Комуникации

Минатата недела сите медиуми на два пати објавуаат информации за една одлука која ги засегаше моторџиите од нашиот главен град. По втор пат, онлајн заедницата за која знам дека е доста активна успеа да се здружи и да промени одлука на некој од државните органи. За таа цел го замолив Баже (@GixxerMKD) од motori.com.mk да напише неколку зборови за целата ситуација, зошто ми се чини дека нивната активност онлајн и пред се офлајн е за почит. Па еве: _____ Моторџиите се посебна група на луѓе, за оние кои немаат допирна точка со светот на две тркала сеуште важат стереотипите дека сме лоши луѓе, хулигани, тепачи… се она што се гледа по филмовите. Оние пак другите, нашите пријатели, поддржувачи и љубителите на моторите од прва ќе ви кажат дека вистинските моторџии, немаат допирна точка со оние од филмовите. Македонските моторџии постојано организираат хуманитарни акции, а малтене и да нема мото собир на кој не се собираат средства за засегната социјална група на луѓе. Сепак, нашите проблеми односно потреби ...
| | веќе видена

Кратка изјава на еден од партнерите во We Are Social . Добро е да се знае. Цело време сум на Twitter и Facebook, имам многу пријатели, значи јас сум совршен да работам маркетинг на социјални медиуми така? Не, не си. За работа на социјалните медиуми потребни се луѓе кои знаат како се раководи со маркетинг кампања но она што се бара дополнително е искуството и способноста да се биде мултидимензионален. Околу 80% од луѓето кои работат со нас се блогери во своето слободно време, тоа се луѓе со страст за фудбал, реални шоуа или политика. Тие се интересни за разговор, а тоа е токму она на што се базира голем дел од нашите односи со клиентите. Ако преводов не ти е јасен еве го оригиналот :)
| | веќе видена

Кога си сконцентриран не нешто толку многу, успеаваш да испуштиш многу детали кои на многумина многу им значат. Токму затоа и не можам да раскажам како поголем дел од вас си поминаа во саботата, но знам дека мене ми беше ден кој нема да го заборавам. Храбра агенда, уште похрабра екипа и онаа која патуваше и онаа која не чекаше во секој од посетените градови. Статистики ќе вадиме подоцна, не е овој пост за бројки, овој е за чувства и доживувања. Запознав многу луѓе, многу ведри луѓе со кои делиме страст за некои работи. Не спојуваше желбата за дружба и размена и тоа се чувствуваше од првиот момент кога ќе влезевме во некој од градовите. Бевме во Прилеп, Тетово, Куманово на крај во Скопје и на почеток на поминување до Неготино. Она што најмногу ме радува е што со нашава иницијатива успеавме да ги размрдаме малку луѓето во другите градови за да сфатат дека ги има и дека е супер да се дружат почесто. Она што дополнително ме прави оптимист е што каде и да појдевме сите имаа идеи за нова дружба на некоја супер ...
| | веќе видена

NewMediaMK (@kuzevski) at Social Media Day in Istanbul (2010) Првичната реакција по објавувањето на планот за караванот беше одлична. Баш не израдува тоа и не мотивираше да му се посветиме на настанов максимално што можеме. Затоа еве ја со време агендата на движење. - 09.00 Тргнување од Скопје (место на поаѓање Железничка станица) - 12.00 Прилеп - Клуб Калипсо (старо Габијано) ( FB настан Meetup - 16.00 Тетово – Кафе Амнезија ( FB настан Meetup - 19.00 Куманово – Ирски Паб ( FB настан Meetup - 21.00 Скопје – Кафе Излет ( FB настан Meetup Од Скопје сигурно ќе тргнеме со едно комбе и една кола, околу 12 луѓе. Но, доколку некој сака да ни се придружи, дали на цел пат или само на дел секако дека е добредојден. Следете ги дискусиите на FB настаните и на #smdaymk и планирајте ја вашата рута. Еве ја нашата. Се гледаме во сабота!
сите 2 | | | веќе видена

