Хибридниот Британец веројатно ќе го има истиот погонски склоп како и BMW 225xe со 224 коњски сили... И Mini тргнува во “eco-friendly” водство. Британскиот премиум производител објави тизер фотографија од хибридниот автомобил, кој ќе се темели на Countryman моделот од втората генерација. Веројатно овој автомобил ќе добие погонски склоп од BMW 225xe предствен во 2015 година, со 1,5 литарски 3 цилиндарски мотор но и електормотор, кои во комбинација развиваат 224 коњски сили и 385 Nm вртежен момент. Под задните седишта, сместена е батерија од 7kWh, која овозможува автономија од 41 километар. Перформансите на новиот модел на Mini се уште не се познати, но споменатиот BMW 224xe од 0 до 100 километри забрзува за 6,7 екунди, а максималната брзина му изнесува 202 километри на час. Countryman E нема да биде првиот електрифициран Mini во историјата, во 2008 година се произведени 500 примероци на моделот Mini E, кои година дена биле изнајмувани на приватни ица и корпорации.
сите 4 | | | веќе видена

Први фотографии од моделот Atieva Atvus... Се подготвува конкурентски напад на Tesla Model S. Калифорнискиот произведувач на автомобили сериозно работи на производство на електричен седан, што е видливо и по оваа фотографија од модело, кој ќе се обиде да превземе дел од пазарот на Tesla, првично оној на моделот S. Оваа компанија својот пат го започна како производител на батерии за автобуси, за подоцна да се обиде да го прошири своето делување и во производството на автомобили. Според се уште официјално и службено не потврдени информации, се очекува Atvus да има слични перформанси како и моделот S на Tesla, што значи дека од 0 до 100 километри на час ќе забрзува за помалку од три секунди, а очекуваната автономија ќе изнесува 480 километри. Моделот веројатно ќе се произведува во Кина, а се уште не е познато ниту кога овој автомобил ќе пристигне на пазарот.
сите 11 | | | веќе видена

Citroën ви нуди финансиски решенија прилагодени за вашиот бизнис кои гарантираат оптимална понуда за сите компании.... Олеснете го вашето работење и набавете комерцијално возило на лизинг со најповолни услови: УЧЕСТВО 10% + ДДВ КАМАТА 2,99% РОК НА ОТПЛАТА 36 РАТИ Сите правни лица имаат право на поврат на ДДВ кај комерцијалните возила и возилата од гамата Citroën Business. Целосниот промотивен флаер, можете да го погледнете во продолжение, или на официјалната страна на Citroën.
| | веќе видена

Електричниот i3 ќе добие посилни батерии, кои ќе овозможуваат автономија од неверојатни 300 километри... Пристигна конечната потврда, после многу одложувања BMW i8 Roadster ќе го здогледа светлото на денот. Кабриолетската изведба на баварското хибридно ремек-дело ќе пристигне во продажните салони во 2018 година. Челниците на BMW не сакаа да ги откријат спецификациите на Roadster, но изјавија дека хибридниот кабриолет ќе добие посилни батерии со повеќе коњски сили и поголема автономија. Потврдено е и дека BMW i3 ќе добие подобрени батерии, кои ќе овозможат поголема автономија. Всушност, истата од 190 километри, ќе биде зголемена на неверојатни 300 километри.
сите 2 | | | веќе видена

Монуметалниот италијански автомобил постигнува брзина поголема од 355 километри на час... Германската тјунинг фирма Novitec Toradо го модифицираа најсилниот Aventador. Тој е за околу 30 милиметри понизок, вози поголеми фелни (21), а агресивниот каросериски кит ги зголеми силите на отпорност 25%. Силата на атмосферскиот 6.5 литарски V12 мотор е зголемена од 750 на 788 коњски сили, а автомобилот од 0 до 100 километри на час, забрзува за само 2,7 секунди, со максимална брзина од 355 километри на час.
сите 4 | | | веќе видена

Поради данокот за луксуз, британското спортско купе има цена трипати поголема од таа во Европа... Се поставува прашањето, дали навистина вреди? Не е тајна дека данокот за луксуз, може да ја подигне цената на одредени автомобили до небото. Индиските купувачи со нешто повеќе рупи во џебот тоа добро го знаат. Aston Martin DB11 чини три пати повеќе отколку во Европа Во Германија за британското купе потребно е да издвоите 204.900 европа, додека истиот автомобили во Индија чини 582.375 евра. Дополнителната опрема е многу поскапа во однос на европскиот пазар. Битанските купе 5.2 литарски V12 мотор со 600 коњски сили и 700 Nm вртежен момент, прават автомобилот да забрза до 100 километри на час за само 4 секунди, додека неговата максимална брзина изнесува неверојатни 322 километри на час.
сите 7 | | | веќе видена

