Комуникации

Вчера како и сите (не)нормални луѓе, седевме во канцеларија и добри два часа ги прегледувавме сите реклами кои одеа во етер за време на Super Bowl. Дарко и Андреј дојдоа до идеја да бројат колку од брендовите имаат вметнато Твитер или Фејсбук линк во нивните реклами, ама се откажаа од идејата зошто веќе имавме изгледано добар дел од рекламите, па ќе требаше пак да ги прегледуваме (додека не чекаше куп друга работа). За среќа вечерта Митко твитна линк во кој Matt McGee од Marketing Land, си ја завршил оваа работа место нас :). Според броенките кои ги направил несомнено Твитер победи на Super Bowl. Јасно е дека победија Baltimore Ravens, ама Твитер доминираше во онлајн светот, не само по вклученоста на линкови во рекламите, туку и по ефективноста и дискусијата која ја предизвика. Ајде да зборуваме за малку бројки. Еве како изгледа тоа: Со броење во 52 реклами, значи Твитер има точно 50% застапеност, што за разлика од лани , кога имаше вкупно 59 реклами, е дури 300% повеќе. Е сега конечно може да ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 49:44 — 45.5MB) Ни дојде како идеја минатата епизода и супер се поклопи. Гостите кои ги поканивме прифатија да дојдат и снимивме одличен подкаст. Гости ни беа Ели Пешева (@peseva) и Борјан Јовановски (@BorjanJovanovsk). Поводот за нивното гостувањенивните нови проекти: Зебра Онлјан и Нова два онлјан концепти кои во сржта го имаат видеото и дебатата. Слушнете како нашите ТВ јунаци запливуваат посериозно во онлајн водите. Како се снаоѓаат таму, кои се плановите за развој и како ги вклучуваат активните онлајн корисници во своите концепти.
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 1:04:08 — 58.7MB) Поттикнати од блог записот на Милчо за неуспехот на The Daily и од истражувањето за новинарски стартапи во светот објавено на Nieman Journalism Lab кое ги истражува можностите за пронаоѓање на стабилност или стабилни финансиски извори за новинарски продукти онлајн го поканивме Зоран Ричлиев, продуцент во МПМ да разговараме на оваа тема. Дел од разговорот беше за состојбите на глобално ниво, но доста се задржавме и за можноста ваквите новинарски стартапи да се појаваат и кај нас, дали ги има кај нас, дали неколку нови проекти како Нова ТВ и Зебра онлајн може да ги вброиме како македонски новинарски стартапи. За целосната дискусија симнета ја епизодата или преслушајте ја тука во пребарувач.
| | веќе видена

Манипулирањето со значењата е многу честа појава во медиумите. Иако, навидум, текстовите и содржините не ви се сомнителни, во нив често се вградени скриени техники кои треба да ве наведат нешто да протолкувате позитивно, негативно или пак да заборавите на важноста на нешто што воопшто не е ни спомнато. Суштината на мианипулацијата е да ве наведе на рутина во читањето или гледањето која ќе ви оневозможи да ги видите деталите од процесот и вистинските ефекти од него. Спинот е само поттип на манипулацијата со значењата. Тој се обидува да ги измести или изврти интерпретациите од неутрални во позитивни или негативни, од негативни во позитивни или неутрални, или пак од позитивни во негативни или неутрални. Техника 1: Селективни информации Најопасни лаги се оние кои се делумни. Дезинформациите кога се изложени на увид без поткрепа од други точни информации лесно се откриваат дека се лажни и манипулативни. Правила : -наведи една информација и додади 2/3 дезинформации или измислици. -од достапните инфoрмации ...
| | веќе видена

Ни се враќа назад како гостин уште еднаш Милчо . Тој на блогов веќе неколку пати пишуваше за iPad и за The Daily, дел од новинската индустрија кој веќе некое време е најактуелен во медиумските кругови. Вчера Милчо испрати нов текст кој се почувствува обврзан да го напише зошто мораше да ја заврши приказната до крај, исто како што за заврши и The Daily ;) Еве го неговиот краток осврт: Искрено не сакав овој текст да се случи. Се надевав дека овој медиум ќе ги смени работите од корен и на подобро. Не се случи тоа што сакав. Се повтори старата пракса. Она што се случи со The Daily e исто како електричен автомобил да носиш на редовен сервис-проверка кај мајстор у маало кој има сервис у гаража пред зграда. И малце чудно е кога мајсторот бара да друка на кумплунгот а колата електрична и автоматик. И на крај – по година две, овластени за сервисот се компаниите за производство на моторни масла па мораш да го носиш таму електричниот автомобил. И сега ќе стигнеме таму каде можевме во 2012 ама тој ден ќе го дочекаме ...
| | веќе видена