Трета година по ред 30 јуни ширум светот се одбележува како светски Social Media Day . По иницијатива и организација на блогот Mashable и неговата огромна заедница на корисници во повеќе од 460 градови на сите континенти ќе бидат организирани настани од различни типови и големини. Оваа година за прв пат решивме овој ден да го одбележиме и во Македонија. Размислувавме и минатата година, но ете сплет на околности и ништо не се организираше. Затоа оваа година од прва одиме со храбра акција за која ќе ни треба многу помош односно активно учество. Без грижа, не бараме многу, само желба за дружба и размена на искуства. Во сабота, на 30 јуни едно комбе полно со „зависници” од социјални медиуми ќе се упати во три града низ Македонија каде заедно со локалната заедница ќе се дружат и споделуваат знаења. Заради технички причини моравме учесниците на ова „роуд шоу” да ги договориме однапред. Еве ги оние кои ќе бидат задолжени да привлечат што е можно повеќе луѓе да се појават на средбите во градовите: Ива Дујак ...
сите 3 | | | веќе видена

Неколку белешки со цел малку да се рационализира бранот негативни реакции по „испадот“ на програмата на Канал 5 во кој тизер-реклама за нова серија на оваа национална телевизија предизвика вознемиреност кај голем број граѓани: Канал 5 телевизија, по емитувањето на централниот дневник, објави вонредна вест според која ‘веднаш по полетувањето се урнал авион, а дополнителни информации ќе следуваат наскоро’. Граѓаните во паника, веднаш почнале да се јавуваат на скопскиот аеродром и во МВР за да проверат за што се работи со оглед на тоа што имале блиски кои токму вечерва патуваат преку скопскиот аеродром „Александар Велики”. Според коментарите на социјалните мрежи, најверојатно се работи за реклама на телевизијата за нова серија, во која има слична тематика, односно авионска несреќа. ( Кирилица, 20.06.12 ). Во жанровски формат на телевизиски вести емитувана е реклама за нова серија, што како техника не е непознато. Еден од најпознатите примери на преосмислување на жанрот на вестите за повпечатливо да се ...
сите 62 | | | веќе видена

Се започна со еден наивен твит кога го прашав @Lacialec како се викаше спектакуларниот пост турбо фолк бенд – Рафинерија. Неколку твитови подоцна јас реков ако убеди 500 нови твитер кориснци да ме заследат во рок од 30 дена јас ќе ја организирам кафана а тој ќе го донесе бендот. Следниот ден се пушти во акција и ме намести дека јас ќе ја платам кафаната. И така натаму… Не успеа… Ама #ТвитерКафана ќе има, пријавете се тука: Конечно #твитеркафана
| | веќе видена

Таман ќе помисли човек дека дошла некоја убиствена опција на G+ без која нема да може да се живее, и оп.. разочарување, нема ништо ново. Но може и работата не е да има ново, туку постоечкото да е подобро. Хм… не сум уверен нити во тоа дека е подобро иако не сум му дал многу шанса на G+ да си бидам искрен. Како и да е… еве еден фин инфографик кои ќе му дојде како опвторување на лекцијата. Којзнае може ќе не измотивира да му посветиме повеќе внимание на G+, баш во периодот кога некако од сите страни доаѓаат негативни вести, податоци и сл. поврзани со Facebook.
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 1:01:20 — 56.1MB) Малку здрвен на почетокот, но после се опушти. Во оваа епизода со Виктор и Мите разговаравме за мобилните телефони, за локалните апликации и натпревари и за локалните услови за развој на пазарот на аплкации и сервиси за мобилни телефони.
| | веќе видена

