Сподели! ;) Германскиот тјунер ги подобри перформансите и го дотера изгледот на новиот Audi RS5 Coupe, а пакетот го нарече RS500. Во стандардно издание моделот располага со 450 кс и 600 Nm, но Manhart со помош на надградби во компјутерската единица додале дополнителни 50 кс и 100 Nm вртежен момент. Не се објавени резултирачките бројки, но стандардниот модел забрзува од 0-100 км/ч за само 3.9 секунди кон максималната брзина од 280 км/ч со опционалниот Dynamic пакет, па претспоставуваме дека RS500 е уште побрз. Останатите измени направени на купе моделот вклучуваат дискретна доработка на екстериерот, кој исто така добива златни детали над мат црната боја и 21-инчни Concept One тркала. Последната измена е специјалната KW прилагодлива суспензија која го приближува целото возило кон подлогата. Како опција, Manhart нуди нов издувен систем од не’рѓосувачки челик за подлабок звук.
сите 17 | | | веќе видена

Сподели! ;) Во соработка со легендарниот Massachusetts Institute of Technology, италијанскиот производител подготви концепт кој е дизајниран за третиот милениум и ја најавува иднината на Lamborghini! Соработката на Lamborghini и можеби најдобриот институт за модерни технологии и компјутерски науки во светот резултира со концепт кој не само што е изграден околу ултра-лесна структура, туку користи напреден електричен погон и има исклучително аеродинамичен екстериер – без притоа да ги изгуби карактеристични форми и елементи на италијанскиот бренд. За придвижување, Terzo Millennio користи четири електромотори кои се напојувани од супер-кондензатори и уреди за складирање енергија вградени во самата каросерија на концептот. Според Lamborghini, автомобилот би користел карбонски нано-цевки и супер-тенки батерии кои можат да бидат моделирани во различни форми и поставени меѓу два панели. Понатаму, кажуваат дека полнењето би се одвивало брзо, а дел од приказната е и напреден систем за регенерирање на енергијата. Со ...
сите 7 | | | веќе видена

Сподели! ;) Koenigsegg Agera RS постигна просечна брзина од 444.6 км/ч во текот на двете возења кои беа направени во спротивни насоки според барањата на Guinness. Обидот за нов рекорд беше направен во Pahrump, Nevada, додека храброста за истиснување на целата сила на ова „чудовиште” од позади воланот ја имаше фабричкиот возач на Koenigsegg – Никлас Лилја. Откако пред малку повеќе од еден месец Koenigsegg го срушија рекордот на Chiron во забрзување и стопирање од 0-400-0 км/ч, тие повторно преземаа уште еден рекорд кој го држеше Bugatti. Интересен факт е и тоа дека во едниот обид хиперавтомобилот успеа да постигне брзина од дури 457 км/ч. Agera RS користи 5.0-литарски V8 битурбо мотор кој развива масивни 1360 коњски сили и 1371 Nm вртежен момент. Благодарение на нeговата ниска тежина од 1,295 килограми, хиперавтомобилот беше способен да го комплетира споменатото забрзување и стопирање од 0-400-0 км/ч за само 36.44 секунди, за кое на Chiron му беа потребни дополнителни 5 и пол секунди. Претходниот рекорд за ...
сите 4 | | | веќе видена

Сподели! ;) Peugeot е моментално во победничка серија во Dakar Rally. Ја освои титулата во 2016 и 2017, а сега ја напаѓа третата – но тоа ќе биде последната. Всушност во 2016 не беше првата победа за Peugeot во Dakar, бидејќи производителот освои четири победи во периодот помеѓу 1987 и 1990 година. Најпрво со 205 T16, а потоа со 405 T16. Тоа секако беше кога релито се одвиваше од Paris кон Dakar, долго пред да се пресели на сегашната рута во Јужна Америка. Сестринска компанија Citroën исто забележа четири победи во деведесетите со моделот ZX. Истата постава на возачи – Ари Ватанен и Бруно Берглунд се префрлија од Peugeot во Citroën во 1991 и победија, а потоа следеа уште три победи во ред на Пјер Лартиг и Мишел Перин од 1994 до 1996. Стефан Петерхансел и Жан-Пол Котрет ги освоија двете титули минативе две години за Peugeot, најпрво со 2008 DKR, а потоа со 3008 DKR. Оваа година тие повторно ќе настапат со изменетиот 3008 DKR Maxi, заедно со три други тимови кои се состојат од Себастијан Лоеб и Даниел Елена, ...
сите 2 | | | веќе видена

