Британскиот произведувач сака да ја купи легендарната стаза, поради тестирање на своите возила... Пропаднаа преговорите на Jaguar Land Rover и British Racing Driver’s Club околу купувањето на легендарната стаза Silverstone. Британскиот автомобилски произведувач нудеше 25 милиони евра за добивање на правата на стазата во траење од 249 години. JLR би вложиул уште неколку милиони евра во инфраструктура, луксузен хотел и музеј. Кога не би се возеле трки, Silverstone би бил тест стаза за jaguar Land Rover. Меѓутоа, целата работа ја блокираше Porsche. Германскиот автомобилски произведувач на Silverstone има центар за возачко искуство и клаузулата во договорот со British acing Driver’s Club вели дека ниту еден друг автомобилски произведувач не може да ја користи стазата повеќе од 45 дена годишно. JLR и Porsche не успеаа да договорат компромис, со што самата работа пропадна.
| | веќе видена

Различните модели ќе имаат автономија поголема од 300 километри... Челниците на Toyota го променија планот. до неодамна тврдеа дека ќе произведуваат електрични автомобили со мала автономија за градска и приградска употреба. Тоа го објаснија со високата цена на батериите и долгото полнење на автомобилите. Сега пак, подготвуваат офанзива на електрични возила со голема автономија. Во почетокот на 2017 година, ќе биде основан тим за развој на електрични автомобили, кој при новото полнење ќе можат да преминат и повеќе од 300 километри. Планот е таквите возила да се претстават во 2020 година, а прво ќе се продаваат во Јапонија, а потоа и во Кина и САД. После тоа, флотата на електрични возила на Toyota најверојатно ќе пристигне и во Европа.
| | веќе видена

Помал од Tiguan, а за прв пат ќе се појави на автомобилскиот саем во Женева во 2017 година... Volkswagen за саемот на автомобили во Женева кој ќе се одржи идната година подготвува нов модел кросовер, кој ќе биде заснован на моделот Golf. Станува збор за модел кој ќе биде инспириран од концептот T-Roc, кој е претставен во 2014 година, а голема е и веројатноста дека токму овој модел, ќе го носи неговото име. Во портфолиото ќе биде сместен под моделот Tiguan. За разлика од T-Roc, кој имаше три врати, оваа производствена верзија ќе пристигне со пет врати, а ќе биде изграден на MQB платформа. Автомобилот би требало да ги задржи истите димензии како и оригиналниот T-Roc, односно 417 сантиметри долг, 183 сантиметри широк и 150 сантиметри висок. Се очекува дека овој модел ќе биде достапен со стандардните мотори кои се испорачуваат во Golf модели, со дополнителна хибридна и plug-in хибридна верзија.
сите 2 | | | веќе видена

Освен батерии, во фабриката ќе се произведуваат и автомобили... Елон Маск, првиот човек на Tesla Motors, потврди дека и Европа ќе добие гигафабрика, но се уште не е позната нејзината локација. Потврдено е дека во фабриката освен батерии, ќе се произведуваат иа вотмобили. Маск додаде дека долгорочно во Европа ќе се изградат уште две или три фабрики за батерии и автомобили. Tesla Motors моментално е фокусирана на моделот Model 3, која на пазарот треба да пристигне до средината на 2017 година. Моментално, Tesla годишно произведува 100.000 автомобили, но планот е таа бројка да се зголеми на 600.000.
сите 2 | | | веќе видена

Фолиите за стакла заминуваат во пензија... Honda претпоставува дека во возилата во иднина секое стакло ќе може да ја менува бојата (да биде затемнето) во зависно од желбите на купувачите, кои бојата на своето стакло ќе можат да ја менуваат со едноставно преминување на раката преку него. Токму поради тоа патентираа технологија во која секој екран станува чувствителен на допир. Со едноставно придвижување на раката, можно е стаклото да го направите целосно затемнето, или пак целосно проѕирно, што значи дека оваа технологија во целост ќе ја замени било каквата употреба на фолии за стакла.
| | веќе видена