Во Македонија општо познат е мрчот дека нема добри настани, од кој било тип. Па така заглавени во мрчењето дури и кога има добар настан некако по навика се обидуваме да ги уловите просечните работи во него и да не му го оддадеме заслуженото внимание. Во петок во Скопје ќе се случи настан кој (искрено се надевам) ќе отскокне од просекот. Во организација на Капитал Академијата во Александар Палас на 08.06.2012 ќе се одржи маркетинг конференција – Брендови, патот до потрошувачот . Со едно многу звучно име, Џејсон Ромејко, интернационален креативен директор на Saatchi&Saatchi за брендот T-Mobile и многу локални бизнис херои организаторите ќе се обидат низ три различни панели да го задржат вниманието на посетителите. Одличен е воведот на нивниот сајт, има доволно детали кои го прават овој настан прималив за посета. Како се повторува успехот на еден бренд преку екстензија на производи од истиот бренд ќе објасни Милош Радуловиќ, менаџер од Алкалоид, кој преку примерот на Кафетин ќе илустрира како овој бренд стар ...
сите 6 | | | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 1:06:33 — 60.9MB) Се собравме сите тројца заедно (јас, Сеад и Мите) и влечевме паралели за тоа како телевизијата и Facebook се слични. Испаднаа интересни муабети и аспкети. Како и секогаш ни се вклучија во дискусија и пријателите од Твитер, а специјален шмек на оваа епизода и даде музичката нумера со која ја започнавме и завршивме. Во меѓувреме Facebook (како платформа, нели) додаде уште една опција со која ја намалува важноста од директна комуникација и ја зголемува пасивноста на оние кои управуваат со страниците на брендовите. Фотографијата е направена на почетокот на подкастот, додека одеше специјалната нумера :)
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 37:47 — 34.6MB) Оваа 42. епизода од нашиот покаст комплетно ја посветивме на конференцијата за слобода и приватност на интернет која треба на 21 и 22 да се одржи во Скопје. Ирина ни беше гостинка како претставник на Метаморфозис, официјалниот организатор на настанот. Дискутиравме за агендата, целите, очекувањата и секако накратко за состојбата по овиепрашања во МК. Првиот ден ќе биде посветен на приватноста на интернет, а вториот на слободата на изразување и во голема мера на медиумите. Се гледаме во City Hall следната недела. Програма: Конференција за слобода и приватност на интернет (pdf)
| | веќе видена

„Скандал – момче ја побарало својата девојка за жена додека биле сами!“ Ова е мојот фејзбук статус од 14 јануари годинава и кој за жал стана „визионерски“ :( Моментот кога интимен момент како што е барање на раката на саканата ќе стигне до главните вести на една од националните телевизии, е доволно некој од нас да стави прст на чело: полека, што воопшто се случува овде? Во суштина овде станува збор (за обиди?) за развивање на една нова перцепција за „романтичноста“ директно поттикната од медиумската култура, особено од холувудските филмови. Јавните запросувања не се реткост во САД на пример, каде културната матрица на Американците и нивните сфаќања за романтичноста се тесно испреплетени со филмовите. За нив јавното запросување е еден вид „херојство“ на јавна сцена како потврда на големата љубов и подготвеност за целосна посвета кон брачниот живот. Напнатоста на која се изложува мажот кој јавно запросува соочен со ризикот да биде одбиен и јавно посрамотен, билда еден вид „романтичарски адреналин“ што се ...
сите 2 | | | веќе видена

Воопшто не е чудно зошто Facebook се решава да „фрли” толку пари на мобилни апликации кои добро го сфатиле тој еко-систем. Последните бројки на Facebakers (кои во меѓувреме стануваат едни од нарелевантните за статистика околу FB) велат дека повеќе од половина од корисниците на овој сервис ја користат мобилната верзија или некоја од мобилните апликации. Секако оваа бројка е поголема во земјите каде мобилните телефони се примарен уред, како на пример во делови од Африка, Јапонија и сл. Не е тајна дека Facebook искуството на мобилен тел. е далеку од добро. Овие верзии се многу рудиментирани и имаат уште многу работа додека да стигнат до ниво до кое ќе може да се мерат со десктоп верзијата. Ова особено фрустрира ако сакате да одржувате некоја стрница, група или слично. Од мобилен е скоро невозможно. Како и да е, фоелми си се, си знаат. Претпотавувам дека воопшто не им е лесно да ги спроведат плановите на дело па затоа ние само ќе си гледаме статистики, ќе си воздивнуваме на бројки и ќе чекаме да не изненадат (се ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 50:16 — 46.0MB) По пролетна пауза од 3 недели, повторно се враќаме на нашиот подкаст. Овој пат со нов термин, го поместивме премиерното издание на Радио МОФ од среда во четврток, 21 часот. Со нови сили и нови микрофони (јеееееее) 50тина минути зборувавме со Никола Бојков од IM.mk Повод беше нивното вклучување во Preferred Marketing Developer Program на Facebook a покрај тоа муабет правевме и за нивните искуства и ставови во поглед на навиките, оечкувањата и практиките на локалните брендови кога станува збор за маркетинг активности на Facebook. Секако малку мрчевме и за самиот Facebook за насоките на развој и сл.
| | веќе видена