Интересна стратегија на германскиот гигант...... Во следните 10 години, 250.000 луѓе помалку, само во Германските погони... Управата на Volkswagen изгледа пронајде начин како да ги спречи масовните отпуштања, кои се последица на големите казни кои фирмата треба да ги плати поради скандалот Dieselgate. Во следните десет години, ќе го намалат бројот на вработени за 250.000 и тоа само во Германија, на начин да кога работниците ќе ја остварат компатибилната позиција за во пензија, на нивно место ќе се вработат нови луѓе. На тој начин ќе се постигнат компромиси кои ги задоволуваат потребите и на управата и на синдикатот.
сите 2 | | | веќе видена

Од 0 до 100 километри забрзува за 3,7 секунди, до 200 километри за 10,5 секунди, додека крајната брзина изнесува 325 километри на час... Преминувањето на моделите М5 и М6 на турбо мотор во 2012 година отвори широки врати за тјунерските компании. Стариот, монументален 5 литарски атмосферски V10 мотор имаше моќност од 507 оњски сили и не оставаше многу простор за доработка, но актуелниот турбобензински 4.4 V8 мотор е плодно тло. G-Power го надгради од 560 на 740 коњски сили, додека вртежниот момент од 680 на 975 Nm, па спринтот до 200 километри на час, го забрзува за само 10,5 секунди. Забрзувањето до 100 километри на час е скратено од 4,2 на 3,7 секунди, со 20 инчните фелни се заменети со фелни со големина од 21 инч, додека гумите добија нови димензии 275/30 напред и 325/25 на задниот дел.
сите 4 | | | веќе видена

Најголемиот светски производител и најуспешниот производител на помали автомобили во светот, Toyota и Suzuki, објавија дека се во преговори за идна соработка во истражување и развој на нови технологии... Ова е голем чекор за двете компании, кои преку оваа соработка сакаат да го забрзаат развојот на своите напредни технологии, а како контратежа на заедничкиот развој на американските и германските компании. Соработката ќе вклучува проблеми со загадувањето, односно пронаоѓање начини за намалување на загадувањето од возилата, потоа зголемување на безбедноста на патниците и развој на автономни технологии, како и хибридна и технологија за погон на водород. И двете компании се веќе познати по високиот квалитет, безбедноста и малата емисија на штетни гасови и оваа соработка сигурно дополнително ќе ги извади на површина овие квалитети. Исто така, на овој начин Suzuki ќе има пристап до поголемите возила и поскапи технологии на Toyota, додека пак Toyota ќе има пристап на експертизата на Suzuki во развој на градски ...
| | веќе видена

Порано од очекуваното, протекоа првите фотографии од новата Серија 5 на BMW, која нема да донесе претерано различен дизајн, но главните промени ќе бидат под кожата... Новата генерација на BMW Серија 5 треба да биде претставена наредната година и ќе биде базирана на нова платформа со голема употреба на алуминиум во изработката. Ова ќе придонесе за големо намалување на масата на возилото, во просек 100 kg. Дизајнерски промени нема да има ниту во внатрешноста, која го има фамилијарниот BMW изглед, но со поголем дисплеј во средината, кој и натаму ќе се управува преку iDrive системот. Моторизацијата ќе биде преземена од актуелниот модел, но ќе бидат направени длабоки промени скоро кај сите мотори. Така, 3,0 турбо дизел моторот со шест цилиндри во линија ќе има електричен турбо полнач и преку 390 КС, додека бензинецот ќе оди преку 420 КС. M5-ката повторно ќе доаѓа со 4,4 литарскиот V8, но тој сега ќе има преку 570 КС. Понудена ќе биде и хибридна изведба со 2,0 турбо бензински мотор и дополнителен електричен мотор ...
сите 16 | | | веќе видена

Неодамна објавивме дека новата 2008-ка на Peugeot пристигна и на нашиот пазар, а сега имавме можност и да го повозиме освежениот модел, чии промени главно се однесуваат на цементирање на SUV карактерот на возилото... За таа цел 2008 вистински порасна, односно Peugeot го подигна возилото од подлогата за 15 mm во однос на стариот модел, па сега клиренсот изнесува 180 mm. Ова е направено со цел малку подобри перформанси на нерамен терен, но и за засилување на визуелниот карактер, особено што купувачите се повеќе и повеќе сакаат возила кои се оддалечени од подлогата. Механиката е иста како кај претходникот, но тука и нема потреба од големи промени – PureTech бензинските мотори со три цилиндри повторно добија награда за најдобри во својата категорија на изборот на “Engine of the Year 2016” (1,0 до 1,4 литри зафатнина), додека Blue HDi дизел моторите се веќе етаблирани како водечки во сегментот во поглед на перформансите, еластичноста и ниската потрошувачка. Дизајн – мускулест, темпераментен и заводлив Уште кога ...
сите 2 | | | веќе видена

