Комуникации

Погодете што? И денешниот #ПрегледВоПеток всушност не го објавуваме во петок, и сериозно мислиме дека е време да ја прекрстиме рубрикава… Се прибравме од Тирана кадешто се оддржуваше второто издание на AllWeb Albania , си поминавме фантастично. Веќе со полна пареа го спремаме AllWeb Macedonia кој ќе се оддржи на 17 ноември, па во паузата меѓу финализирањето на програмата и дефинирањето на лапачката за конференцијата стигнуваме да ги прочитаме и издвоиме најинтересните дешавки во светот на дигиталниот маркетинг. Одиме. Три работи: видео, видео, видео Хајпот околу видеото како доминантна содржина на социјалните мрежи не само што не стивнува, туку продолжува да расте во повеќе правци. Откако секнаа паричките за креаторите на live видео содржини на Фејсбук, тие се повеќе почнуваат да се вртат кон Твитер како платформа која ќе им овозможи да го монетизираат својот труд преку објавување видео содржини во живо. И додека сите чекаме видеото да стане официјално крунисан крал на социјалните мрежи, големите ...
сите 5 | | | веќе видена

Ако погледнеме колку информации внесуваме дневно ќе сфатиме дека поголемиот дел од нас сме информациски дебелковци, или „инфо-дебелковци“. ИНФО-ДЕБЕЛЕЕЊЕ (infobesity, англ.) е последица на внесување на повеќе информации отколку што можеме да преџвакаме и превариме. Неселективното внесување информации може да има многу штетни последици за квалитетот на нашето живеење и за нашето здравје. Томас Ериксен ( Thomas Eriksen Tyranny of the Moment, 2001) потсетува на Фридрих Енгелс и неговото незавршено дело „Дијалектика на природата“ ( Dialektik der Natur , 1883) каде тој пишува за појавите на „преодност на квантитет во квалитет“. Енгелс истражувал низа појави каде преку интензивирање и квантификација одреден процес достигнува точка на заситеност, и како резултат на тоа целосно се менува и добива сосема различни одлики и квалитет. „Одеднаш и без предупредување наместо повеќе од истото добиваме нешто сосема друго“. Се работи за точка на прекршување во која квантификацијата го сменила квалитетот на процесот. На ...
| | веќе видена

Социјалните медиуми, како и технологијата генерално, имаат двојна природа, позитивна и негативна. Со развојот на комуникациските технологии позитивните страни станаа општоусвоен стандард кој се подразбира во секојдневното живеење и комуницирање. Бидејќи позитивните страни се во голема мера усвоени, од друга страна негативните страни ни стануваат се поочигледни и ни пречат. Токму на оваа линија, негативните страни на социјалните медиуми во однос на политиката и демократијата, во последно време се предмет на многу истражувања. Едно од нив е истражувањето на Democracy Fund и Omidyar Network , насловено како „ Дали социјалните медиуми се закана за демократијата “. Клучните наоди од истражувањето можат да се сумираат во 6 точки кои ги прецизираат штетните влијанија на социјалните медиуми во политиката и општеството: 1. Поларизација на граѓанското општество преку онлајн поттикнато сегрегирање и фрагментирање (т.н. феномени на „ехо-комори“ и „филтер-меури“, т.е. echo chambers, filter bubbles). 2. Забрзано ...
сите 3 | | | веќе видена

Сме го правеле овој експеримент и порано, не дека не, и беше тажен за нас, ама ете… Нè немаше два петока по ред, да пред два дена беше вториот, и никој не примети. Срам да ви е :). Искрено, нормално дека не беше експеримент туку не се стигаше… ептен сме турбо периодов со двете AllWeb конференции особено таа во Тирана која ќе се одржи сега во четврток на 12.10 и шестата по ред во Скопје закажана за 17.11. Оправдано, неоправдано, тоа е. Еве сме со уште еден преглед и со неколку линкови собрани изминативе две недели. Content Marketing трендови за 2018. Исклучително тешко е да се предвидуваат трендови година за година во маркетинг светот особено кога и се оди чекор конкретно како во оваа листа на Content Marketing Institute. Работите се развиваат и трендовите траат подолго. Она што е важно е нивното потврдување со практични примени и следење на интензитетот на развој. Е, токму тоа на кратко го има во Content Marketing Trends to Watch for 2018 . На кратко: оригинална содржина, купување на медиумски компании, ...
сите 4 | | | веќе видена