Сподели! ;) За денешново утро ви подготвивме расонување со поглед кон еволуцијата на тркачките кациги – кои забележаa огромен напредок низ годините. Најпрво почнувајќи од обична мека капа која служела само за заштита од прашина, заштитните шлемови напреднале во модерни аеродинамички и лесни кациги кои штитат од удари и располагаат со технологии за комуникација и отвори за довод на свеж воздух. Сепак, интересно е да се види постепениот напредок низ годините. Погледнете го видеото и уживајте!
| | веќе видена

Сподели! ;) На 6 месеци пред нејзиното официјално претставување, магазинот AutoEvolution улови фотографии од претстојната генерација на компактната A-Class во хечбек и седан изведба. Со исклучок на портокаловите решетки и рамки на стаклата од вратите кои нема да бидат обоени во боја на каросеријата, токму вака ќе изгледаат примероците кои ќе бидат изложени на автомобилскиот саем во Женева во 2018. Судејќи по портокаловата боја во која се обоени и двете изведби, најверојатно е дека двата прототипи се уловени веднаш пред инженерите на Mercedes-Benz да ги внесат на тест за судир во нивната фабрика за тестирање во Штутгарт. Иако не се гледа на фотографиите, се очекува седан изведбата да има сличен преден дел како хечбекот, инспириран од Concept A Sedan. Исто така, се чини дека следната генерација на Mercedes-Benz CLS ќе има слични предни светла и решетка како најмалиот модел. Сепак, не знаеме како ќе изгледа ентериерот, бидејќи кабината на фотографираните прототипи била исполнета со најразлични копчиња и ...
сите 2 | | | веќе видена

Сподели! ;) Donut Media во соработка со Racing Hall of Fame Collection ни ја прикажуваат еволуцијата на тркачките волани на најпознатите возачи во историјата на Формула 1. Во видеото е прикажан напредокот од едноставниот волан со кружен дрвен обрач на Стирлинг Мос од 1957 година, па се до најмодерниот технолошки напреден-волан од денешницата, кој го дефинира необичната форма и располага со екран, најразлични копчиња и прекинувачи за секакви контроли. Погледнете го видеото и уживајте!
сите 2 | | | веќе видена

Сподели! ;) Hyundai го најави екстремно-економичниот Ioniq пред неколку недели, а сега и официјално го претстави HyperEconiq Ioniq кој троши само 2.8 лири бензин на 100 километри! Иако на прв поглед ќе ви изгледа како овој концепт да е наменет за тркачките патеки – сепак приказната е различна. Сите направени модификации се во насока на намалување на потрошувачката – од аеродинамичниот бодикит, до супер-лесните тркала и сите други додатоци. Прва, и најзабележителна модификација е Dream Aero бодикитот од Bisimoto Engineering – тој вклучува преден сплитер, странични прагови, покривки на задните тркала и оптимизиран заден спојлер. Понатаму, Ioniq добива и нагодлива суспензија од Progress Performance која го спушта автомобилот и го прави дополнително поаеродинамичен. Вградени се и лесни, 19-инчни карбонски тркала со лесни навртки и пневматици со мал отпор на вртење. За сопирање се задолжени алуминиумски (односно, лесни) шепи од Buddy Club. Моторот е оптимизиран благодарение на NGK свеќички, масло со низок ...
сите 3 | | | веќе видена

Сподели! ;) Clarkson, Hammond и Captain Slow се враќаат – втората сезона на нивното спектакуларно шоу The Grand Tour ќе започне на 8ми Декември – еве го првиот трејлер! Трејлерот е полн интересни моменти, и сега само ни се зголеми нетрпението до 8ми Декември! Уживајте!
сите 3 | | | веќе видена

