен попуст за учество. Ова е одлично зошто на тој начин се инвестира во развој на квалитетен пазар на труд. Програмата на првиот ден ветуваше неколку интересни сесии. За почеток, очекувано, имаше досадно официјално отварање со локален политичар (министер) кое навистина беше досадно. Но затоа следните беа по мерка. Паметен чекор на организаторите беше одлуката да има помалку стандардни презентации а повеќе да биде во вид на интервју со водител/модератор на сесијата. И да бидеме искрени во текот на првиот ден одлично им одеше овој концепт. Веднаш по отварањето зборуваше Бранко Милутиновиќ од Nordeus , креаторите на ...
| | веќе видена

Помина повеќе време одколку што планирав за да го напишам и вториот пост за Webfest.me но сега ми се чини дека и нe испадна така лошо затоа што имав време да го средам впечатоците и да погледнам малку поубаво на тоа што таму се случуваше. Вториот ден беше денот кога требаше да настапат најголемите звезди на настанот. Тони Конрад и Мет Муленвег . Но пред нив имаше и други кои не треба да се испуштат во овој извештај. Денот започна со интересна презентација на Владимир Николоќ од Лимундо . Тој, слично како и Бранко претходниот ден зборуваше за почетоците на нивната компанија. Денес се скоро 40 вработени и едена од најголемите клaсични старт-ап компании во регионов. Упорност и јасна цел уште еднаш се покажуваат како клуч. Владимир со својот брат започнале да работата со еден комјутер и еден телефон и тоа воопшто не го гледаме како пречка. Се менувале еден по еден, но денес тоа се само убави спомени кои ги раскажуваат на конференции. По него зборуваше Џорџе Секович од Logate . Ептен интересно беше. ...
| | веќе видена

Уште 5 дена не делат до петиот BlogOpen во Нови Сад. Атмосферата на интернет полека се загрева, колоната со тагот #blogopen се полни со твитови а оние кои ќе учествуваат веќе започнаа да ги најавуваат своите презентации и да дискутираат со останатите посетители. И токму сега ние (комуникации.нет) и јас (како официјален блогер на настанот) успеавме да обезбедиме две бесплатни влезници. Еве што доделуваме: Full House – cena 5.900 dinara Svaka kotizacija obuhvata: Prisustvo masterklas prezentacijama 8 keynote predavača Prisustvo finalu StartUpOpen konkursa Praćenje 16 predavanja u PechaKucha formatu Proglašenje najboljih blogova iz prethodne godine Dva svečana koktela sa lunch-breakom i puno prilika za networking Kotizacioni paket Како до влезница? За да имаме некој (каков/таков) критериум по кој ќе ги доделиме овие влезници решивме да поставиме правила. Право на учество имаат блогери од Македонија кои имаат активни блогови на која било тема. Значи мора да имаат објавено најмалку два блог поста во ...
| | веќе видена

Пред да биде предоцна не ќе е лошо јас да ги споделам бројките кои ги собравме и премиерно објавивме во нашиот минатонеделниот подкаст. За жал не стигнавме да ги визуелизираме убаво, но ако се најде некој желен секако дека може да го стори тоа. Значи вака суво за да останат запишани и објавени еве ја статистиката за твитовите кои го содржеа тагот #makbasket Твитови: Вкупно: 3273 RT: 991 К0рисници: 532 По ден: 31.08.2011 – 309 01.09.2011 – 281 02.09.2011 – 75 03.09.2011 – 1015 04.09.2011 – 741 05.09.2011 – 735 06.09.2011 – 93 07.09.2011 – 24 Линкови приложени на Твитер под таг #makbasket: (период 01 – 05 септември 2011) - Линкови до домашни веб страници 39 (22 од корисници, 17 од твитер сметки на самите медиуми) - Линкови до странски веб-страници: 32 (29 од твитер корисници, 3 од самите сервиси/медиуми) Најлинкувана статија: http://www.24sata.hr/kosarka/gecevski-ludilo-je-u-skopju-sad-ce-dici-spomenik-za-nas-233413 На крај на настапот на нашите репрезентативци ќе ја собереме ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 32:18 — 37.0MB) Втора епизода од втората сезона и за прв пат оваа сезона сите заедно, јас, Дарко и Сеад. Тоа беше ден за паметење но поради тоа што ние се собравме да за ја снимаме втората епизода од комуникации.нет подкастот туку затоа што Македонија играше против Литванија во четвртфиналето на Европбаскетот и не само што играше туку и победи. Во оваа епизода покрај неизбежната тема за кошарката зборуваме и за дали е дојден крајот на ерата на персоналните компјутери, за извештајот на Nielsen за социјални медиуми, истражувањето кое покажува дека споделувањето автоматски на Facebook или преку клиенти како Hootsuite, TweetDeck и други ја намалува интеракцијата дури за 70% како и за други теми. Линкови: Истражување на Nielsen Истражување за автоматско споделување на Facebook
сите 4 | | | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 46:48 — 42.8MB) Во оваа епизода после подолго време имавме гостин. Во студиото на @radioMOF ми се придружи и Киро Велковски ( @kvelkovski ). Зборувавме за #umoevreme, секако за времето во кое Киро започнувал да се занимава со мрежи, комуникации и интерент. Неизбежно се надоврзавме и дискутиравме за актуелни сосјтојби на нашиот ИТ пазар но и прокоментиравме за новиот таблет на Amazon кој се наметнува како прва сериозна конкуренција на iPad. Да не заборавам да повторам дека во епизодата има и отоврен повик за секој кој сака да ни биде гостин во подкастот. Знаете дека секогаш сме расположни за муабет на некоја интересна тема, лично искуство и промоција на добро дело :) Линк: Google to open London startup centre Silicon comes to Stratford: Developing London’s ‘Tech City’
сите 4 | | | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 35:53 — 41.1MB) Помина летото, ние продолживме со нашиот подкаст. Убаво е кога влегуваш во нова фаза од нешто што правиш. Еве на сам почеток една голема благодарност за сите коментари, забелешки, предлози и секако СЛУШАТЕЛИ на нашиот подкаст. Нема да ја сумираме првата сезона туку само ќе најавам што може да слушнете во оваа нова епизода. Во оваа епизода зборувавме за Eastern European Mobile Monday Developer Summit и бесплатните влезници кои може да ги обезбедите преку локалниот Mobile Monday Macedonia настан кој ќе се случи понеделников кој следува. Потоа на кратко ги најавивме Webfest.me и Webitexpo.com а зборувавме и за статистиката која ја извадивме од твитовите кои го содржат тагот #makbasket (ќе ставам линк кога ќе ги објавиме во друг пост податоците).
сите 4 | | | веќе видена

next