Двете петочни слободни сесии се завршени, најбрзите 6 беа разделени од само две десетинки, Ферари и Ред Бул во добро издание,а Грожан повторно го паркира болидот во гаражата. Најбрз во втората сесија – Нико Розберг Луис Хамилтон беше најбрз во првата слободна сесија, додека неговиот тимски колега Нико Розберг беше најбрз во втората. За разлика од слободните сесии во Австралија, Мерцедес не оставија впечаток на доминација, само 0.061 секунди ги делеа Розберг, Раиконен и Себастијан Фетел, додека возачите до шестата позиција беа разделени на само две десетинки. Најбрзиот круг на Розберг од 1:39:909 беше само една десетинка побрз од порано поставениот најбрз круг од страна на Хамилтон, додека пак Раиконен заостануваше само 0.035 секунди. Иако генерално гледано се чини дека Мерцедес сеуште се најбрзите на патеката откако Розберг и Хамилтон беа најбрзи на двете сесии, овој пат другите тимови им дишат во врат. Ако се земе во предвид менаџирањето на деградацијата на гумите и константноста што ја покажаа Ферари и ...
сите 40 | | | веќе видена

Овој викенд Формула 1 ќе ја гледаме на патеката во Малезија, патека каде што условите се високи температури, голема влажност на воздухот и голема веројатност за дожд. Новата ера во Формула 1 оваа сезона започна добро гледано од страна на фановите со инциденти, технички проблеми на болидите, излегувањето на бебедносното возило па дури и казни по крајот на трката во Австралија. Тоа беше трка каде што актуелниот шампион се откажа по само пет извозени круга, но и трка каде што дебитантите се покажаа во одлично светло освојуваќи бодови. Донекаде изненадувачки, повеќе од половината од болидите ја завршија трката, Нико Розберг од Мерцедес беше најбрз со повеќе од 20 секунди пред второпласираниот Рикардо , и се чини дека Мерцедес ќе бидат репер за сите тимови на патеката во оваа сезона. Мекларен исто така покажа добри перформанси и водат на конструкторската табела со 33 поени. И покрај финишот во поени на двата болида од Ферари сигурно неможат да бидат задоволни од перформансите што ги покажаа, и заедно со Ред Бул ...
сите 41 | | | веќе видена

Возачите од Формула 1 имаат различни ставови во врска со звукот на V6 моторите кој што е доста критикуван од сите страни оваа сезона. Формула 1 беше критикувана уште на стартот на првата трка во Австралија кога неколку организатори на трки дури и се заканија дека би можеле да го откажат своето учество поради тивкиот звук што го даваат новите мотори. Неколку возачи го споделија своето размислување во врска со таа проблематика. “Звукот е срање. Тоа е моето размислување и мислам дека и фановите размислуваат слично. Формула 1 треба да биде спектакл, а звукот на моторите е една од најважните работи за фановите.” “Се сеќавам кога бев мал, кога имав околу 6 години и бев да ги гледаме болидите во живо за време на слободните сесии, единствено што се сеќавам е звукот на моторите. Толку беа гласни што можеше да се почуствуваат болидите на патеката и трибините вибрираа. Жално е што сега тоа искуство фановите неможат да го доживеат.” – Изјави Себастијан Фетел. За разлика од него, возачот на Мекларен, Џенсон Батон има ...
сите 12 | | | веќе видена

Тимовите од Формула 1 се спремни да ги испробаат новите гуми на Пирели на трката во Малезија овој викенд. Сепанг е позната по високата деградација на гумите и екстремните временски услови кои може да варираат од температури над 35 степени целзиусови и до 60 степени на патеката па се до поројни дождови. Ова е брза патека каде што просечната брзина за време на квалификациите е околу 210 километри на час. За да се справат со условите на патеката, Пирели представија две од најтврдите гуми за оваа патека со ознака “P Zero Orange” – тврди, и “P Zero White” – медиум. Со еволуцијата на гумите оваа година се зголемува издржливоста и се намалува деградацијата, но истовремено се задржуваат истите спортски карактеристики и перформанси – изјавија од Пирели. Пол Хембри, директорот за мотоспорт на Пирели изјави : “Малезија е само втората трка во оваа сезона каде што ќе се употребуваат новите гуми дизајнирани според последните иновации и исто така овие тврди гуми тука ќе го имаат своето деби. Медиум гумите се покажаа во ...
сите 2 | | | веќе видена

