Комуникации

Откако се наспав убаво, ред е да напишам и лично видување на вториот AllWeb кој се случи во петокот. Прво, да тргнеме од баксузите… allweb.mk во моментов кога го пишувам текстов (6.30-7.30 сабајле) е недостапен достапен е сега. Некој од другите сајтови на истиот хостинг направил проблем кој не сме го приметиле зошто бевме преокупирани со настанот и целиот акаунт е блокиран, се надевам ќе го пуштат наскоро. Сега убавите работи. Работевме напорно, имавме супер моменти додека го спремавме настанот но имаше и нервози и мали (рандом) расправии. Се тоа за да имаме еден беспрекорен ден во CityHall. И на крај го имавме тој ден, собравме околу 160 посетители (во некоја кутија се списоците, ќе ја ставам точната бројка деновиве) и во три сесии со две паузи разговаравме на многу теми. Она што особено ме израдува беше фактот што неколкумина кои беа и минатата и оваа година забележале значителен напредок во организацијата на самиот настан. Многу бев радосен за ова, да бидам искрен. Ние цело време го носевме тој товар ...
сите 2 | | | веќе видена

Се токмев да пишам веќе некое време, реков нема да пренесувам суви информации зaшто нив (ми се чини) доволно ги има на други места, туку ќе споделам дел од работите за самата конференција кои нас не прават возбудени. Во петок ќе се случи втората по ред Allweb конференција. По многу нешта подобра од минатогодишната, но тоа допрва ќе треба да се докаже. Оваа година, на наше задоволство, компаниите се разбудија. Можеби оправдано, лани беше прва година и имаше резерви, но еве оваа година тие се малку поактивни. Ние малку поискусни и, секако, со дело зад нас. Во петок во CityHall ќе се случуваат многу работи кои се случуваа и лани, но ќе се случуваат и некои нови, доста интересни. Програмата е готова веќе некое време, и како задолжен за неа морам да ви кажам дека сакав повеќе, секогаш сакам повеќе, но и оваа не прави ептен задоволни. На сцена ќе има повторно многу луѓе и многу муабети, со кратки презентации и долги панел дискусии. Надвор од сцената повторно се обидувавме да ги мотивираме компаниите и ...
| | веќе видена

На македонската јавност познат ѝ е фактот дека сосем мал дел од популацијата се информира од печатените медиуми, како што впрочем и покажа скорешното истражување на СРД . Според овој извор, таа бројка е помала од 20%. Токму во такви околности политичката опозиција во земјава според медиумските написи , носи одлука „да подржи дневен весник кој ќе треба да го поврати плурализмот во нашиот уништен медиумски систем“. Ни помалку ни повеќе новиот дневен весник „Слободен печат“, како што се вели во најавата на ПлусИнфо, ќе соработува (читај, обедини) неколку информативни сајтови и како ресурсен центар ќе го користи порталот ПлусИнфо. В есникот ќе бил скромен, а ќе има сè , ќ е понудел скромна цена која соодветствува на понудата, 5 денари. Сите наопаку, ние терсене… Искрено кажано, па ич не сакам да го читам. Смешно е како во време кога печатените дневни весници во Македонија фактички се с è помалку важен извор на информации (иако искрено не би сакал тоа да е така, ама тоа е башка муабет), каков било ...
сите 2 | | | веќе видена

Ако некогаш ви затребала Фејсбук апликација, тогаш несомнено сте слушнале за im.mk , првата и единствена македонска агенција која стана Facebook Preferred Marketing Developer . Тие се „виновни“ за најголемиот дел од Facebook апликациите на брендовите во кои учествувате за награди Минатиот пат во подкастот #41 на тема Facebook маркетинг со Никола Бојков на РадиоМОФ зборувавме за нивниот пат до Preferred Marketing Developer , а сега имаат други новости кои се вредни за споделување и пофалба. Денес излезе и нивното ново „чедо“, платформата за виџети Embed Social за која веќе зборуваат големи и познати сајтови, а ние тука на нашито блог ќе си позборуваме со Катерина Стојановска , најзаслужниот член на тимот на im.mk за „раѓањето“ на овој нов проект: 1. Што поточно претставува EmbedSocial? EmbedSocial – е платформа за споделување на корисни алатки за зголемување на друштвената интеракција на веб содржините. Главната цел е да се повикаат сите девелопери, блогери и контент креатори да ги споделат ...
сите 6 | | | веќе видена