Со затворањето на голем број печатени медиуми (Утрински весник, Вест, Дневник, Република, Глобус, Граѓански, Форум, Време, Шпиц, Коха е ре и други…) сериозно се стесни медиумскиот простор за колумнистите. Сепак, значителен број од нив продолжија да објавуваат текстови на интернет, а информативните веб-сајтови беа уточиште за голем број квалитетни пера. Најчитаните колумнисти и креатори на јавното мислење денес претежно ги објавуваат своите текстови на различни онлајн платформи, од информативни сервиси и портали, преку веб-страници на електронски медиуми, до лични сајтови и блогови. Онлајн платформите и социјалните мрежи на кои се споделуваат овие содржини стануваат најважен показател за читаноста и популарноста на колумните. Но, и покрај тоа што онлајн колумните стануваат сè поважни во креирањето на јавното мислење, многу мал број од авторите прават прилагодувања кон новите медиуми на кои објавуваат. Колумните се пишуваат на ист начин како што се пишуваа(т) во печатените медиуми. Колумна си е колумна, нели, ...
сите 2 | | | веќе видена

Стигна крајот на работната недела, а со тоа и ново, трето по ред издание на #прегледВОпеток. Ние оваа недела во бранови си ги собиравме линковите, еден на сам почеток во понеделник и нова тура вчера, доцна навечер. Овој петок читаме/те за: 6-секундната реклама е тука! YouTube и го откри на јавноста својот ѕix-second ‘bumper’ ad format уште во април минатата година откако истражувањата покажаа дека посетителите не ги гледаат рекламите на видеата подолго од 6 секунди. YouTube доста инветира во промоција на овој тип реклами, меѓу многуте текстови еве 6 креативни директори одговараат 6 прашања за 6-секундните реклами Pinterest реклами. Се зголемува бројот на реклами кои ве таргетираат врз основа на вашите интереси . Благодарение на новиот алгоритам на Pinterest за време на тестирањето на новите категории на интерест, дел од огласувачите забележаа зголемување на click-through rates за повеќе од 50%, додека пак сумата која ја плаќаат по клик се намалила за повеќе од 20%. Ако ништо друго e-commerce ...
| | веќе видена

И како што се договоривме (ние сме дечки од збор), денес одиме со втора рунда на преглед во петок. Оваа недела го проширивме спектарот на линкови и расправавме за многу интересни теми, па ајде да започнеме. iPhone X и Black Mirror. Го стартуваме овој преглед со ‘најжешката’ вест оваа недела. До денес веќе сигурно прочитавте дека во вторникот Apple Inc. го лансираше новиот iPhone X. Една од најинтересните работи за телефонот е дека новата карактеристика Animojis е инспирирана од серијата Black Mirror. Подолги твитови? Рестрикцијата на карактери што ја има Твитер честопати била тема на разговор помеѓу корисниците на Твитер, па дури и помеѓу оние што не го користат. Во последно време е повторно тема на разговор, заедно со други функции кои корисниците би сакале да ги видат. Дали ‘ ’ ќе биде една од нив? Машка доминација во Bitcoin заедницата. Во свет на еднаквост и рамноправност, дечково зборува за фактот дека луѓето кои ја користат криптовалутата Bitcoin се 95% мажи. Потоа дава 5 (многу интересни ...
сите 4 | | | веќе видена