Валтери Ботас изјави дека очекува трката во Малезија да се покаже како голем предизвик за сите тимови. Вилијамс сеуште треба да го покажат вистинскиот потенцијал после разочарувачките перформанси во квалификациите во Австралија и откажувањето на Фелипе Маса за време на трката, додека пак Ботас заврши на петтата позиција откако се судри во бариерата. Очекувањата се големи за добар резултат, но Ботас предупреди дека со оглед на високите температури и влажноста во Малезија, ќе биде тешко за тимовите да го извлечат максимумот од болидите “Малезија ќе биде голем предизвик за нас, но исто така и за другите тимови. Ладењето ќе биде голем фактор бидеќи температурите се доста високи, но треба уште доста да се научи за однесувањето на болидите.” “Ова би можело да биде најжешката трка на распоредот и со оглед на тоа што е на почетокот на сезоната кога сите сеуште учат многу за болидите само го зголемува предизвикот. Од возачите оваа трка бара физичка спремност на највисоко ниво, мораме да работиме напорно пред ...
сите 2 | | | веќе видена

За момент се враќаме во една друга ера на Формула 1, далечната 2001ва година беше позната по доминацијата на тимот од Маранело и рекордите што ги оставаше зад себе доминантниот Михаел Шумахер. Една од најдобрите трки што ја извозел во својата кариера, Малезија 2001, трка со многу пресврти и хаос на патеката, каде што дождот повторно ја имаше главната улога. Михаел Шумахер пред тимскиот колега Баричело – Малезија 2001ва Трка каде што Ферарите беа побрзи од сите други на патеката и по пет секунди по круг за време на дождот. Трка каде што Шумахер ја освои шестата последователна пол-позиција, и шестата победа по ред, за подоцна таа година да го достигне неверојатниот рекорд на Алберто Аскари од 9 последователни победи. Трета трка по ред каде што подиумот изгледаше идентично, Шумахер и Баричело врвот на пиедесталот, а на третата позиција Дејвид Култхард. За момент се потсетуваме на далечната 2001ва. Доколку и овој викенд се појави дожд на патеката со сигурност ќе гледаме една неизвесна трка каде детали ќе го ...
сите 3 | | | веќе видена

Луис Хамилтон изјави дека ќе даде се од себе да биде на подиумот на наредната трка во Малезија. Тој беше на пол-позицијата во Мелбурн но мораше да се откаже од трката откако извози само неколку круга поради технички проблеми. “Завршив на втората позиција во Сепанг во мојата дебитанстка сезона и бев на подиумот на последните две трки во Малезија, но сеуште не сум победил тука. Би било одлично да се застане на врвот на подиумот тука и целосно сум фокусиран кон таа цел после тешкиот викенд во Австралија. Тој за последната трка во Австралија изјави: “Иако не го остваривме тоа што се надевавме, секои проблеми се исто така шанса да се научи нешто ново од истите, ова се многу комплексни машини и секој детал е важен. Знам дека тимот е фокусиран на наредната трка во Малезија и дека ќе дадат се од себе.” Хамилтон додаде дека возачите мораат да бидат целосно спремни физички поради големата влажност во Малезија. “Како возач, ова е патека каде што морате да бидете 100% спремни физички, и многу лесно е да се изгуби ...
сите 3 | | | веќе видена