Логична одлука имајќи во предвид дека сите автомобили на Ferrari од 2019 година, ќе имаат некаков вид на електрификација... Ferrari последниот возачки наслов во Formula 1 го освои далечната 2007 година, а првак беше Кими Раиконен. Овој потег не е навистина чуден, шефот на Ferrari, Сергио Марчионе, цели и кон другото F1 натпреварување – Formula E. Марчионе најави дека Ferrari за неколку години би можел да влезе во натпреварувањето со електрични болиди, но само доколку се променат две работи. Првата е да болидите сред Големите награди не се заменуваат и да се укине стандардизацијата на болидите. Влегувањето на Ferrari во Formula E има и логика, доколку го земеме фактот дека од 2019 година, сите модели на Ferrari ќе имаат некаква електрификација.
| | веќе видена

Втората генерација седан од Раселшеим ќе ослабе цели 175 килограми... Opel на женевскиост саем ќе ја претстави втората генерација на Insignia. Првата Insignia го замени моделот Vectra во 2008 година, а во 2009 година стана автомобил на годината. После седум години на пазарот и 900.000 продадени примероци на седанот, дојде време и за нова верзија. Втората генерација на Insignia ќе биде попросторна, ќе има помала маса а ќе добие и ново име – Insignia Grand Sport. Од Opl велат дека тоа име подобро ја рефлектира елеганцијата и спортскиот дух на моделот Insignia. Автомобилот ќе се вози на E2 платформа и ќе биде главен конкурент на Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Renault Talisman. Помеѓу двете оски, растојанието кај овој модел ќе се зголему за девет сантиметри, а масата ќе биде помала за 175 килограми.
сите 9 | | | веќе видена

Концептот е-NV200, ефикасност во движење... Nissan претстави интересен концепт кој го носи името е-NV200, а кој е наменет за луѓето на кои им е потребна канцеларија во движење. Станува збор за целосно електрично комбе, чиј теретен простор е преуреден така што ги овозможува сите карактеристики за модерна и пријатна канцеларија. Дизајнерската куќа “Studio Hardie” специјализирана за опремување на минијатурни простори, имаа на располагање 4,3 кубни метри. Во тој простор, тие успеаа да ги вградат основните работи како што се работна маса со компјутери, но и некои интересни додатоци, како што се апарат за кафе, панорамски кров, како и амбиентално ЛЕД осветлување. Погледнете го видеото во продолжение и дознајте за што всушност се работи:
сите 4 | | | веќе видена

Стандардната Giulia е четврт најрподаван премиум седан од средна класа во Европа... Alfa Romeo во 2016 година го претстави седанот Giulia наменет за европски пазар, а кон крајот на 2017 година, се очекува во продажните салони да пристигне и каравнската верзија на моделот. Ваквиот факт е очекуван, бидејќи моделот на Alfa Romeo е четврт најпродаван премиум седан од средна класа на европскиот пазар. Повеќе продадени автомобили од средна класа на европскиот пазар имаат само Mercedes Benz (C-класа), BMW (Серија 3) и Audi (A4). Исто така, караваните сочинуваат 42% од вкупната продажба на премиум автомобили од средна класа во Европа. Токму тоа е доволно добра пирчина и Alfa Romeo да се одлучи за караванска верзија за моделот Giulia.
сите 4 | | | веќе видена

Раст од 145% во однос на минатата година... Паралелно со сите оечкувања на експертите, кои предвидуваа тонење на Tesla, компанијата ги објавија најдобрите резултати во својата историја. Имено, само во последниот квартал компанијата забележала приход од 2,3 милијарди долари, од што имаат чиста добивка од 22 милиони. Порастот на приходите претставува раст од 145% во однос на минатата година. Вкупно се продадени 24.821 возило, од што 16.047 Model S и 8,774 примероци на Model X. Најавата за Model 3 вели дека се тече според планот.
сите 6 | | | веќе видена