Лани прва, голема, супер забавна, екстра едукативна, одлична! Годинава повторно, конференција на која ако сте активни во полето на новите (социјалните) медиуми и блогирањето, мора да присуствувате. Блогоманија ’13 – 28 ноември до 1 декември, и годинава на планина – Копаоник Конференција која е наменета за сите блогери, медиуми, сите кои произведуваат содржина за на интернет, како и за дигиталните, ПР и маркетинг агенциите. Енергијата која ја пренесе лани овој настан, како и луѓето кои беа присутни, апсолутно не дава простор воопшто да се мислиме дали и оваа година ќе присуствуваме. Во 2012та се зборуваше како да се започне успешен блог и да се заработува од него и како да се искористи блогот за унапредување на работата во компаниите, а годинава се најавува фокусот да се насочи кон тоа како да се креира квалитетна содржина на блогот. Ако биде со истото темпо како минатата година, значи спремајте уште од сега скии, купачи, многу позитивно расположение, интерес за многу муабети со нови луѓе и секако ...
сите 2 | | | веќе видена

Вчера по завршувањето на официјалниот дел од првиот ден на Spark.me конференцијата која се одржува во Будва на кратко поразговарав со Марјан еден од креаторите на SoclSpot.com . Марјан вчера за прв пат ја презентираше нивната идеја и сервис пред отворена публика. Тие беа единствениот македонски сервис кој влезе во финалето на натпреварот за стартапи во организација на SparkMe конференцијата зад која стои црногоскиот .ME За жал, не влегоа во финале но собраа вредно искуство, одлични препораки и една многу важна покана од еден од уредниците на TechCrunch.
| | веќе видена

Деновиве беа објавени резултатите од истражувањето за мислењето на публиката за различни програми на домашните телевизиски и радио канали спроведено од Советот за радиодифузија. Оние кои беа задоволни од резултатите го претставија , додека останатите главно го игнорираа. Како што наведува и самиот наслов на истражувањето, фокусот е на ТВ и радио програмите, но во првиот дел од извештајот има и неколку податоци за користењето на интернетот во Македонија. Една третина од гледачите гледа телевизија повеќе од 4 часа, што е бројка за врвот на листата во Европа. Наспроти тоа, само третина од гледачите во Македонија следат TВ помалку од 2 часа дневно. Во однос на телевизијата за генералните трендови нема големи промени: телевизијата е сè уште доминатен медиум за информирање: секојдневно 79% се информираат од ТВ, наспроти 44% од интернет и 20% од печатот . Интернетот бележи пораст, печатот пад, но телевизијата останува упорна во своето убедливо водство. Остануваме далеку во однос на трендовите во медиумски ...
| | веќе видена

Благодарение на @PRoom_blog денес слатко се изнасмеав а уште повеќе се воодушевв на потегот на Lotus F1 тимот на Facebook. Post by Lotus F1 Team Тие се во тага, им замина возачот во кој (ми кажа @PRoom_blog) вложувале многу, пред се во поглед на маркетинг и ПР комуникацијата. Кими Раиконен оди во Ферари. Многумина разочарани, особено тимот на Lotus F1. Но наместо да ќутат и да „плачат” тие си направија шега на своја сметка. Шега која навистина бара храброст за да се објави пред целата јавност. Но, таа нивна храброст, таа нивна отвореност им донесе голем број позитивни коментари и многу нови лојални фанови. Погледнете ги коментарите. Од кризна ситуација често може да се извлече позитивен ефект но треба да се биде транспарентен , тоа е она што се бара и што се препознава најмногу денес, во ерата на социјалните… медиуми. Дополнето: Имало и твит, не ми текна претходно да проверам So #Kimi is off to #Ferrari for 2014; it hurts a little bit… #F1 #Raikkonen pic.twitter.com/HkFhWvqpTo — Lotus F1 Team ...
| | веќе видена