Од тимот на Лотус изјавија дека можеби ќе мораат да чекаат се до Шпанското ГП пред да бидат во можност да се борат со водечките тимови на патеката. После катастрофалниот старт на првата трка во оваа сезона кога двата болиди на Лотус не ја завршија трката поради проблеми со издржливоста на одредени компоненти, тимот на Лотус го очекуваат уште тешки времиња каде што ќе мораат да дадат се од себе за да надоместат за лошиот старт во Австралија. Чекор по чекор со мали промени на болидот на следните неколку трки се очекува да се вратат во формата што ја имаа на крајот на минатата сезона пред стартот на трките што се возат во Европа. Зборуваќи за тоа како ќе напредува тимот во следните неколку недели, техничкиот директор на Лотус Ник Честер изјави : “Тешко е да се даде предвидување после викендот во Австралија, посебно со оглед на малата километража на болидот. Сигурен сум дека ќе имаме напредок до трките во Малезија и Бахреин, но тоа ќе бидат мали промени.” “Можеби ќе бидеме во добра форма во Барселона, но едно ...
сите 4 | | | веќе видена

Жалбата од Ред Бул ќе се разгледува на 14ти Април, одлучи Интернационалниот Суд на ФИА. Рикардо заврши на втората позиција на трката во Мелбурн за само 5 часа подоцна да биде дисквалификуван откако стјуардите утврдија дека неговиот болид повеќепати го надминал максимумот на проток на гориво во моторот за време на 57те круга на трката во Австралија. Даниел Рикардо беше дисквалификуван на трката во Австралија Ред Бул веднаш изјавија дека ќе поднесат жалба на одлуката и дека мерењата на ФИА не се точни, додека опремата што тимот на Ред Бул ја користи ја дале вистинската слика за потрошувачката на гориво и дека не ги прекршиле правилата. Но како и да е, Чарли Вајтинг – шеф на трките и техничкиот оддел од Формула 1 изјави дека Ред Бул се самите виновни за настанатата ситуација. “Ги предупредивме два пати за време на квалификациите и на почетокот на трката да ги превземат потребните чекори за да бидат во согласност со правилата. Тие одбраа да ги следат нивните пресметки. Ако го следеа нашиот совет немаше да има ...
сите 2 | | | веќе видена

Берни Еклстоун вели дека останува на производителите на мотори да пробаат да го вратат стариот звук на моторите откако го критикуваше новото правило за проток на гориво . Организаторите на трката во Мелбурн се жалеа заради новиот звук што го произведуваат моторите во Формула 1 а Берни Еклстоун вети дека ќе бара решение за проблемот кој што би можел да ги одтргне промотерите, спонзорите и фановите на Формула 1 од овој спорт. Шефот на Формула 1 ја стави вината на производителите на V6 моторите, Мерцедес, Ферари и Рено. “Ова е технички проблем, тие имаат обврска да достават погласни мотори.” Тој исто така додаде дека организаторите на трката во Мелбурн не се единствените што се загрижени со овој проблем. “Организатори на уште 2-3 трки веќе го истакнаа нивното незадовлство, се сомневаат дали ќе можат да продадат доволно билети.” Од Германската автомобилистичка асоцијација изјавија дека обвинувањата од страна на организаторите на Австралиската трка дека Формула 1 го прекршувала договорот со тоа што моторите не ...
сите 2 | | | веќе видена

Првиот човек на Формула 1 Берни Еклстоун го критикуваше новото правило за проток на гориво во моторот и вели дека тоа е спротивно на се што спортот претставува. “Целата ситуација мене ми изгледа смешна,” изјави тој откако Даниел Рикардо беше дисквалификуван поради надминување на ограничувањето на протокот на гориво во неговиот мотор. “Ако нешто ја контролира количината на гориво за една трка нема потреба да има ограничување колку гориво смеете да потрошите на почетокот на трката.” “Ако немате добар менаџмент на потрошувачката едноставно ќе ви снема гориво. Толку е просто, но очигледно не е, а треба да биде.” Еклстоун исто така го искажа своето размислување во врска со звукот на новите V6 мотори и изјави дека немало потреба да се сменат старите V8 мотори. “Вистинскиот избор беше да не се менуваат старите мотори воопшто. Ова не е трка на издржливост, трката на 24 часа Ле Ман е за таа намена.” “Ние сме во забавната индустрија. Многу од фановите немаат никакво познавање за моторите. Ако отидете на трибина за ...
сите 3 | | | веќе видена