Новиот Megane RS ќе атакува на титула на „ Nürburgring“, а ќе се нуди со мануелен менувач... Според најновите информации за новата генерација на Mеgane, се чини дека францускиот компактен „атлетичар“ ќе остане верен на своите корени. Поточно, овој автомобил ќе го задржи мануелениот пренос како стандард, додека 7-брзински автоматски менувач со две спојки ќе биде понуден како додаток. Во тестовите прикажано е како верзијата со рачен менувач е подобра при забрзување до 100км/ч, отколку онаа со потешкиот автоматски менувач, иако таа е опремена со „Launch Control“. Од друга страна пак, моделот со автоматски менувач постигнува подобри времиња на патека. Понатаму, гласините велат дека новиот Megane RS ќе биде опремен со систем за контрола на сите четири тркала, наречен „4Control“ , кој ќе има позитивен ефект на агилноста и возните својства и покрај зголемента тежина. Овој систем исто така треба да биде достапен како дополнителна опрема. Да претпоставиме дека овој модел ќе има пет врати, за разлика од својот ...
сите 6 | | | веќе видена

Наредната генерација на еден од моделите на Ford со „ST“ значка би можеле да ја видиме со 3 цилиндри... Downsizing - от, секако, продолжува. Доказ за тоа е гласината дека следната генерација на Ford Fiesta ST ќе доаѓа со 1.0-литарски 3-цилиндричен EcoBoost мотор. Официјална потврда за сега се уште не постои, но се чини дека на следната генерација нема да го позајми тековниот 1.6 турбо 4-цилиндричен агрегат. Darren Palmer, директор на секторот за мали автомобили и сегментот B во Ford, вели дека тестирања и понатамошен развој на 1.0-литарскиот мотор укажуваат на тоа дека овој агрегат може да се користи за повеќе намени. Palmer вели дека еден ова е еден мотор кој звучи одлично и со помош на турбо полначот може да испорача повеќе од доволно количество на вртежен момент. Тој факт, според Palmer, е добар показател дека можеби овој агрегат ќе го видиме во следната генерација на Fiesta ST. Особено ако со поголем степен на ефикасност се обезбедат еднакви или подобри перформанси од сегашниот 1,6 литрен агрегат кој ...
| | веќе видена

Идната година би требало премиерно да биде претставен моделот Arona... За време на Саемот во Париз од шпанскиот производител дојде потврда дека следната година ќе биде претставенмоделот Arona. Стнува збор за модел кој во понудата ќе биде сместен под моделот Ateca и ќе биде конкуренција на Nissan Juke и други слисни модели. За подетални информации за овој модел ќе биде потребно извесно време, но од техничка гледна точка Arona ќе биде заснована на моделот Ibiza, односно на најмалата верзија на платформата наречена MQB, која ќе основана за малиот SUV на Volkswagen, базиран на Polo. Сите овие модели би требало да ја имаат истата палета на агрегати која ќе се состои од голем број на бензински и дизел турбо мотори со помала зафатнина. Производство на Arona ќе се одвива во фабриката на SEAT во Барселона, а продажба треба да започне пред крајот на следната година.
сите 3 | | | веќе видена

Како што дознаваме, францускиот производител планира повторно да произведува С5 и С6... Според најновите сознанија Citroen планира на почетокот на следната деценија да ги врати на пазарот моделите C5 и C6, а како најава на еден ваков потег всушност е студијата наречена CXperience. Сега за сега премногу е рано за какви било конкретни информации за овие модели. Главен акцент ќе биде ставен на посебениот дизајн кој ќе биде силно инспириран од споменатата студија, а голем адут би требало да биде удобноста како уште една традиционална вредност на Citroën. Исто така, се очекува дека ќе се работи за модели кои освен конвенционален мотор, ќе бидат достапни со алтернативни мотори, можеби дури и електрични. Внатрешноста ќе биде модерна, високо опремена, особено кога станува збор за инфозабавниот систем со кој се потенцира ориентацијата насочена на помладите купувачи.
сите 2 | | | веќе видена

Хибридните возила дефинитивно ќе бидат преодот од возилата со погон на мотор со внатрешно согорување кон електрични и возила со погон на водород, а најповолниот хибрид кај нас е Baleno Hybrid... Едноставен и лесен за одржување хибриден погон Идејата зад Suzuki Baleno Hybrid е малку различна од останатите хибриди. Поточно, системот е многу поедноставен и полесен за одржување – литиум-јонската батерија е помала и главно се користи за помош на бензинскиот мотор при тргнување, преку електричен стартер мотор. Батеријата се полни преку истиот стартер мотор, кој во случај на кочење се користи како генератор кој ја претвора кинетичката енергија во електрична. Токму тоа што е едноставен, хибридниот систем во Baleno го прави многу поевтин за одржување – батеријата чини околу 700 евра и сигурно трае 8 години, кога најверојатно би имала и пониска цена. Исто така, автомобилот е лесен за возење, бидејќи треба да го возите исто како и секој друг компактен автомобил со бензински мотор и мануелен менувач со пет степени. ...
| | веќе видена

