Сподели! ;) Porsche официјално ја претстави најсилната верзија од новата генерација на Cayenne, која ја носи ознаката Turbo. Погонувана е од 4-литарски V8 битурбо агрегат кој испорачува 550 кс и 770 Nm вртежен момент кон сите тркала преку нов осум-степен Tiptronic S менувач. Тоа значи дека новиот Porsche Cayenne Turbo e 30 кс и 20 Nm посилен од неговиот претходник, и му се потребни 4.1 секунда да достигне 100 км/ч од место, или само 3.9 секунди кога е опремен со опционалниот Sport Chrono пакет. Неговата максималната брзина изнесува 286 км/ч. Моделот е опремен со активна аеродинамика која опфаќа адаптивен кровен спојлер, кој ја оптимизира економичноста, ја зголемува потисната сила на задната оска и исто така работи и како воздушна сопирачка. Како опција ќе можат да се добијат управување на задната оска, Dynamic Chassis Control стабилизација за наведнување и Torque Vectoring Plus систем. Новиот Cayenne Turbo вози на адаптивна воздушна суспензија со шест нивоа на висина. Тие можат да бидат мануелно прилагодени ...
сите 30 | | | веќе видена

Сподели! ;) BMW претстави ново електрично возило на автомобилскиот саем во Франкфурт, кое ќе се позиционира помеѓу i3 и i8 и ќе го предизвика Tesla Model 3. Германскиот бренд потврди дека i Vision Dynamics ќе излезе во производство, но не прецизираше точно кога ќе се случи тоа. Производителот не објави детали за техничките спецификации на возилото, но објави дека ќе забрзува од 0-100 км/ч за под четири секунди, ќе достигнува максимална брзина од над 200 км/ч и ќе има опсег на возење од околу 600 километри. Исто како X7 iPerformance Concept, i Vision Dynamics има големи предни бубрези, но бидејќи се работи за целосно електрично возило, тие се само стилски елемент и не претставуваат решетки за ладење на погонската единица. Покрај нив на предниот дел се наоѓаат и тенки LED предни светла и преден браник со единствени отвори за ладење на сопирачките. Гледан во профил, моделот потсеќа на помодерна Gran Coupe изведба од Серија 3. Како и кај другите концепти, традиционалните странични ретровизори се заменети со ...
сите 2 | | | веќе видена

Сподели! ;) Актуелната генерација на големиот теренец на Toyota се продава во Европа од 2009-тата година, па токму затоа Јапонскиот производител се одлучи да ја модернизира. Обновениот Land Cruiser доаѓа со нов поклопец на моторот, браници, странични крила, решетка, тркала и предни и задни светла. Измените не се исклучиво естетски, туку тие се направени да му помогнат на возачот полесно да ги лоцира краевите на возилото при маневрирање со него, а исто така и да се подобри ладењето на моторот. Ентериерот е освежен со нова-инструмент табла и централна конзола. Тука се и нов осум-инчен мултимедијален систем, нови материјали и површини на контролите. Купувачите ќе можат да одберат помеѓу каросерија со три и пет врати, десет бои за екстериерот, три комбинации за ентериерот и неколку опции за погонски единици. Тука е 2.8-литарски четири-цилиндарски турбо-дизел со 177 кс и 450 Nm усогласен со шест-степен автоматски или рачен менувач. Бензинците ги сочинуваат 2.7-литарски агрегат со 161 кс и 245 Nm комбиниран со ...
сите 30 | | | веќе видена

Сподели! ;) Audi ја претстави најновата генерација на својот супер-караван кој ја носи ознаката RS4 – и сега може да се пофали со дури 450 коњски сили! Рецептот кој Audi го користи за своите RS модели е добро познат – моќен мотор, Quattro погон на сите четири тркала и експлозивни перформанси. Токму тоа е приказната и со RS4. Под поклопецот се наоѓа 2.9-литарски твин-турбо V6 кој испорачува 450 коњски сили и 600 Nm вртежен момент, кои се пренесуваат преку S-Tronic менувач со двојна спојка кон сите четири тркала. Во превод, тоа значи „стотка“ за 4.1 секунда и електронски-ограничена максимална брзина од 250 километри на час. RS4 ќе го препознаете по големите тркала, агресивниот спортски бодикит, овалните завршетоци на издувниот систем и дискретниот спојлер, а кабината добива ексклузивни седишта и многу RS додатоци кои се достапни само кај овие модели. Со желба да оддаде почит кон почетоците на RS Avant фамилијата, новиот RS4 е претставен во Nogaro Blue сина боја. Dynamic photoColour: Nogaro blue pearl effect ...
сите 15 | | | веќе видена