Андроид Македонија денес ги објави резултатите од анкетата која ја спроведе изминатиов период. Во анкетата учествувале над 500 корисници на паметен телефон со Андроид оперативен на него. Фино е да се види дека голем дел од корисниците се задоволно корисници. Високи 86% не размислуваат за промена на оперативниот систем а дури 89% од испитаниците користат мобилен интернет што е секако за пофалба. Еве ги сите детали во инфографик. Сите кои очекувавте слика од компјутерски генериран лик наместо статистика, ве молам контактирајте ги @AndroidMK
сите 5 | | | веќе видена

Ако некогаш си подразмислил повеќе или ако си читнал некој текст за историјата на интернетов или пак ако си слушал некое мое предавање за вовед во нови медиуми тогаш сигурно знаеш дека развојот на интернетов каков денес го знаеме е благодарение на линкот Овде на блогов во повеќе наврати сме го „воспевале” линкот , но во последно време почувствува дека страшно почна да ми недостасува и на твитер. За мене уште важи: покажи ми ги твоите линкови за да видам што човек си! ping @kuzevski — darko buldioski (@darko156) August 19, 2013 Ние „старите” твитерџии си знаеме дека твитер за вреден за линковите… Претпоставувам дека токму мотивирани од масовната употреба на твитер од страна на корисници кои муабетат без притоа да објавуваат и линкови (да даваат контекст) воведува нова можност на својот сервис. Новата функција, наречена „Related Headlines“, се наоѓа веднаш под објавениот твит, така што брзо можете да стигнете до различни приказни кои го поврзуваат овој твит или личноста која го има објавено твитот. ...
| | веќе видена

Виралните содржини се шират со масовно споделување преку социјалните мрежи, електронска пошта, „чет-сервиси“, блогови, „crowd sourcing“ сервиси, онлајн написи и слично [Wiki: List of Viral Internet Phenomena ]. Нивното влијание врз културата и општеството станува сé позначајно, за што сведочи фактот дека начините на виралното ширење на пораките наоѓаат и своја комерцијална примена во т.н. „вирален маркетинг“ [Wiki: Viral Marketing Вирална Македонија За Македонија чест е феноменот во вирални фото или видео содржини главна тема да бидат грешки, лапуси, смешни изјави на познати личности, или личности промовирани од медиумите како „опинион мејкери“, „тренд-сетери“ и др. медиумски препознатливи личности, фатени во некоја смешна или незгодна ситуација. Некои од најпознатите вирални содржини од овој тип се: Beh sas kozite Rasizmus Pato masovno e na celo selo и редица други. Споделувањето на смешни видеа не е никаква реткост, па во виралните содржини на глобално ниво најбројни се токму ваквите видеа и ...
сите 2 | | | веќе видена

Деновиве имаме можност да следиме серија настани и активности кои досега сме ги посведочувале само за некои далечни, поразвиени пазари. Конечно имаме познати личности (а притоа не се локални политичари) кои преку користењето на социјалните медиуми ја менуваат улогата на „останатите” етаблирани медиуми. Прво за договрот на Антиќ со @ATLHawks дознавме од твит на неговиот менаџер, потоа тој самиот објави слика од Атланта на својот Instagram профил и сето тоа беше пренесено на порталите на другите информативни сајтови. Антиќ деновиве преку свoите сметки на социјалните медиуми успеа лично да пренесе пораки за кои до скоро беа потребни медиумите. Без ниту една изјава, без ексклузивни интевјуа и сл. успеaа со своите колеги од репрезентацијата и со помош од својата сопруга да го врати Гечевски во тимот Во вакви ситуации самиот Антиќ имаше комплетна контрола на информациите кои излегуваа на темата и сите беа насочени кон неговиот следен статус или објава, а бонус на тоа е и искреноста и спонтаноста која несомнено ги ...
сите 3 | | | веќе видена