Концептот Generation EQ на Mercedes започнува со сериско производство на моделот... Mercedes и официјално потврди дека моделот EQ, заминуа во производство, и дека на пазарот ќе биде достапен до крајот на 2019 година. Овој концепт е прикажан на саемот за автомобили во Париз, каде што пристигна со четири електромотори кои му даваат на овој автомобил вкупна механичка моќ од 402 коњски сили проследени со 700 Nm вртежен момент, што би значело дека од 0 до 100 километри на час ќе забрзува за помалку од пет секунди. За овој автомобил, се очекува да има автономија од околу 500 километри, а за батеријата ќе се погрижи компанијата Accumotive.
сите 3 | | | веќе видена

Новиот SUV на Kia во компактната класа моментално е достапен за 18.990 евра за бензинскиот модел и 21.390 евра за дизелот во посебна Leather Edition со кожен ентериер... Leather Edition е достапна со моторите 1.6 GDi бензинецот со директно вбризгување и 132 КС и 1.7 CRDI дизелот со 115 КС. Бензинецот забрзува до стотка за 11,5 секунди и постигнува 182 km/h, додека дизелот е доволен за 11,5 секунди до стотка и 176 km/h. Според фабричките податоци и двата модели се прилично штедливи – бензинецот троши комбинирано 6,7 литри, додека дизелот троши 4,7 литри во просек. Споредено со постариот Sportage, новиот модел има и големи подобрувања во целосниот квалитет на возењето, вклучувајќи ги динамичноста и удобноста, а од Kia велат дека големи подобрувања се постигнати во делот на рафинираноста. Кабината нуди и солиден простор и на предната и на задната клупа, додека багажникот има 503 литри, кои со сигурност ќе задоволат една фамилија. Leather Edition е прилично богато ниво на опрема , кое покрај кожниот ентериер ...
сите 9 | | | веќе видена

Автомобилот исто така ќе има и посебен мод за дрифт-возење... Mercedes-Ben објави дека новиот модел Mercedes-AMG E63 седан и E63 S седан ќе бидат најсилни примероци на Е-класа некогаш произведени. Под хаубата ќе се наоѓа 4.0 литарски V8 мотор со пар турбополначи. Во стандардната верзија Е63 ќе може да произведе 563 коњски сили (420 kW), со 750 Nm вртежен момент, а со погон на сите четири тркала од 0 до 100 километри ќе може да забрза за 3,4 секунди. Во верзијата E63 С, ќе можете да искористите 40 коњски сили пвоеќе, што значи дека од 0 до 100 километри ќе забрза за десетинка секунда помалку. Двата модели доаѓаат со автоматски 9-степенски менувач со двојно квачило, а за заштеда на енергија се грижи технологија која е задолжена за деактивацијата на цилиндерите под редни броеви два, три пет и осум. Посебно е интересен и новиот мод за дрифтање, во кој автомобилот може да се префрли во посебен начин на работа при што менувањето на брзините можете да го вршите рачно, а погонот во потполност е префрлен на задните ...
сите 12 | | | веќе видена

Моделите FR-S, iA и iM продолжуваат да живеат како Toyota 86, Yaris iA и Corolla iM Сега и официјално, автомобилската марка Scion заминува во историјата. Toyota овој бренд го започна во 2002 година, се со цел да привлече млади купувачи, а после 14 години може да се заклучи дека во тој процес, не била претерано успешна. Во текот на 14 години, Scion продал нешто повеќе од милион возила, што не е речиси ништо кога се работи на бренд на Toyota.
сите 4 | | | веќе видена

Чешкиот кросовер својата премиера ќе ја има во 2018 година... После успешното деби на Kodiaq, во Škoda започнаа со работа и на помал СУВ. Ќе се темели на Fabia, а конкуренти на пазарот ќе му бидат Nissan Juke, Opel Mokka, Renault Captur… Мислам дека е логичен чекор после Kodiaq и Yeti да се фоокусираме и на помал СУВ. Купувачите бараат и таков модел, изјави Кристиан Струб, член на управата на Škoda. Малиот СУВ, кој се темели на Fabia, во салоните би требало да пристигне во 2018 година.
| | веќе видена