Сподели! ;) Концептот за нов електричен хечбек на Mercedes-Benz – позади кој стои македонскиот дизајнер Славче Таневски – официјално беше претставен во Франкфурт! Новиот концепт на Mercedes-Benz е првиот припадник на EQ семејството во Ц-сегментот. Концептот го придвижуваат два електромотори кои нудат погон на сите четири тркала и нудат повеќе од 270 коњски сили. Дизајнот – кој со гордост можеме да кажеме дека е дело на македонскиот дизајнер Славче Таневски – е еволуција на Sensual Purity пристапот на Mercedes-Benz и ги заменува острите линии со меки, вајани форми кои ја истакнуваат динамичноста на моделите. Црниот панел на предниот дел е своевидна „виртуелна“ маска на ладилникот и се менува во зависност од одбраниот режим на работа – во „Sport“ наликува на огнено крило, додека во „Sport Plus“ се трансформира во вертикални линии налик Panamericana маската која брендот ја нуди кај други модели. Славче ни зборуваше за предизвиците пред кои се наоѓа автомобилската индустрија, и какви се промените кои нè ...
сите 4 | | | веќе видена

Сподели! ;) Со освежениот електричен концепт, Volkswagen го најавува серискиот електричен автомобил кој се очекува на пазарот за само три години. I.D. Crozz II е доработена верзија на I.D. CROZZ концептот кој Volkswagen го претстави во Шангај пред неколку месеци – и тој добива преработен екстериер со нови LED светла и големи тркала – но најважен новитет е преработениот преден дел кој според Volkswagen сега „подобро го претставува дизајнот на серискиот автомобил“. Преработени се и страниците, како и задниот дел за да бидат поблиску до конечниот производ. Преработен е и ентериерот кој сега има „Smart Lights“ светла поставени во вратите и директно пред возачот. Овие светла го предупредуваат возачот за потенцијални несакани контакти и всушност делуваат како визуелен елемент на новиот гласовен систем на концептот – кој пак му овозможува на возачот, но и на патниците гласовно да контролираат некои од функционалностите – како на пример отворање на вратите. I.D. CROZZ II е придвижуван од два електромотори кои нудат ...
сите 4 | | | веќе видена

Сподели! ;) По многу најави, спортската дивизија на Renault ја претстави својата верзија на Megane која носи 1.8-литарски турбо-бензинец кој испорачува 280 коњски сили и 390 Nm вртежен момент! Турбо-бензинецот е истиот кој се вградува во новиот Alpine A110, но тука испорачува 280 коњски сили и 390 Nm вртежен момент. Силата се испорачува (за прв пат кај Megane RS) кон сите четири тркала преку мануелен или автоматски менувач со двојна спојка. Автоматскиот EDC менувач нуди неколку функционалности – покрај лесното и динамично менување на брзините, нуди Launch Control, како и Multi-Change Down технологија за брзо префрлање во понизок степен на пренос при кочење. Секако – Megane RS ќе се нуди во две варијанти – прва е Sport варијантата која ја гледаме, а понатаму ќе се понуди и Cup изведба со уште поспортска шасија и 300 коњски сили. Обете веријанти го добиваат 4Control системот за управување на сите четири тркала, а Cup верзијата ќе добие Torsen диференцијал со ограничено пролизгување. Megane RS не би бил Megane ...
сите 15 | | | веќе видена

Сподели! ;) XC60 не само што е еден од најпопуларните модели на Volvo, туку е најпродаван автомобил во својата класа – и бестселерот на Volvo денес беше промовиран пред македонската јавност! Промоцијата на XC60 можеше да се гледа и во живо преку интернет, на Facebook страницата на Volvo Cars Македонија. Новиот XC60 е поставен на SPA архитектурата на Volvo, и може да се нарача со неколку турбо-бензински или турбодизел мотори, како и во неколку нивоа на опременост – опремениот Momentum, луксузниот Inscription и спортскиот R-Design. Врв на понудата е XC60 T8 кој носи хибриден погон со вкупно 408 коњски сили, но секако, тука се и турбо-бензинците Т5 и Т6 кои нудат 254, односно 320 коњски сили. Доколку сакате турбодизел, тука се D4 и D5 моделите кои нудат 190 односно 235 коњски сили. Од Volvo кажуваат дека сите верзии се исклучително еколошки и имаат ниска емисија на CO2. Продажбата на новиот XC60 е веќе започната, и нашите пријатели од Ми Да Гранд Моторс ги канат сите заинтересирани во својот салон одблиску да ...
сите 8 | | | веќе видена