Улогата на медиумите во демократските општества е суштествена. Тие се еден од најважните индикатори на квалитетот на демократијата која се практикува во едно општество. Плурализмот на медиумите е лакмусов лист на плурализмот во самата земја, а недостатокот на медиумски плурализам е еден од првите индикатори за гушењето на плурализмот во самото општествaо. Ако така стојат работите со медиумите, а така е по казанија и писанија на многу умни и искусни глави, тогаш нашите медиуми откриваат многу грда слика за квалитетот на нашето демократско битисување. Доминира ефтиното и неквалитетното Ако се погледнат програмските понуди на домашните телевизии очигледен е процесот на постојано осиромашување на содржините, како по тип, така и по квалитет. На телевизиите доминира ефтиното и неквалитетното, тоа се „продава“ најдобро, и ја зацврстува интероперабилноста на ефтини трошоци и високи профити. Плитки и ефтини забавни содржини собрани од балканските тв-тезги, урнисани информативни програми сведени на некакви ...
| | веќе видена

Некаде пред Нова Година дојдовме на идеја да направиме малку нестандардно интервју. Нестандардно затоа што блогерот со кој сакавме да раговараме на својот блог всушност комуницира преку гифчиња. Мора да признаме не беше скроз лесно да смислиме прашања кои ќе може да се одговорат со анимирани слики, но Танчо успеа да одговори 13 од 14, и еве ги подолу. Прво здраво! Овде Танчо #1 Здраво Танчо, прво прашање: како ги наоѓаш гифовите? Седнувам на компјутер, и почињам да мислам на блог, читателите, како и сите кои навиваат за мене И пуштам имагинацијата да работи NOOOOOOOOT Шо знам како праам Си браузам Tumblr и Reddit и ќе налетам на нешо шо ми се уклапа у денот :) #2 Дали сам правиш гифови или сите ги “позајмуваш” Нормално дека НЕ ги правам, тоа е едно чудо работа #3 Што може да каже подвижен гиф што не може видео или слика? Шо знам? Можда и со видео би се добил ист ефект али видеа трба да ги барам и да прегледувам, гифови поише има по нет и полесно се налетуваат при рандом браузинг. Башка си има ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 56:01 — 51.3MB) Во првата епизода од нашиот подкаст во 2013 година гостин ни беше еден од најпознатите (од времето) блогери и активисти во Македонија, Анастас Вангели a.k.a Вуна . Тој веќе една и пол година е во Кина на студиски престој па неговата посета за празниците ја искористивме да го поканиме во нашиот подкаст. Зборувавме за ситуацијат со медиумите таму, за пристапот на интернет, за алтернативните сервиси за социјално вмрежување, за цензурата и за последните поголеми протести предивикани токму после појака цензура во еден приватен медиум.
| | веќе видена

Од 7 до 9 декември на @StaraPlanina се случуваше првата @Blogomanija. Настан налик на @BlogOpen кој повторно се организираше во Србија но со друга екипа во позадина. Екипа која оние кои ја знаеа едноставно не им даде простор да се откажат од учество на овој настан. За самиот настан нема да пишувам многу, само би сакал да упатам совет дека ако сте активни во полето на новите (социјалните) медиуми и блогирањето, вакви настани не смеете да пропуштите. Енергијата која ја има, дружбата, контактите и секако програмата се вистинска комбинација за супер искуство. И покрај тоа што искрено мислев дека хајлајт на официјалната програма ќе биде панелот со фешн блогерките , сепак утрото завеано со снег ме демантираше и во хотелот на врв на планина имавме чест да присуствуваме на еден премногу добар панел во кој учестуваа врвни професионалци. Уште кога одеше панелот, реков ова мора да го ставам во пост и да натерам да го гледаат панелов што е можно повеќе луѓе од фелата. Епа, еве го. Погледнете го и впивајте колку можете ...
| | веќе видена