Од следното видео можеме да видиме како изгледа од кокпитот на еден Формула 1 болид. Неможе а да не се забележи звукот на болидот кој е далеку од оној познат “вресок” на болидите од ланската сезона.
| | веќе видена

Адријан Сутил призна дека Заубер ќе мора да напредуваат брзо после перформансите што ги покажаа на првата трка во Австралија. Сутил заврши на единаесеттата позиција, но и покрај фактот што беше на само една позиција оддалечен од бодови, Германецот не беше воопшто импресиониран од перформансите на неговиот болид. “Едноставно премногу сме бавни, но успеавме да ја завршиме трката а тоа ни беше целта. Стигнавме блиску до поени, но ќе мораме да напредуваме во делот на брзината. Имаме многу информации од треката што треба да ги анализираме за да можеме да напредуваме. Се надевам дека ќе се подобриме набргу.” Во меѓувреме, тимскиот колега Естебан Гутиерез кој ја заврши трката една позиција зад Сутил исто така смета дека проблемот со брзината на болидот е сериозен проблем. “Ни недостига брзината на болидот, и вистински предизвик е да се вози во вакви околности. Како тим мораме да се осигураме дека се е на своето место зашто брзината што ја имаме на патеката е далеку од задоволителна.”
| | веќе видена

Џенсон Батон се надева дека ќе ја продолжи кариерата во Формула 1 и во наредната сезона но сеуште нема договор за 2015та, на Батон договорот со Мекларен му истекува оваа сезона откако го обнови лани на само една година. Британецот инсистира дека неговата кариера не е “при крај” и покрај тоа што со неговите 34 години е најстариот и најискусен возач на патеката со преку 240 стартови во Формула 1. “Имав одлична кариера, но ова дефинитивно не е крајот за мене. Не е важно дали имаш договор, ако тимот мисли дека не си доволно добар ќе се ослободат од вас во секој случај, но ако имаш потенцијал и носиш резултати тогаш ќе сакаат да те задржат уште 10 години.” Запрашан дали размислува за промена на возачкото седиште доколку Мекларен не сакаат да му го продолжат договорот и за наредната сезона тој изјави : “Сега сум во Мекларен и тука сум среќен, немам причина за грижи во никој случај.” После добриот викенд во Австралија по завршувањето на третата позиција (откако Рикиардо беше дисквалификуван) тој додаде : “Ќе беше ...
сите 2 | | | веќе видена

Шансите на Луис Хамилтон за освојување на титулата оваа сезона драстично се намалија после првата трка во Австралија заради неговото откажување, барем статистички гледано. Хамилтон е охрабрен од резултатот на неговиот тимски колега Розберг кој што доминираше на патеката и беше јасно дека Мерцедесот во моментов е класа пред сите други. Ники Лауда го потсети Британецот дека самиот тој бил во слична ситуација во минатото. Лауда ја освои титулата во 1984, последната од неговите три шампионски титули откако се откажа од првата трка истата година. На крајот на сезоната тој успеа да стане шампион со само половина поен разлика пред тимскиот колега Алан Прост. Но шансите се против Хамилтон. 29 години после титулата на Лауда, седумнаесет возачи што ја освоиле победата на првата трка од календарот станале шампиони на крајот на сезоната. Во истиот период, само двајца што не успеале да ја завршат првата трка (вклучуваќи една дисквалификација) не ја освоиле титулата во истата сезона, што статистички би значело дека ...
| | веќе видена

Мерцедес доминираше, Рикиардо со одличен резултат – подоцна дисквалификуван, Кобајаши предизвика инцидент, Ферари со проблеми, Мекларен и Вилијамс во добра форма и дебитантите Квјат и Магнусен со одлични резултати. Трката во Австралија сумирана во 60 секунди.
сите 2 | | | веќе видена