Сподели! ;) Во Јануари оваа година, Ford го претстави обновениот Mustang на Северно Американскиот пазар, а сега е подготвен да биде лансиран и во Европа. Со пристигнувањето на стариот континент Mustang ги добива истите измени како моделот во САД – редизајнирани предни светлосни групи кои сега доаѓаат стандардно со LED технологија, изменети решетки, нов преден браник и благо изменети задни светла. Уште една измена доаѓа кај 5.0-литарскиот V8 агрегат кој е доработен и сега произведува 450 кс. Новитет е и новиот 10-степен автоматски менувач со систем за адаптирање на промена на степените при различни услови. Во мануелен режим може да се управува преку лопатките монтирани на воланот. Поради ограничувањата на издувни гасови, 2.3-литарскиот EcoBoost агрегат сега испорачува 290 наместо 315 кс како претходниот модел. Овој губиток на сила е резултат на зголемениот заден притисок во издувниот систем поради додавањето на филтер за издувни честици, помогнувајќи му на автомобилот да ги исполни строгите Еуро 6.2 емисиони ...
сите 27 | | | веќе видена

Сподели! ;) Германскиот бренд го откри новиот член на R8 гамата – лимитираната RWS едиција која во превод означува „серија со заден погон“. Новиот R8 RWS ќе биде достапен во Coupe и Spyder верзии, но доаѓа исклучиво со погон на задните тркала. Овој специјален модел е наменет за купувачите кои го ценат возачкото уживање и и даваат помала важност на брзината на тркачките патеки. Силата доаѓа од 5.2-литарски атмосферски V10 бензинец кој произведува 540 кс и 540 Nm вртежен момент. Според Audi, моделот забрзува од 0-100 км/ч за 3.7 секунди, односно 0.3 секунди побавно од R8 V10 Quattro, и забрзува кон максималната брзина од 320 км/ч. Новиот Audi R8 RWS е 50 килограми полесен од стандардниот Quattro модел, и тежи вкупно 1590 килограми без возачот. Од новиот R8 RWS ќе бидат произведени само 999 примероци.
сите 12 | | | веќе видена

Сподели! ;) Конечно, пред стартот на Франкфуртското Ауто Шоу, Mercedes-AMG го претстави својот хипер-автомобил кој се вика Project One и може да постигне 200 километри на час за помалку од 6 секунди и достигнува повеќе од 350 километри на час. Според Dieter Zetsche од Mercedes, Project One ги прави сите други лимити на перформансите кои постоеле во Mercedes-Benz и Mercedes-AMG да изгледаат мали. Новиот хипер-автомобил располага со повеќе 1000 коњски сили, постигнува повеќе од 350 килоемтри на час и може да помине до 25 километри на електричен погон. На првите официјални фотографии, конечно можеме да го видиме Mercedes-AMG Project One во целосна светлина. Широкиот и низок автомобил наметнува нови стандарди за аеродинамичност, а погонот е ремек дело на F1 технологија и врвните хибридни погони кои постојат. 1.6-литарскиот турбо-полнет мотор влече потекло директно од F1 болидите на Mercedes-Benz и „се врти“ до 11.000 вртежи во минута. Моторот има електричен турбополнач и постигнува термичка ефикасност повисока ...
сите 25 | | | веќе видена

Сподели! ;) Мега-автомобилот на Bugatti и наследникот на легендарниот Veyron – новиот Chiron – започна со поставување на рекорди! Зад управувачот за поставување на новиот рекорд за забрзување од 0 до 400 километри на час и повторно запирање до 0 километри на час беше никој друг, туку токму Juan Pablo Montoya. На супер-моќниот Chiron му беа потребни 41.96 секунди да забрза од 0 до 400 километри на час, и повторно да стигне до 0 километри на час. За ова беа потребни 3112 километри. Брзината од 400 километри на час беше постигната за 32.6 секунди и 2621 метар. Веднаш кога ја постигна саканата брзина, Montoya ги активираше сопирачките, и благодарение на големиот заден спојлер и специјалните карбонски дискови и титаниумски клипови, автомобилот го постави рекордот. Ова е еден од првите рекорди кои ги има поставено Chiron, и Bugatti ќе се обиде да постави рекорд за најбрз сериски автомобил во светот следната година. Новиот рекорд го надгледуваше и го сертифицираше SGS-TUV Saar, организација која се занимава со ...
сите 6 | | | веќе видена