Решивме (ние во @NewMediaMK ) на почетоков на месецов дека конечно ќе реализираме една постара идеја. Решивме да го вратиме блогов назад во живот и да му испланираме две редовни содржини кои ќе имаат задача да не вратат во ритам. Едната е повторно враќање на видео изданието на #комкаст ама за тоа ќе ни треба уште некоја недела, а другата свечено ја отвораме сега: преглед во петок. Планот е секој петок да правиме краток преглед на актуелни работи од претходниот период, да споделиме линкови и да пишеме по една-две реченици за секој од нив. Така ќе продолжиме да споделуваме она што нам ни е неопходно како знаење за успешна работа и секако ќе има по некој „потежок” линк од теорија за оние кои го следат развојот на медумите. Темите кои ќе ги покриваме ќе се движат во опсег од социјални медиуми, перформанс маркетинг, SEO и SEM, UX, дизајн, сервиси и апликации и секако како што веќе пишав медиуми. Доста е најави… еве го првиот преглед. Типови на Google пребарувачи. Немаме сите иста намера кога тргнуваме да ...
| | веќе видена

Темата на лажните вести и концептот „ пост-вистина “ се актуелизираа во текот на политичките турбуленции и превирања во последните неколку години, а станаа особено жешка тема во контекст на случувањата од глобално значење, какви што беа „ Brexit “ и американските претседателски избори во 2016 година. Пост-вистината како концепт отсекогаш била предмет на политички и филозофски интерес . Да наброиме неколку: „Транспарентната нечесност“ е кованица која ја споменува Ерик Алтерман ( Eric Alterman ), економистот и социолог Емил Ледерер пишува во есеј од 1937 за „одговорноста на оние на кои барањето на вистината им е вокација“ ( Emil Lederer ). Речиси осум децении подоцна оваа порака не изгубила на својата важност. Макс Вертхајмер објавува есеј „За вистината“ во 1934 година со следната порака: „Вистината и лажноста не се нешто чисто интелектуално и одвоено од чувствата и ставовите. Низ многу примери најважното нешто не е самата изјава, туку целиот став, човековиот однос кон себе си. Во целосноста на ...
сите 6 | | | веќе видена

По оригиналната објава на блогот на организаторите на настанот, еве го освртот за Hitit.digital и тука, сеакако со соодветно прилагодвање на јазикот. На 14 април во Загреб, во организавија на Escape од Осијек се одржа конференцијата Hitit.digital. Досега сум бил на многу конференции, мали и големи и прилично брзо можам да проценам ниво на квалитет и организација и затоа можав и можам од одма да речам едно големо БРАВО Escape. Се околу конференцијата од самиот пчеток беше малку различно и мислев дека или ќе биде супер успех или тотална катастрофа. Како прво, конференцијата немаше котизација туку донација за SOS детско село, и тоа не баш многу голема сума, без проблем можеше истата и да се дуплира. Имам доказ дека бев таму, следев сè :) Со две (и пол) паузи за кафе и ручек имаше доволно време за вмрежување и одмор момеѓу предавањата но и супер можност да се запознаат интересни луѓе од струката, и тука исто така може да се заврши освртот зошто некои настани се доволни само заради контактите. Но, предавањата ...
| | веќе видена

Оваа епизода со Митко започнавме муабет за Instant Articles, вклучивме 360° видео стрим во живо преку hugvr.com и се префрливме со муабетот за виртуелната реалност, нејзиниот потенцијал и можностите за крајните корисници да креираат содржина наменета за гледање со специјалните VR уреди. На крај малку позборувавме и за hitit.digital и за фактот дека AdWords сеуште не е доволно атрактивен за Македонија. #комкаст 26 – F8, Facebook Bots…
сите 2 | | | веќе видена