Фелипе Маса верува дека Вилијамс го имаат вториот најдобар болид на патеката, судеќи според формата што ја покажаа на Алберт Парк. Маса : го имаме вториот најдобар болид Иако тимот на Вилијамс успеа да освојат само 10 поени со петтата позиција на Валтери Ботас, перформансите кои што ги прикажаа му даваат надеж на тимот за наредните трки. Запрашан дали мисли дека дека Вилијамс се главните конкуренти на Мерцедес тој додаде : “Тоа не е невозможно. Гледаќи ги Мекларен тие имаа добра трка, двата болиди завршија во поени и сега се водечки на конструкторската табела.” “Би текол дека Австралија беше трка каде што можевме да завршиме со двата болиди на слична позиција како Мекларен и можевме ние да бидеме лидери на табелата.” “Се е возможно сега, во споредба со нас би рекол дека Мерцедес се премногу брзи, но освен нив сме тука некаде и можеме да им парираме на другите тимови.” Маса е свесен и за слабостите на болидот кои дојдоа до израз на трката во Австралија, посебно во делот на потисна сила и брзината на влажна ...
| | веќе видена

Тимскиот шеф на Ферари - Стефано Доминикели изјави дека резултатот од првата трка на календарот е “многу разочарувачки” и призна дека мораат да направат подобрувања на новиот болид како би биле во игра за подиуми во новата сезона. Стефано Доминикели – “Разочарувачка трка за Ферари” Феранандо Алонсо и Кими Раиконен завршија на петтата и осмата позиција во Мелбурн откако Даниел Рикиардо беше дисквалификуван после трката , но во секој случај резултатот е под очекувањата од тим како Ферари. Позитивно е тоа што за време на првите проблеми со хибридната технологиија двата болиди успеаа да завршат во поени. Но со оглед на формата на Розберг со тимот на Мерцедес кој што доминираше од почетокот до крајот на трката во Мелбурн, Ферари имаат јасна слика колкав дефицит во перформанси треба да надминат за дда ги стигнат. “Моментално сме многу назад, мораме да се концентрираме и да ја забрзаме работата на болидот во наредниот период . Ова беше разочарувачка трка за нас и не го искористивме целосниот потенцијал на нашите ...
сите 6 | | | веќе видена

Кобајаши не е виновен за инцидентот во Мелбурн е одлуката на стјуардите на трката во Австралија. Јапонецот беше повикан пред стјуардите после инцидентот во првиот круг на трката во Австралија кога се судри во болидот на Фелипе Маса при што двата болиди неможеа да ја продолжат трката. Камуи Кобајаши и Фелипе Маса – инцидентот на трката во Австралија Откако тимот на Катерам ги достави техничките информации поврзани со инцидентот, стјуардите одлучија дека инцидентот бил предизвикан поради “сериозен технички проблем комплетно надвор од контролата на Кобајаши.” На тимот на Катерам им биле дадени насоки да работат со техничкиот делегат на ФИА Џо Бауер за да ја утврдат причината за проблемот со болидот. Кобајаши преку својот профил на твитер му се извини на Фелипе Маса за инцидентот но додаде дека сепак не била негова грешка. Find out system fail was no rear brake so this was problem of accident. Sorry to Felipe but was not my mistake. — KAMUI KOBAYASHI (@kamui_kobayashi) March 16, 2014 Инцидентот со Кобајаши и ...
сите 4 | | | веќе видена

После трката во Мелбурн, ФИА објави дека ќе му биде одземено второто место на Даниел Рикиардо поради нерегуларности со уредот за мерење на проток на гориво во моторот. Според новите технички правила во новата сезона наложени од ФИА, секој болид смее да потроши максимум 100 килограми во еден час што во случајот на Рикиардо се докажало дека болидот ја надминал дозволената граница. Од тимот на Ред Бул веднаш најавија дека ќе поднесат жалба на одлуката од ФИА. Фановите во Австралија беа пресреќни со резултатот на Рикиардо кој трката ја заврши на одличното второ место на подиумот. Како што се наведува во извештајот на ФИА по завршувањето на трката во Австралија, болидот на Рикиардо константно го надминувал лимитот од 100 килограми потрошувачка на час. После неколку часови дебатирање, стјуардите ја потврдија одлуката на Рикиардо да му бидат одземени бодовите со тоа што дебитантот Магнусен беше промовиран на втората позиција а неговиот тимски колега Џенсон Батон на третата. Фернандо Алонсо сега се наоѓа на ...
сите 18 | | | веќе видена

next