Сподели! ;) Германскиот бренд во Франкфурт ќе прикаже неколку различни новитети – новиот А8 ќе ја има својата саемска премиера, но ќе дебитираат и новиот RS4, R8 GT со погон на задните тркала и концепт за ексклузивен електричен седан! Иако главниот акцент ќе биде токму на знаменосецот – новиот А8, сепак Audi се подготвува за сериозен настап во Франкфурт. Покрај А8, Audi ќе донесе два концепти кои се интересни – едниот е Coupe-SUV кој ќе биде базиран на E-Tron Sportback концептот кој го претставија пред неколку месеци во Шангај, а вториот е голем автомобил од D-сегментот (најверојатно некаков седан) кој ќе носи четири електромотори и се очекува да има електрична автономија меѓу 700 и 800 километри. Според она што го најавуваат од Audi, концептот со себе ќе носи и спектакуларен дизајн кој би требало одново да ги напише правилата, барем кога станува збор за Audi. Дополнително, од Audi најавија дека во Франкфурт ќе го видиме и новиот RS4 Avant супер-караван, на кој ќе му се придружи и специјалната верзија на R8 ...
сите 18 | | | веќе видена

Сподели! ;) Последниот произведен примерок на LaFerrari Aperta беше наменет да биде продаден во добротворни цели – и привлече цена од дури 8.3 милиони евра! Иако Ferrari планираше да произведе само 209 примероци од ултра-ексклузивниот кабриолет, од кои 9 останаа во сопствеништво на Ferrari за да се користат за промотивни цели, сепак беше произведен последен, 210-ти примерок кој се продаде во добротворни цели за Save the Children организацијата. Последниот примерок – кој се продаде за 8.3 милиони евра – е во Rosso Corsa црвена боја со бели линии на предниот поклопец и поклопецот на моторот. Кабината е обложена во црна алкантара и има детали од црн карбон и црвени опшивки. Првите претпоставки беа дека автомобилот ќе се продаде за некаде меѓу 3 и 4 милиони евра, но сепак финалната цена значително ги надмина тие естимации. Последното „обично“ LaFerrari минатата година се продаде за скоро 6 милиони евра.
сите 2 | | | веќе видена

Сподели! ;) Тјунерот за автомобилите на BMW тврди дека новиот D5 S е најбрзиот турбодизел кој во моментов се продава. Новиот Alpina D5 S користи 3-литарски линиски шест-цилиндерски дизел мотор со три турбини и директно вбризгување. Резултат на сето ова се 388 коњски сили и монументални 800 Nm вртежен момент кои се достапн од 1750 до 2650 вртежи во минута. Оваа моќ се пренесува кон сите четири тркала преку надграден 8-брзински автоматски менувач, и му овозможува на тјунираниот Баварец да забрза до 100 километри на час за само 4.4 секунди, до 200 километри на час за 17 секунди и да продолжи да забрзува сè до 286 километри на час. Како го прави ова D5 S најбрзиот турбодизел на планетата, кога M550d на BMW има четири турбополначи? Иако тјунираната верзија има 7 коњски сили помалку, сепак има 40 Nm повеќе вртежен момент – но уште поважно, стандардниот автомобил е ограничен на 250 километри на час, додека верзијата на Alpina не е. Измените продолжуваат со преработена адаптивна суспензија која е поблиску до ...
сите 14 | | | веќе видена

Сподели! ;) Според статистиките кои ги добивме од Републичкиот Совет за Безбедност на Сообраќајот на Патиштата, во првите 8 месеци оваа година има 91 жртва на македонските патишта, од кои 48 во првите шест месеци и 43 во Јули и Август. Септември е период во годината кој е соодветен за организирање на продолжен одмор или пократко патување во земјата или соседството. Карактеристично за секој продолжен викенд е зголемениот интензитет на сообраќај и поголемата фреквенција на автомобили, а тоа во комбинација со неодгoворното учество во сообраќајот може да доведе до зголемување на бројот на сообраќајни незгоди и зголемување на бројот на загинати и повредени лица во сообраќајни незгоди. Пред нас е уште еден продолжен викенд и уште еден предизвик и искушение кога е во прашање безбедноста во сообраќајот. Токму затоа, Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата повторно апелира до сите учесници во сообраќајот да бидат внимателни и одговорни, да ја почитуваат сообраќајната сигнализација, да внимават ...
сите 11 | | | веќе видена