Развива 16 коњски сили и 28 Nm вртежен момент повеќе од 1.8 литарскиот турбобензински мотор, односно вкупно 186 коњски сили и 299 Nm вртежен момент... Во историјата замина 1.8 турбобензински мотор, кој досега се наоѓаше во Audi A3. Инжинерите од Инголштад го заменија со посилен и поефикасен 2.0 TFSI мотор. Новиот агрегат развива 16 коњски сили и 28 Nm повеќе од претходникот, односно вкупно 186 коњски сили и 299 Nm вртежен момент. Од 0 до 100 километри на час, забрзува за само 6,6 секунди. Во Audi веруваат дека тој мотор би можел да биде мамец за многу купувачи. Доволно е силен, и не троши многу.
сите 12 | | | веќе видена

Американските купувачи велат дека е сличен со Mustang... Ford веројатно нема да ја претстави посилната верзија на Focus RS. Focus RS500 нема да замине во производство затоа што таквиот модел нема силни финансиски основи. Не е проблем европскиот пазар колку и американскиот. Во Ford сметаат дека Focus RS500 донекаде би се поклопувал со Mustang GT. Другата причина е тајмингот, Ford кон крајот на 2017 година, ќе го претстави Focus моделот од четвртата генерација, а RS500 се темели на третата генерација.
сите 2 | | | веќе видена

Не е познато дали моделите ќе ги задржат имињата или ќе добијат нови... Она што го направи PSA со Peugeot 3008 и 5008, ќе се преслика и на Opel. Моделите Meriva и Zafira повеќе нема да бидат моноволумени туку ќе добијат наследници во кросовер сегмент. Логичната одлука во иднина е раст на продажбата на кросовери и СУВ модели. Новата Meriva ќе биде претставена во почетокот на 2017 година, веројатно на Женевскиот автомобилски саем, но не е познато дали ќе го задржи своето име или за почеток ќе добие друга ознака. Слична е приказната и со Zafira, која во ново руво ја очекува во 2018 година. Opel работи и на лимузина од B сегментот темелена на идната генерација Corse.
сите 43 | | | веќе видена

Две илјади тркала бараат нови сопственици на спектакуларна аукција во Милано... Аукциската куќа RM Sotheby’s од 25 до 27 ноември во милано ќе ја одржи најголемата аукција на класични автомобили и други возила одржана во Европа. На продажба се речиси илјада возила и делови, вклучувајќи и 434 автомобили, со еднакво импознатна колекција на моторцикли (159 парчиња), велосипеди (134), тркачки и стандардни чамци (58), како и други возила. Она што е најфасцинанто е што сите тие возила дојдоа од приватната колекција на еден човек, Луиџи Компиан од Тревис. Тој господин, своевиден приватен тајкун, во своја сопственост имал неколку успешни компании. Проблемот избил кога откриле дека тој позајмувал повеќе пари од финансиските институции, отколку што враќал, а и даночниците си имале одредени забележи поврзани со неговиот начин на работа. Во 2013 година, државата ја запленила неговата колекција, сместена во осум големи тајни гаражи на североистокот на Италија. Една од најугледните светски аукциски куќи ќе ја води ...
сите 4 | | | веќе видена

Во понудата ќе биде и AMG верзија со 4.0 V8 и V12 twin-turbo мотори... Низ улиците на Париз моментално се возат два камуфлирани модели на Mercedes од класата G. Официјалната премиера ќе ја имаат во 2017, но паралелно со камуфлажата, лесно е да се забележи дека надворешноста визуелно не е многу променета. Веќе на прв поглед е јасно дека се работи за G-класа, која се произведува веќе 37 години. Новата G-класа е поширока и полна со технологија, а ќе биде и уште полуксузна. Визуелно во внатрешноста ќе се потпре на E-класа и Ѕ-класа. Ќе изгуби и нам аса, речиси повеќе од 400 килограми. Под хаубата ќе се наоѓаат бројни бензински и дизелски мотори, а веројатна е и хибридната верзија. Овој модел ќе добие и AMG верзија со 4.0 литарски V8 twin-turbo и V12 twin-turbo мотор.
сите 4 | | | веќе видена

next