Романскиот производител го искористи саемот во Париз за да претстави освежени верзии на Sandero, Sandero и Logan MCV... Основната разлика во споредба со претходните модели е во екстериерот и ентериерот, но има и нов мотор. Кога станува збор за дизајнот на новите функции се издвојува освежената маска, нови светла, вклучувајќи ги и редизајнирани LED дневни светла, нови браници и други ситни детали. Слично е и со внатрешноста, која може да се пофали со новиот контролер, разни украси, држачи за чаши, нов тапацир, украси и слично. Се прошири и листата на опрема. Издвојуваме камера за возење наназад и системи за тргнување на нагорнини. Можеби најинтересната новина е1.0-литарскиот 3 цилиндричен бензински мотор со 75 КС, кој е достапен со основните модели и дека може да биде поврзан со стандарден рачен или опционален Easy-R автоматски менувач. На крајот, додаваме и како моделот Duster во иднина ќе биде достапен со EDC автоматски менувач со две спојки. Продажбата на овој модел ќе започне најдоцна на почетокот на ...
сите 14 | | | веќе видена

Кога ќе се спојат истокот и западот, во светот на автомобилите нели, добиваме еден ѕвер како ова BMW... BMW Z4 се нуди со тврд кров и во кабриолет изведба, а на клиенти достапна им е M изведбата со речиси 350 КС. Но, во последните десет години апетити се зголемија. Сепак, решението се најде од другата страна на „барата“. Помалку е важно дека се направија неколку чекори назад во поглед на технологијата, кога епилогот е драстично зголемување на моќта. Според достапните информации, 8.3 V10 агрегатот од втората генерација на Viper сега развива 550 коњски сили, а по потреба и постои можност за инсталирање на компресор и кој ја зголемува моќта на 700 КС. Интересно е дека и покрај инсталација на 300 кг потежок агрегат, автомобилот има помала маса. Отстрането е сето она што не е во фокусот на задоволство, а додаден и заштитен кафез. Сепак, тежината е само 1.400 кг. Кочниците го носат потписот од Audi (R8). Нормално, подобрувања беа извршени на суспензијата. За крај го издвојуваме најинтересното. Колата е во ...
сите 3 | | | веќе видена

Сега тоа е можно. Mercedes го потврди производството на нов „hypercar“ со хибриден погон... Mercedes-AMG официјално потврди дека работат на нов хибридeн „hypercar“ на чии развој во голема мера ќе има влијание F1 технологијата. Со ова, потврдени се претходните шпекулации, а потврдата дојде на саемот во Париз, каде што беше објавена слика која го најавува конечниот изглед или форма на овој автомобил. Потврдата дека се работи на овој модел е поткрепена со гласината, која е точна, дека ова е следниот AMG, а многумина претпоставуваат дека премиерата на серискиот модел ќе се одржи за една година на салонот во Франкфурт. Се работи за автомобил чија изградба е инспирирана од F1 болидите, од каде ќе биде позајмен погонскиот склоп, во помала и поголема мера. Производителот тврди дека станува збор за најспектакуларниот и бескомпромисен модел на AMG, кој ќе понуди перформанси и возни својства со кои ќе ја засени конкуренцијата. Во моментов не се знае какви промени ќе се извршат на агрегатот позајмен од Mercedes F107 ...
сите 2 | | | веќе видена

Корејкиот производител го претстави својот нов концепт, на кој би се засновал i30 моделот во Performance изведба... Добивме и официјална потврда од корејкиот производител дека концпет моделот кој ќе биде основа на i30 Performace, ќе биде претставен во саемот за автомобили во Париз. На истиот настан ќе биде претставена и стандарната верзија на i30 моделот, која инаку би требало да биде конкурент на Volkswagen Golf и други слични модели. И покрај тоа што снтанува збор за концепт, може да се реќе дека оваа студија ќе биде само малку различна од RN30 кој ќе се најде во финално производство. Поконкретно, може да се очекува нов поагресивен аеро пакет, нови гуми, помала висина, разни украси и др. Овој модел е развиен во соработка помеѓу европскиот технички центар на Hyundai со една фабрика за тркачки автомобили. Според моментално достапните информации, се работи за спортски модел со пристапна цена. Модел кој ќе може да постигне максимална брзина од 250 км/ч. Се верува дека ќе се напојува со 2,0-литарски ...
сите 16 | | | веќе видена

next