Сподели! ;) Легендарниот британски производител TVR се враќа на сцената со нов автомобил – кој на голема врата ја најавува новата, хај-тек иднина на брендот! Ајде да започнеме со оние, важните работи. Дизајнот изгледа несекојдневно и футуристички, но истовремено ги задржува пропорциите на класичен спортски автомобил. Доооолга предница и краток, остар заден дел. Под поклопецот се крие 5-литарски V8 бензинец (кој обично се наоѓа под поклопецот на Ford Mustang GT) доработен од Cosworth кој сега испорачува околу 480 коњски сили (и TVR ветува однос од 400 коњски сили на еден тон тежина). Супер-лесната (и супер-модерна конструкција) која е дело на незаменливиот Gordon Murray (да, истиот оној Gordon Murray кој стои позади McLaren F1) ветува одлични перформанси. TVR го користи iStream процесот за производство развиен од Gordon Murray (а тој стои и позади дизајнот на новиот Griffith) кој гарантира супер-цврста платформа и ниска тежина. За изработката на Griffith се користени карбон-композити кои се залепени за ...
сите 23 | | | веќе видена

Сподели! ;) Mercedes-Benz објави уште една скица од новиот електричен концепт кој ќе го претстави во Франкфурт! Благодарение на објавената скица од новиот електричен концепт на Mercedes-Benz, дознаваме дека се работи за хечбек (што и можеше да се очекува од „А“ делот во ознаката) со три врати и динамични пропорции. Дизајнот, кој го потпишува македонскиот дизајнер кој работи за Mercedes-Benz – Славче Таневски – е одлика на времето, но и насоките кон кон се движи германскиот премиум производител со своите електрични возила. Можеме да забележиме чисти и мазни форми, авантгардни елементи и динамични пропорции. Mercedes-Benz веќе објави две скици од новиот EQ A , но ова е прва скица каде подобро се гледа формата на концептот. Наскоро ќе дознаеме повеќе!
сите 28 | | | веќе видена

Сподели! ;) Само еден ден по претставување на новиот мотор, Opel ја претстави караванската изведба на Insignia GSI која го носи токму 210-коњскиот турбодизел! Како што веќе знаеме од вчерашната објава, новиот битурбо четири-цилиднерски турбодизел испорачува 210 коњски сили и 480 Nm вртежен момент. Овој мотор му овозможува на големиот караван да постигне 100 километри на час за 7.9 секунди и да продолжи да забрзува до максимални 231 километар на час. Исто како бензинската Insignia GSI, дизелската изведба ќе се нуди со 8-брзински автоматски менувач и ќе ја испраќа силата кон сите четири тркала. Автомобилот е 10 милиметри поблиску до подлогата, носи големи 20-инчни тркала, спортски сопирачки кои ги потпишува Brembo, како и многу други спортски детали. Интересен новитет кај GSI моделите е Competition режимот на возење кој му дозволува на возачот целосно да ги исклучи системите за безбедност. Новите GSI изведби на Insignia ќе бидат изложени во Франкфурт следната седмица, каде на сцената ќе им се приклучат уште ...
сите 21 | | | веќе видена

Сподели! ;) Со новиот Proceed концепт, KIA најавува сосем ново размислување во сегментот – концептот кој ќе го претстави во Франкфурт ја најавува следната генерација на Cee’d! Концептот кој е дизајниран во Европа, според KIA е првиот „extended hot hatch“ – односно продолжен хечбек. Можеби не би се согласиле со таа идеја, но мораме да признаеме дека изгледа навистина одлично! Широката и ниска силуета најавува спортска динамичност, а концептот е поставен на големи, 20-инчни тркала кои дополнително го истакнуваат ставот на автомобилот. Автомобилот влече инспирација од новиот KIA Stinger, но со многу уникатни детали. Lava Red бојата која ја носи концептот е еден од најпривлечните моменти, и со нетрпение очекуваме официјални фотографии, па и сериски модел базиран на тоа што ќе го видиме во Франкфурт! На фотографиите не можеме да видиме премногу – гледаме дека концептот има измазнети рачки на вратите, скриени странични ретровизори (кои најверојатно користат камери и монитори внатре во кабината) и широка задна ...
сите 15 | | | веќе видена

next