Сподели! ;) Нашите пријатели од Ми-Да Гранд Моторс нè канат сите нас овој петок да го посетиме нивниот салон за настанот наречен Blue Friday! Сината боја како боја на небото и морето, поврзана со суштината и стабилноста, симболизира доверба, лојалност и верување. Луѓето кои ја сакаат оваа боја се дефинираат како мудри и разумни. Токму како и карактерот на Синиот Овал, сината боја применета во светот на автомобилизмот ја опишува смислата на животот и постоењето, а тоа е поседувањето одговорност и создавањето, односно одржувањето на довербата. Релацијата на секој сопственик со своето возило се базира токму на довербата, убавото расположение и неповторливото доживување. Поради ова, Ми-Да Гранд Моторс организира Blue Friday денови, како симболика на познатиот Black Friday, исполнети со многу инспиративни и позитивни активности. Активности кои ќе ве воведат во светот на синото, односно светот на „доброто дело“, дарувањето и силната лојална врска. Во овие денови, Ми-Да Гранд Моторс овозможува огромни попусти за ...
сите 7 | | | веќе видена

Сподели! ;) Францускиот производител неодамна го освежи добро-познатиот 308 – му даде нов лик и неколку нови технологии – а ние имавме можност да поминеме неколку дена токму со фејслифтираниот хечбек! Peugeot 308 ни е добро познат автомобил – веќе во неколку наврати имавме можност да поминеме по неколку дена со него – прво кога автомобилот пристигна , а потоа и во подобро-опремена верзија . Секогаш сме биле искрени – тековната генерација на 308 навистина ни се допаѓа – од рафинираниот и созреан дизајн, преку несекојдневната и минималистичка кабина, па сè до комфорот, практичноста и економичните мотори – франуцскиот хечбек ни е меѓу омилените во класата. Сето ова беше одлична причина повторно да му посветиме малку внимание на 308 и да видиме што носи со себе освежувањето. Визуелните измени не се екстремни, но се доволни да го подмладат 308 Ајде да почнеме со визуелните новитети. Веднаш ќе препознаете редизајнирана предница, со поголеми отвори за воздух и понакосено-поставени предни светла. Благодарение на ...
сите 5 | | | веќе видена

Сподели! ;) Темелно-преработениот Toyota C-HR низ екстремни модификации станува вистинско тркачко оружје со 600 коњски сили и екстремен аеро-пакет! Екстремно-модификуваниот Toyota C-HR е дело на тјунерите од R-Tuned, и добива нов мотор и менувач. Го задржува четири-цилиндерскиот мотор, но нема хибриден систем и наместо него добива огромен турбо-полнач. Сето ова значи 600 коњски сили кои се пренесуваат преку предните тркала. Дополнително, овој хипер-C-HR добива и Brembo тркачки сопирачки, Toyo пневматици и нагодлива суспензија од DG-SPEC. Аеро бодикитот обезбедува 136 килограми потисок, а автомобилот може да постигне 1.2g при кочење. И каков е резултатот? Импресивен – 100 километри на час се постигнуваат за само 2.9 секунди – а максималната брзина иако не е објавена, сигурни сме дека е значително повисока од стандардната. Штета што ова е автомобил наменет само за SEMA – замислете ваков C-HR по улиците…
сите 19 | | | веќе видена

Сподели! ;) Со специјалниот M3 30 Years American Edition, BMW го прославува јубилејот од 30 години на легендарниот модел на американскиот пазар. Уникатниот примерок (не, не го возела баба) од BMW M3 е дизајниран од BMW Group Designworks, а за неговата изработка беа задолжени експертите од BMW Individual. Бидејќи се работи за славенички модел, овој M3 добива многу специјални детали кои го одбележуваат јубилејот. „Основата“ е BMW Competition Package, но носи специјална Frozen Red II Metallic боја. Додаток се и уникатни M Performance тркала во златна боја, како и детали во црвена, бела и сина боја, како и карбонски кров. Дополнително, автомобилот добива и M Performance спортска суспензија, карбонски заден спојлер, лесен M Performance издув со титаниумски завршетоци, а ентериерот добива површини во црвена, бела и сина боја покриени со Мерино кожа, уникатни графички елементи на наслоните за глава и неколку други места, а многу од површините се покриени со Алкантара и карбон. За придвижување на овој уникатен M3 е ...
сите 18 | | | веќе видена