Голем број различни истражувања го потврдуваат фактот дека кога носиме одлука за купување на некој производ или услуга најголемо влијание има препораката од пријател на кому му веруваме. Веќе години наназад се зборува (и докажува) дека со развојот на „социјалниов интернет” односно мрежите за социјално дружење влијанието и пред се потрагата по препораки се уште поголеми. Често во презентации и предавања го спомнувам ова но никогаш не сум извадил некоја конкретна студија за да го поткрепам истото со конкретна бројка. Ете, денес е денот кога ќе го сменам тоа. Nielsen во свој блог-пост каде анализира дел од резултати од истражување кое се фокусира токму на ова. Еве како стојат бројките во истражувањето Global Trust in Advertising and Brand Messages за третиот квартал од минатата година: Ова секако не значи дека брендовите треба да престанат или да го намалат бројот на емитувани ТВ реклами, туку повеќе става фокус на потребата од промена на целокупната комуникација а со тоа и самата содржина на рекламите. Се ...
| | веќе видена

Одмана немам напишано пост а во изминатиов период богами имаше за што да се пишува. Некако веќе ни станува заморно да пишуваме за настани. Не знам дали е тоа така зошто нема што ново да се пише или затоа што нема публика за која треба да се пишува? Помош? А може и само затоа што нас не мрзи… Кон крајот на минатиот месец бевме на два одлични настани во Белград. Еден по друг, на иста локација. Двата во фокус го имаа интернетот и дигиталното доба во кое живееме но сепак беа комплетно различни. Овој пост за првиот, па подоцна и за вториот… Digital Day донесе бројки и ветувања Digital Day како и што најавивме го организираше IAB.rs и навистина обезбеди достојни имиња за настан од тој ранг. Луѓе од различни бизнис области на едно место собрани да ги слушнат трендовите, бројките и очекувањата за развојот на пазарот на дигиталниот маректинг (со фокус на огласувањето, секако). И се е тоа одлично, но јас имав два мали проблеми. 1. Нашиот пазар сеуште не е во презентациите на регионалните претставници. Затоа бројките ...
| | веќе видена

Во оваа 2012 година веќе научивме дека сме од поодамна зацапани во дигиталната револуција, дека светот станува се поповрзан, технологијата навлегува во сите пори од нашето живеење, интернетот е од поодамна доминантно место не само за комуникација, туку и за деловно работење, рекламирање и водење политика. Во комуникологијата обично се вели дека старите медиуми не изумираат, туку остануваат да опстојуваат на различен начин. Некои се прилагодуваат, некои прифаќаат дел од новите техники и технологии, некои добиваат носталгично место во нашите животи и така редум. Печатот можеби не е доминантен медим во дневната соба, но можеби повеќе го читаме на работа. Радиото станува омилен медиум во нашите автомобили, телевизијата се дигитализира, а телевизорите се и на прагот да станат последната технологија која ќе го добие префиксот смарт. Сето ова е интересно и возбудливо, но што се случува со оние меѓу нас кои и не се така ентузијастични да ги јаваат брановите на овие револуционерни процеси? Тој свет е многу интересен, ...
| | веќе видена

Налетав на еден многу интересен пост кој опишува случка од минатиот месец на Твитер кога еден од поинтересните твитераши професионалци за оптимизација за интернет пребарувачи кој го следам, јавно упатил критика за начинот на кој Google ги рекламира своите сервиси. Adword in google.es FROM Google says: Forget about #SEO , to appear on Google try Adwords. What’s next @ mattcutts twitter.com/anilopez/statu… — Ani Lopez (@anilopez) December 7, 2011 Инаку Ани по потекло е Шпанец, па затоа се сретнал со оваа реклама на Google. Имено, критиката доаѓа од таму што веројатно секој што се занимава со оптимизација за интернет пребарувачи би се нашол навреден од содржината на рекламата. Професионалците мака мачат да ги убедат своите клиенти во одржување и прифаќање на долгорочна стратегија за успешно присуство на Интернет, каде еден од главните судии за успехот е токму Google. По толку труд и работа се наоѓаат во ситуација каде самиот Google им ги саботира напорите со цел да заработи што повеќе пари од своите ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 57:06 — 52.3MB) Се вративме од зимскиот сон со нова епизода од втората сезона на комуникации.нет подкасотот. Во оваа епизода скоро цел час ги прашувавме разни прашања Нина и Мартин од Групер . И покрај тоа што не очекувавме, тие одговорија на сите, беа фер и транспарентнии споделија многу бројки, статистики, искуства и совети за позитивни и негативни ситуации со кои се соочувале изминатата година. Преслушај го подкастот, навистина има што да се научи од Вебспот, фирмата која стои за Групер.
| | веќе видена

next