Гостински пост на Зоран Ричлиев , во моментов уредник на Телеграф.мк долги години дел од Утрински весник, и редовен аналитичар и критичар на дигителните медиуми. Текстот иницијално беше објавен на Facebook , за оваа пригода малку е скратен и има линкови. _____ Сферата на интернет медиумите во Македонија е хаотична – факт. Како што, впрочем, е хаотична со кои било вид на медиуми во Македонија. Уште на почеток, тоа не значи дека ни треба нов закон , тоа значи дека треба да се почитуваат постојните пишани и непишани закони кои очигледно дека ако за некои важат – за други не, на крај не важат за никој. Еден од главните проблеми што не само познавачите на дигиталното новинарство, туку и публиката може да го наведат во однос на понудата на новинарски содржини на интернет во Македонија е лошиот однос на квалитет и квантитет. Едноставно, има многу материјал, а малку од него е квалитетен. Таа грешка, како државна демек демократична стратегија, ја направивме со телевизиите и радијата, сега ни се повторува со ...
| | веќе видена

Вакви полу забавни инфографици изгледа најлесно поминуваат на нет. Ем не се преполни со податоци ем низ шега всушност пренесуваат сериозни информации. Всушност прават навидум забавен, но доста важен пресек на типот на корисници на Facebook кој е особено важен кога сакате професионално да бидете активн таму, без разлика дали како бренд или индивидуа. Важно е да знаете со кого разговарате, важно е да умеете брзо и точно да одгатнете за каков тип на корисник станува збор за да знаете потоа соодветно да се поставите и да извлечете максимум од дадена ситуација. Еве ги 9те типа на кориснии кои ги дефинирале Optify, мултинаменска алатка за дигитални маркетери. И секако на крај прашањето? Кој си ти? Или со кој е најлесно да се комуницира?
сите 2 | | | веќе видена

Сите напишаа па ај и ние, рековме нема смисла да не ставиме ништо за настанот. Последни, не многу одговорни, ама ете нè, тука сме, ни текна. За почеток еве вовед: Нема многу што да кажам што не е кажано до сега. Кој го интересираше настанот, си дојде, си слушна што имаше да се слушне, се дружевме и супер си поминавме. Кој не беше, следеше на Твитер и си прочита после кај другите што напишаа. Имам да кажам едно огромно ФАЛА на сите што беа таму: Прво на ЏаБест што ни помогна да однесеме 30-тина луѓе до местото на настанот, го покри превозот и ни донесе супер удобни фотељи за лежење таму Фала на сите кои се пријавија за дружба во комбињата по пат накај Велес (не можам да ги наредам сите, ќе заборавам некого па ќе ми се љути, си се знаете кои сте). Photo by @sanja1109 Фала на дечките #НаТочак кои навистина беа херои и покрај дождот „довеслаа“ во одлично расположение. БРАВО дечки!!! Photo by @DArsovec И нормално на сите останати кои со свој превоз стигнаа таму: Photo by @kuzman0v Така некако се собравме ...
| | веќе видена

Пред некој ден забележав дека минатогодишната иницијативата која со креирање на веб страната www.ebonton.mk и отварање на страница на Фејсбук резултирала и со хард копи верзија од пројавените правила за правилно онлајн однесување. Дојдов до копија од печатената верзија која содржи стотина правила и си направив мал избор, по мој мерак Еве ги: Кои се твоите правила по кој се однесуваш на нет? Ги гњавиш другите за тоа како се однесуваат на нет?
| | веќе видена

Дојде ред да ја објавиме и програмата за Social Media Day Macedonia , настанот кој селедува оваа недела на Велешкото Езеро. 10:30 ЧАСОТ – ПОАЃАЊЕ ОД СКОПЈЕ (пред Колосеум, Железничка) Чисто информативно, сите места за организираниот превоз се пополнети - сите оние кои ќе одат со превозот обезбеден од ЏаБест треба да бидат на местото на поаѓање во 10.30. Одговорин лица за контакт за оваа етапа се @natalija и @necovski 12:00 ЧАСОТ – СОБИРАЊЕ ВО “МОТЕЛ НА ВЕЛЕШКО” (на Велешко Езеро, одма до Хотел Романтик) - спонтано собирање од сите страни од републиката, закачување имиња/никови и интро-дружба 13.00 ЧАСОТ – ДИСКУСИИ/ПРЕЗЕНТАЦИИ НА ОТВОРЕНА СЦЕНА Игор Бојаџиев - @i999y - Најдоброто од Твитер, ТвитерПрашалник и ЕкстраПоинт; Иван Димоски - @MedoDimoski - Точката на пресврт на Социјалните медиуми; Далибор Стајиќ - @daliboard - Влијанието на социјалните мрежи врз развојот на македонскиот јазик и, воопшто, на јазикот како средство за комуникација; Ксенија Путилин – Користење на социјални медиуми за ...
сите 3 | | | веќе видена