Сподели! ;) Вчеравечер во пригодна атмосфера во ресторанот Four во Скопје се одржа македонската премиера на несекојдневниот Volkswagen Arteon, како и целосно-новото и супер-модерно Polo! Во присуство на голем број пријатели и гости нашите пријатели од Порше Македонија синоќа во ресторанот „Four“ дел од комплексот Парк Хотел и Спа ги претставија најновите Volkswagen Arteon и Polo. Големиот Arteon во карактеристичната златно-жолта боја го носеше и R-Line пакетот кој му дава дополнителна доза на спортска динамичност. Новиот купе-седан изгледа навистина впечатливо и различно од сето она што Volkswagen досега го имал во својата понуда. Ова е еден од оние модели кои со сигурност ќе остават свој печат на пазарот, и со нетрпение очекуваме можност и ние да седнеме зад управувачот. Arteon ќе се нуди во три изведби – Arteon, Arteon Elegance и Arteon R-Line, и со тоа нуди интересен избор за купувачите – оние кои сакаат порафиниран, поцивилизиран изглед ќе можат да го изберат привлечниот Elegance, додека оние кои сакаат ...
сите 12 | | | веќе видена

Сподели! ;) Регулаторната Комисија за Енергетика пред само неколку моменти ги објави новите, повисоки цени на горивата! Согласно методологијата која РКЕ ја користи за пресметка на цените, од вечерва на полноќ малопродажните цени на горивата се зголемуваат во просек за 1.81 процент. Тоа значи дека од вечерва на полноќ цените на ЕУРОСУПЕР-95 и ЕУРОСУПЕР-98 се зголемуваат за 1, односно 0.5 денари, и еден литар ќе чини 64.00 односно 65.50 денари. Цената на ЕУРОДИЗЕЛ горивото се зголемува за 1 денар, и еден литар дизел гориво од вечерва ќе чини 52 денари. Новите цени стапуваат на сила вечерва на полноќ и ќе важат следните две седмици.
сите 80 | | | веќе видена

Сподели! ;) Ferrari претстави уште понапредна верзија од тест-моделот FXX-K – ја носи ознаката Evo и е на самиот врв на моменталните достигнувања на Разиграниот Коњ! Ferrari го претстави FXX-K Evo на Finali Mondiali настанот во Mugello, и овој автомобил е на самиот врв на моменталните достигнувања на италијанскиот бренд. Ова е најдоброто што во моментов можат да го понудат инженерите на Ferrari, кое не е ограничено од никакви улични, ниту пак тркачки правила. Да, токму така – Ferrari FXX-K Evo не можете да го возите на улица, а со него не можете да учествувате ниту на било какви официјални трки. Ова е тест-платформа која Ferrari ја користи заедно со своите најдрагоцени клиенти за да ги развива идните модели на брендот. FXX-K Evo има цели 23% повеќе потисна сила од постоечкиот FXX-K, и дури 75% повеќе од „обичниот“ LaFerrari. Всушност, од Ferrari се фалат дека FXX-K нуди потисна сила скоро колку GT тркачките модели – односно околу 820 килограми при максимална брзина. За да го постигнат ова, момците од ...
сите 4 | | | веќе видена