Оваа епизода за прв пат во (цела аудио и видео) историја(та) на #комкаст епизодата одеше на англиски јазик. Секако за тоа „виновен” беше Franck еден од основачите на Startup Weekend. Сега веќе оваа приказна е зад него, но со задоволство зборуваше за почетоците на оваа франшиза, за развојот на стартапите и стратап заедницата и заедницата на претприемачи. Секако зборувавме и за Македонија, за неговите првични искуства и за можностите кои ги гледа тука како потенцијал и предизвик за развој на добра претприемачка атмосфера. Podcast: Play in new window #комкaст 21 – Samsung Gear VR, Facebook Livestream & Like+, Abrakadabra
сите 8 | | | веќе видена

Од оваа 20, најтажна, епизода на #комкаст ветуваме дека редовно ќе ги објавуваме епизодите и тука на својот матичен блог по кои всушност пред (за неколку дена) цели 5 години започна каок аудио подкаст овој подкаст. Еве ги линковите спомнати во видеото. Сите коментари, прашања, забелешки и предлози се добредојдени. #Комкаст видео подкаст за технологија, маркетинг и нови медиуми со Митко Цабевски и Дарко Булдиоски – Обраќањето на Tim Cook – Secure Messaging Scorecard – POS for Stripe – Апликацијата на Горјан – World of Selfie – Македонската биткоин сцена молчи … и прави пари Бонус линк: SelfieCity
| | веќе видена

Во петокот со осбено задоволство бев дел од (претпоставувам) првото официјално одбележување на Startup Europe Week во Македонија . Бев дел од втората сесија заедно со моите драги пријатели Наташа ( @Missy_Delilah ), Петар ( @ninovski ), Митко ( @mitcome ), Ева ( @naloria ), Теди и Виктор ( @ViktorDano ). Само на кратко, настанот беше одличен, имаше убава енергија и ми се чини дека беше одлична идеја да се спојат 3 различни света (државни органи, компании и инвеститори) засегнати со истата тема: развој на стартап сцената во Македонија. Моето излагање беше посветено на делот со неуспесите на стартапите. И токму во таа насока презентацијата всушност беше составена од 7 прашања поврзани со основните фактори за успех на еден стартап. Факторите се преземени од анализата на Бил Грос (видео подолу) претставена во март минатата година на TED настан. Со цел да ја направам мојата презентацијата интерактивна а и да остане нешто повеќе забележано од целиот настан решив всушност тоа да биде мало (методолошки ...
сите 2 | | | веќе видена

Оваа година Spark.me се одржува на 28 и 29 мај, секако во Бечичи, т.е Будва. Како и минатите неколку годни ние нема да го испуштиме најдобриот регионален настан во сферата на маркетингот, менаџментот и стартап културата. Неодмана организацискиот тим објави и официјален конкурс преку кој ќе може доколку активно креирате (квалитетна) содржина на интернет да се вклучите на настанот како официјален блогер. Велат се што треба да направите е да објавите содржина (може да е текст, аудио или видео) на тема: зошто сакам да учествувам на Spark.me конференцијата. Обајавете ја каде обично го правите тоа (блог, подкаст, влог или сл.) вклучете го хаштагот #SparkMe и пријавете го линкот во формата на оваа страница: Become an Official Spark.me Blogger Списокот на избрани блогери ќе биде објавен на 15 март. Секој од избраните официјални блогери ќе добие бесплатна влезница за конференцијата, сместување за период од 4 дена како и вклучување во легендарната Spark.me тура со брод по смата конференција. Обврските на секој ...
| | веќе видена

Текстов првично е објавен во новогодишното издание на Економија и бизнис , затоа што на крај испадна текст за Allweb но и честитка за Нова Година, еве го и тука. Добре дојдовте во светот на искуството, светот во кој не разликуваме онлајн и офлајн, светот во кој информациите ги преџвакуваме за милисекунда и во следната носиме одлука за купување. Оставивме уште еден AllWeb зад нас Минатиот месец на 13 ноември се одржа четвртото издание на конференцијата која нè движи напред . Единствената конференција за дигитален маркетинг од оваа година слободно можеме да започнеме да ја именуваме и како единствена конференција за маркетинг. Ова е не е само поради фактот дека нема слични настани во текот на годината, за што искрено жалам, туку затоа што она што на почетокот почнавме да го именуваме како интернет маркетинг и онлајн ПР, па подоцна го трансформиравме во дигитален маркетинг, веќе од следната година слободно ќе можеме да го наречеме маркетинг. Дигиталниот маркетинг нема потреба веќе да се двои, тоа во неколку ...
сите 4 | | | веќе видена

