Иновацијата на Ферари во Кина
Тимот на Ферари направија чекор во вистинската насока на трката во Кина и сега се можеби вториот најбрз тим на патеката поминуваќи ги Ред Бул откако Алонсо го освои третото место на подиумот, остваруваќи го најдобриот резултат за Ферари во оваа сезона. Една од забележливите надградби на болидот на Ферари се новите завртки на тркалата. Ова не е нов концепт откако Ред Бул и Вилијамс користеа сличен систем во изминатата сезона. Но ова година и двата тимови ја исфрлија таа иновација. Не дека не функционира туку затоа што ФИА ги претстави новите правила за потесни завртки на тркалата со цел да бидат побезбедни во случај тркалото да не биде целосно прицврстено. Ова ги направи решенијата на Вилијамс и Ред Бул неупотребливи без големи промени во дизајнот – нешто на кое што најверојатно веќе работат Ферари успеа да претстави решение со вклучена заштита, се верува дека идејата произлегува од тимот на Лотус откако Ферари го вработија нивниот поранешен шеф на аеродинамичниот оддел, Дирк Де Бир уште кон крајот на ...