Кој фатил, кој пропуштил, да ве потсетиме пак дека на 30ти јуни ќе си го прославиме Social Media Day по втор пат во Македонија. Е ова е втора најава со повеќе детали. Минатиот пат си гласавте/гласавме, во кој град ќе се збереме и ќе се дружиме. И резултатите излегоа вака некако: Social Media Day Macedonia ќе биде во Велес, 108 гласа пред Штип (87) и Тетово (79). Точна локација и време, наскоро. #smdaymk #smaday — NewMediaMK (@NewMediaMK) June 22, 2013 Значи одиме во Велес. Прво и најважно, сите кои ќе дојдат дојдат веднаш да ја пополнат формата за пријава: Логистички треба вака да изгледа некако: 10:30 часот – Поаѓање од Скопје (пред Колосеум, железничка) ЏаБест повторно нѝ е пријател на настанот и обезбедува превоз од Скопје до Велес. Превозот ќе биде обезбеден по принципот “first-come, first-served”, па така трк одма да ја пополните формата горе. Сите пријавени за кои ќе биде во можност да обезбеди превоз, ќе ги контактираме најдоцна до петок попладне. 12:00 часот – средба во “Мотел”, Велес (на ...
сите 3 | | | веќе видена

Дали некогаш после долго комуницирање онлајн сте ја запознале личноста и во живо? Често тоа е пријатно искуство кое понатаму ја продлабочува и подобрува онлајн комуникацијата, така? Зарем не е одлично кога би можеле на сите виртуелни насмевки да им „закачите” реални насмевки на самите луѓе зад аватарите? Social Media Day е глобален настан инициран од Mashable, најпознатиот блог кој следи интернет култура. Се случува секоја година на 30 јуни и оваа година по втор пат се организира и во Македонија. Social Media Day Македонија го замисливме како настан на кој ќе има многу дружење, многу дискусија, размена на искуство и секако многу насмевки. Датумот го имаме, 30 јуни недела, но локацијата и програмата ја бираме сите заедно. Вашата прва задача е да изберете во кој град ќе се собереме. Гласајте каде сакате да биде Social Media Day: Ќе ги собереме сите твитови, ќе видиме колку различни корисници твитале, ќе ги собереме сите гласови и во петок (21.06.2013) ќе видиме каде ќе биде настанот. Скопјани, не мора да се ...
сите 3 | | | веќе видена

Кога им кажуваме на маркетинг и ПР луѓето, но и на директорите на различни компании дека клучот за квалитетно присуство на интернет денес е базирано на квалитетна, уникатна содржина најчесто наидуваме на разбирање но подоцна кога ќе дојде време за развој на стратегија и реализација некако не го гледаме тој дел. Често се повторуваме дека зад успешноста на социјалните медиуми стои содржината. За да не го тупам сега со едни исти муабети кои секако ќе ги повторувам и во иднина, еве само два од скорешните примери кои комплетно покажуваат дека не е доволно само да се направи реклама или да се објави статус на нет. Производство на содржина значи и следење на светот околу себе, спојување на брендот со креативните идеи кои веќе постојат или може да се развијат и реализираат. Доста е муабет еве што ме инспирираше за да го пишам постов: Еве го и спакуваното видео на Smirnoff, a на нивниот YT акаунт има уште видеа за од проектот. И секако RedBull. Свесен сум дека овие проекти коштаат грдни пари, но тоа не значи дека ...
| | веќе видена

next