Во втората епизода по враќањето на #комкаст останав сам, и тоа во Ровињ. Поради технички проблеми Митко не успеа да се вклучи во живо со видео но ме слушаше мене и по претходните координации успеа да учествува во муабетот. Погледни ја втората епизода на #комкаст [видео]
| | веќе видена

После голема пауза и многу одлагања конечно се вартивме со нашиот #комкаст. Овој пат со доста промени. Прво и основно сменет е форматот, наместо аудио сега одиме видео. Второ наместо тим од три домаќини (јас, Сеад и Мите) сега сме двајца јас и Митко Цабевски. Заради практични причини (од квалитетот воопшто не сме задоволни) решивме да користиме Google Hangouts, ако оваа опција се покаже како непрактична ќе бараме нова, сега за сега изгледа ОК. Темите, помалку или повеќе остануваат исти со можеби малку различна распределба. Значи коментираме за технологја, маркетинг и медиуми, се низ призма на дигиталниов свет. Да не должам повеќе, погледи ја првата епизода. Секоја критика, забелешка, пофалба или предлог се добредојдени.
| | веќе видена

…не можам да престанам да мислам како ќе изгледа новиот модел на iPhone …ме нервира тоа што вестите се премногу необјективни …политичарите се идиоти …ми се повраќа од коментарите на вестите Текстот е изработен во соработка со „ The School of Life “ и преставува адаптација на дел од едукативните материјали од серијалот Newstherapy.com …не можам да престанам да мислам како ќе изгледа новиот модел на iPhone Во вестите често наоѓаме шпекулации за тоа како ќе изгледа новиот модел на вашиот омилен смартфон, лап топ, таблет или некој друг уред. Ако подразмислиме, ќе сфатиме дека сме наведени премногу да се возбудуваме за промените на некои производи кои во суштина се ситни или површни. Најчесто, овие најавени производи се многу слични на своите претходници. Под постојаниот притисок на овие информациски подбуцнувања стануваме нетрпеливи колку бавно се развива технологијата: каде се веќе тие мобилни телефони што се полнат еднаш неделно и кои ќе можат да принтаат материјали? Ваквите содржини често се придружени со ...
| | веќе видена

Не знам дали заради тоа што е прв пат навечер да организиараме #SMDayMK или дека има базен, ама едвај чекам да дојде петок. Нам ни изгледа дека сме и скоро спремни. Џабест веќе се подготвуваат за нивниот дел со #ФотоНаНеделата а Фрагмент Комуникации и DJ Shurbe ги договоривме за 2 минути. Програмата и официјално е затворена. Ќе изгледа вака некако: 20.00 – Почеток, доаѓање, собирање, запознавање… се во едно. 20.30 – Формален (официјален) дел со презентации #ФотоНаНеделата – Душан Марковиќ (@elektropionir76) #ЛетовоСакам на Social Media Day – Александра Коложег (@Kolozheg) и Бојана Трајковска Никој нема да ти каже фала, направи го тоа за себе! – Јована Тозија (@jovanatozija) Reddit – Првата страна на Интернетот – два пениса мислат повеќе од еден – Виктор Арсовски (@ViksaaSkool) и Ѕвонко Плавевски (@Giotto_mkd) 21.45 – Неформален дел со DJ Shurbe За сите кои прашуваа или кои не се сигурни да појасниме: за овој настан не е потребна претходна регистрација нити плаќање. Настанот е отворен за сите Social ...
| | веќе видена

next