Зошто секогаш преку хуморот всушност се прави навистина квалитетна и издржана критика? Зар нема никој храброст директно во лице да им го каже тоа на луѓето кои се мета или едноставно тие нема да ја прифатат забелешката доколку? Или можеби кога станува збор за критика преку хумор полесно ја прифаќаат оние кон кои е насочена? Како и да е… Onion имаат одлична серија на видеа кои на моменти се болно вистинити и точни, а сепак смешни. И со ова видео уште еднаш, по кој знае кој пат, се покажува дека нашиот пазар и МК општо не се издвојува од другите, не сме ние посебни, немаме ние посебен пазар па мора различно да работиме. Тие се луѓето дали во Америка или Македонија, исто реагираме. Уживајте! Hat tip @kuzevski
| | веќе видена

На 15 декември во просториите на Институтот за социолошки и политичко-правни истражувања ( ИСППИ ) се одржа трибина на тема „ Нови медиуми, социјални мрежи и демократија “. Трибината вклучи учесници од различни сектори, институции и чинители кои се активни на ова поле и понуди интересна дебата за социјалните медиуми и македонските институции, програмата Е-Парламент, употребливоста на македонските сајтови, како и покултуролошки теми од типот на трансформации на масовната култура во дигиталната ера, но и редица други осврти На самиот настан воедно беа презентирани и резултати од истражувањето изведено од ИСППИ за користењето на социјалните мрежи во Македонија. Според последните податоци на „Internet World Stat“ во Европа има над 500 милиони корисници на Интернет. Од нив безмалку една половина имаат свои профили на Facebook. Според истото истражување во Македонија Интернет користат 1.180.000 граѓани или 56,7% од популацијата. Од оваа бројка корисници на социјалната мрежа Facebook се околу 941.000 илјада или ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 1:18:00 — 71.4MB) По пауза од две недели, се вративме со нова епизода во која со @kuzevski и @NikolasTweet се обидовме малку подетално да ги прочешламе и продискутираме резултатите од неодманешното истражување кое премиерно беше претставено од Никола на AllWeb Извадивме некои заклучоци и констатации… - мажи има повеќе од жени, ама жените повеќе прават муабет - прајмтајм е од 20 до 22 часот - влијателните се постари од останатите и твитаат повеќе - потребна е нова дефиниција за влијателен – во меѓувреме Сеад реагираше на темава - и ред други работи…. Слушај го подкастот и занемари ги деловите каде сме прегласни, има делови кои се навистина корисни ако било што конструктивно се обидувате навистина корисни.
| | веќе видена

Е вака се прави тоа. Немам доволно комплименти и позитивни критики за да можам да ви опишам какви чувства предизвика кај мене кампањава. Едноставна идеја, направена на вистинскиот начин. Кога ќе налетам на вакви кампањи повторно си се вљубувам во професијата :). Пред да ве оставам сами да уживате во оваа студија на случај, да наведам неколку причини зошто толку ме воодушеви кампањава: Не измислиле топла вода; земале веќе видена идеја и ја реализирале на правиот начин; Мислеле само на корисниците, т.е. направиле корисниците да чувствуваат дека овој проект е нивни, а не на брендот; Успеале да си ја монетизираат идејата (во пари, не во број на фанови); Се што имам понатаму да кажам, си кажале сами во видото.
| | веќе видена

Во минатиот пост пишувавме за новостите на LinkedIn кои беа објавени на конференцијата на Business Insider, Ignition . Ниту LinkedIn не пропушти да го спомене Facebook и неговите слаби страни. Во овој пост потврдуваме дека вечната борба помеѓу Google и Facebook продолжува. Овој пат Google повторно се обидува да го дискредитира Facebook на истата конференција. Ни помалку ни повеќе, Bradley Horowitz, Google VP, јавно се потсмева на невкусниот приод кон можностите за огласување на оваа социјална мрежа. Во своето интервју за Wired , уште пред да излелзе на сцена на конференцијата, Horowitz не ја пропушти можноста да ги истакне сите слаби страни на Facebook и негативната репутација која ја доживува со последните промени во калкулацијата на досегот. Започнувајќи со рекламите кои се појавуваат во Facebook „News Feed“ на корисниците, Bradley Horowitz јасно ја истакна разликата помеѓу рекламирање и препорака , со што ги истакна и предностите на Google+ во споредба со Facebook. Рекламите на Facebook Horowitz ги ...
| | веќе видена