Сподели! ;) Следната генерација на популарниот француски кросовер ќе пристигне за само две години – и за прв пат ќе се нуди и како целосно-електрично возило. Peugeot 2008 е на пазарот веќе четири години, а минатата година доби и фејслифт (ние го возевме освежениот 2008 на почетокот на оваа година). Целосно нова генерација на популарниот француски кросовер се очекува да пристигне за две години, и со себе да донесе многу новитети. Новиот 2008 се очекува да биде поставен на целосно нова платформа, развиен во соработка со партнерите на PSA. Тоа значи дека покрај традиционалните турбо-бензински и турбодизел изведби, за прв пат 2008 ќе добие хибридна, но и целосно-електрична верзија. Со овој чекор Peugeot не само што ќе ги направи своите хибридни и електрични модели подостапни, туку ќе ја реафирмира својата посветеност кон развојот на ваквите автомобили. Понатаму, се очекува 2008 да преземе многу технологии од своите поголеми браќа – 3008 и 5008. За прв пат, 2008 ќе го добие напредниот i-Cockpit систем кој се ...
сите 14 | | | веќе видена

Сподели! ;) Тјунерите од ABT Sportsline подготвија пакет за Volkswagen Golf R кој го издигнува германскиот хеч во хипер-хеч категоријата! Бројките кои ги нудат инженерите од ABT се импресивни – зголемување од 100 коњски сили и 100 Nm вртежен момент – односно вкупно 400 коњски сили и рамно 500 Nm вртежен моемнт. Дополнително, Golf R на ABT добива и преработена суспензија која е 20 милиметри пониска напред и 25 милиметри пониска позади, а може да се добие и прилагодлива суспензија за самите да си ја одредите висината. Можете да добиете и поефикасни сопирачки, како и заден издувен систем со замашен дијаметар, како и тркала во димензии од 18 до 20 инчи, странични прагови и додаток на спојлерот. Цената за сето ова не е позната, но бидејќи се работи за ABТ, сигурно нема да биде ниска. Сепак, вреди да се напомене дека ја задржувате гаранцијата на вашиот мега-Golf!
сите 7 | | | веќе видена

Сподели! ;) Францускиот производител го откри освежениот C4 Cactus, кој покрај дискретните затегнувања е првиот европски модел на компанијата што ја добива Progressive Hydraulic Cushion суспензијата. Системот кој дебитираше кај C5 Aircross има цел да му даде на малиот C4 Cactus супер-комфорна суспензија. Ова го постигнува преку секундарни хидраулични амортизери поставени во секој амортизиер, кои ги заменуваат традиционалните „блокатори“. Дополнително, веќе-комфорниот C4 Cactus добива уште покомфорни амортизери и пружини со цел да понуди уште покомфорно возење. Од Citroen кажуваат дека автомобилот ќе добие и редизајнирани седишта кои се наполнети со специјален сунѓер и нудат комфорно возење на подалечни дестинации. Секако, бидејќи се работи за освежување – C4 Cactus добива и неколку визуелни измени. Визуелните измени вклучуваат редизајнирани предни и задни браници со поголеми светлосни групи, како и помали Airbumps заштитни панели на вратите. Во понудата се дури 31 различна комбинација на бои на ...
сите 7 | | | веќе видена

Сподели! ;) BMW има интересен прекар за новиот X2 – го нарекуваат „Cool X“ и би требало да биде особено привлечен за помладите купувачи кои сакаат подинамичен дизајн. Дизајнот на X2 е значително различен од оној на X1, со кого дели голем дел од компонентите – традиционалните BMW „бубрези“ се наопаку, а на предниот дел доминираат големите отвори за воздух и тенките предни светлосни групи со LED дневни светла. Аголот на ветробранското стакло е остар, а стаклените површини се прилично мали – сето ова има задача да му даде на X2 подинамичен изглед, односно да не наликува толку на кросовер, туку на поголем хечбек. Се забележуваат изразени карактерни линии кои се интегрираат директно во задните светлосни групи. Бидејќи ова е „лајфстајл“ модел, можете да добиете тркала со димензии од 17 до 20 инчи, а во зависност од изведбата ќе добиете црни или сиви пластични панели и спортски браници. Ентериерот го следи динамичниот дизајн на екстериерот, и иако не отстапува премногу од кабината на X1, сепак се нафрлени интересни ...
сите 10 | | | веќе видена

next