Најавувајќи ги плановите за иднината, на конференцијата на Business Insider, IGNITION можеби најинтересна реченица од новините на LinkedIn е дека воопшто не е загрижен за Facebook. Главниот извршен директор, Jeff Weiner е убеден дека луѓето се уште сакаат да ги одвојат своите приватни и професионални животи и на социјалните мрежи. Можеби тврдењето може да се поткрепи со анализа на берзата на двете компании, каде LinkedIn стои на цврсто тло, а Facebook доживеа пораз. Јас не сме толку убедена во горново тврдење, но вреди да се пренесат сите новини кои ги планира оваа мрежа во наредните 5-10 години. По воведувањето на виралното “endorse” кое се чини дека навистина зема замав и им е интересно на корисниците (во просек има 50 милиони неделно), амбициите и апетот на LinkedIn за развој стануваат многу големи. Амбицијата оди до таму што Jeff Weiner вели дека секоја работна позиција во светот и потребните способности за истата ќе се дигатилизираат, како и профилот на секој индивидуалец, компанија и бренд. Со ...
| | веќе видена

Одамна ја имаме презентацијава на ум, и никако да седне некој од нас да ја пише и сподели. Важно е дека ние се изнасмеавме и одма си ги пронајдовме нашите „фаци“ :). Има еден куп типови на Фејсбук фанови. Сме се обиделе неколку пати да си направиме категории од фановите со кои сме во секојдневна комуникација, ама си се губиме со под-категории. Секој е различен на свој начин, со различни потреби, но сепак може да се окарактеризираат со по некоја од типовите наведени во презентацијава. Обидете се вие да ги категоризирате вашите фанови, или пак пронајдете го типот кој најмногу одговора на вашите каракетирстики како фан. И нормално, ве предизвикуваме да ни кажете во коментар во која категорија спаѓате вие :). 36 Faces of Facebook Fans. The Good the Bad & the Ugly from Soap Creative
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 48:29 — 44.4MB) Најтешко е да зборуваш за свои проекти и активности во својот подкаст :). Среќа во приканзната AllWeb не сме сами, тука е и Цаци па соодветно на тоа си ја викнав да ми биде гостин оваа епизода. Малку се изнафаливме, си раскажавме што се ни се случуваше до сега и што очекуваме да се случува во петок на 23 ноември во City Hall, денот кога ќе се случи првата интернет маркетинг и онлајн ПР конференција во Македонија. Детали на писмено на AllWeb.mk а на долго и на широко во нешто над 40 минути на копчето плеј :). Се гледаме во петок.
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 55:03 — 50.4MB) По јубилејната епизода, во оваа епизода како домаќин само јас, Мите и Сеад беа на заслужен одмор. Во оваа епизода гости (по втор пат) беа креаторите на Блогираме.мк, Јован и Петар Зборувавме за развојот на нивниот сервис, за iOS апликацијата која е во најава, за PubSubHub и секако за номинациите и гласањето за Твитер и блог награди . Малку ги спомнавме влијателни, малку јаките блогери и малку Blogomanija . Се на се фино си се забавувавме.
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 34:47 — 31.8MB) Педесеттиот по ред подкаст на Комуникации.нет беше посебен. Не само затоа што беше јубилеен, туку и затоа што за првпат во студиото на Радио МОФ бевме во комбинација која никогаш претходно не била во тој состав. Домаќини на епизодата бевме јас и Сеад без гостин и за прв пат без Дарко Отсуството на Дарко ни даде за поголема слобода јас и Сеад да си расприкажеме малку повеќе од обично за НБА. Сезоната само што започна и ние имавме и тоа како да кажеме многу работи за тоа како НБА како индустрија ги користи разните медиумски платформи за да ја достави содржината до своите корисници. Една совршена хармонија на користење на социјални, традиционални, онлајн и офлајн медиуми од чие следење секоја компанија и организација може да научи доста. Втората тема на разговор беше Е-society конференцијата, меѓународна конференција на која темата за оваа година е: „ Отворено образование за отворено општество – Да го споделиме знаењето! “. Оваа ...
| | веќе видена

Podcast: Play in new window Download (Duration: 41:45 — 38.2MB) Петта по ред епизода од сезона три на Комуникации.нет подкастот. Овој пат бевме само јас и Дарко и немавме голема или главна тема туку прокоментиравме по малку на неколку актулни теми. Излегувањето на iPad mini беше една од темите на која повеќе се задржавме и неговата споредба со другите опции кои можат да се најдат на пазарот. Во оваа епизода повторно по подолго време ги вклучивме и музичките нумери како мал одмор од она што го зборуваме.
сите 2 | | | веќе видена

next