Од Kia не почестија со скици од четвртата генерација на Sportage кој светската премира ќе ја има на престојниот авто салон во Франкфурт. Ако новиот Sportage биде налик на објавените скици тогаш на 15 септември за кога е закажана светската премиера, бездуго ќе присутвуваме на претставување на еден нов модел со драматично променет облик во однос на се што е поврзано со името, Sportage. Свежиот облик, со изразени скулптурни облини, одлучно раскрстува со постојниот модел. Само карактеристичната маска на ладилникот останува дизајнерски елемент кој ги поврзува двете генерации. Ако серискиот модел има барем сличен однос на лимени и стаклени површини, тогаш ќе говориме за изразен купеовски облик со нагласен спортскиот дух. Впечаток би требало да остави и внатрешноста, за која најавите велат дека ќе биде со чисти линии и изработена од одбарни и квалитетни материјали. А дали тоа ќе биде новото лице на сите идни модели на брендот? Потврдниот одговор доаѓа од европскиот дизајнерски центар во Франкфурт, кој се потпишува ...
сите 8 | | | веќе видена

Германската агенција Tec-RMI спроведе темелно испитување за трошоците на оддржување на хибридните возила од повеќе производители. Од интерес беа хибридите постари од три години и со изминати над 120 илјади километри. Воведувањето на нови технологии секогаш е пропратено со потешкотии создадени од стереотипи и конзерватизам. Тоа во Toyota го знаат многу добро. Ним им беа потребни 10 години за да продадат милион примероци од хибридниот Prius, за да потоа следниот милион го продадат во две ипол години. Да се вратиме на испитувањето на германската агенција. Според резултатите, од испитаните хибридни возила само Toyota Auris Hybrid и Lexus IS 300h имаат пониски трошоци на оддржување од истите модели опремени со бензиски или дизел варијанти. Најекономичен во тој поглед е “лексусот“ кај кого сопствениците можат да заштедат и до илјада евра. Пониските трошоци на тојотините хибриди се должат на отсуството на стартер и алтернатор кои се заменети со еден уред кој не бара никакво оддржување. Потоа, кај бензиските мотори ...
сите 2 | | | веќе видена

Како логичен след на развојот на електричните возила, Tesla Motors набргу ќе започне со производство на СУВ возило со седум седишта. Да, тоа е дефинитивно Tesla-стил. Задниот пар врати, кои се отвараат во вид на орелски крилја, овозможуваат лесен пристап до вториот и третиот ред седишта; Камери наместо ретровизори за подобрување на ионака одличната аеродинамика; Функционалност овозможена од волуминозната каросерија; Перфектен стил; И се разбира, спортски перформанси и теренска проодност како плод на паметниот погон на сите тркала. Што друго може да се очекува од американските струјаџии? Одговорот ќе го добиеме набргу, веднаш по саемската промоција на Model X.
сите 2 | | | веќе видена

Операцијата за отстранување на кровот од Ferrari 488 GTB е успешно изведена. Роден е Spider, супер спортист со италијански гени и кров кој по потреба може повторно да се постави. Прва асоцијација кога ќе се спомене Ferrari е црвената боја и звук од атмосферски мотор кој може да сс врти до “бесконечност“. Веќе ништо не е свето, промотивните фотки на Spider се во сина боја а и моторот има турбо полнач. Ете во таа насока се движат работите. За среќа перформансите на Spider ќе знаат да ја сочуваат честа: забрзувањето до првата стотка трае само 3 а до втората 8.7 секунди. Е ова се бројки на ниво на најстариот натпреварувач во Formula 1. Ако подетално се разгледаат податоците ќе видиме дека соработката помеѓу тркачкиот и цивилниот дел на скудерија се многу посуштински отколку што тоа се чини на прв поглед. Употребата на лесни легури за изработка на шасијата, турбо бензинецот, и највеќе од се, аеродинамичниот тунел за постигнување на потребната потисна сила на задната оска, силно ја поткрепуваат соработката. Од ...
| | веќе видена

Jaguar на Frankfurt Motor Show 2015 ќе го претстави својот прв СУВ, F-Pace. Најавите говорат за брендовски имиџ, луксузна опрема и спортски перформанси. Индиските сопственици на британскиот луксузен бренд наметнуваат жестока моделска офанзива. Досега никој нема слушнато за “теренец“ со ознаки на дивата мачка на носот, но и тоа набргу ќе се случи. Салонското крштевање на F-Pace е закажано за Франкфурт 2015. Додека Alfa Romeo, Bentley и Tesla веќе подолго време ги најавуваат своите СУВ-првенци, Jaguar успеа проектот да го доведе до финална фаза. При развојот на F-Pace конструкторските мисли биле насочени кон Audi Q5 и BMW X3, па како што налага редот, новиот член на премиум друштвото би требало да понуди квалитет повеќе. Моментот на вистината и резултатите од сработеното, F-Pace ќе го има на почетокот на идната година кога освен со германските конкуренти на пазарот ќе треба да се соочи и со британските староседелци од типот на Land Rover Discovery Sport и Range Rover Evoque. Јан Калум од позицијата шеф ...
сите 3 | | | веќе видена

Норвешкиот возачки двоец, Хартвиг/Борнштајн управувајќи со популарниот SUV на Hyundai кој за погон користи само водород, успеа во 24 часа да измине 2.383 км. Дали се работи за подвиг, за реален приказ на можностите или пак за чисто маркетиншка активност? Сеедно. Можеби во новиот рекорд со Hyundai ix35 Fuel Cell се присутни повеќе мотиви, но никој не може да приговори на практичната демонстрацијата на капацитетите на новата технологија. Рекордното постигнување, 24 часовно непрекинато возење со просечна бризна од безмалку 100 км/ч, добива на тежина ако се знае дека е остварено во редовен сообраќај. Возена е релација помеѓу две пумпни станици за водород, едната во предградие на Хамбург а другата во Берлин, односно при тешки градски услови како и по брзи автопатишта. И што е најважно, растојанието од 2.383 км е минато со нулта емисија на штетни гасови. Да се потсетиме: Fuel Cell, технологијата на горивни ќелии со која е опремен популарниот SUV на Hyundai, како гориво користи водород а во атмосферата испушта ...
сите 4 | | | веќе видена

Nissan го продолжува развојот на идејата за возила со нулта емисија на издувни гасови започнат со сериската изведба на електрично придвижуваниот компакт Leaf. Сите добро знаеме, во иднина возилата ќе се движат на електрична енергија. Прашање е од какви извори ќе се добива таа енергија. Речиси без исклучок сите производители во фокус го ставаат системот на горивни ќелии. Како за изработка на возило со Fuel Cell технологија се потребни нов дизајн, посебна архитектура како и електронски менаџмент за управување со електричните компоненти, Nissan половина од работата веќе има сработено. Субкомапктниот SUV, Terra во концептно издание е прикажан уште пред три години на салонот во Париз а од целосно електричниот Leaf на располагање ги има сите механички компоненти. Алка која недостасуваше е Fuel Cell модулот за генерирање на електричната енергија. Сега се чини дека и проблемите со складирањето и користењето на водородот се веќе надминати па со самото тоа патот до сериско производство на возило од типот на Terra е ...
сите 2 | | | веќе видена

Прималиво звучи самата идеја за користење на едно превозно средство со кое може и да се вози и да се лета. Американците од Terrafugia проектираа концепт кој точно ги обединува својствата на автомобил и летало. Првите обиди за конструирање на автомобил со кој може да се лета или пак возење по патишта со летало, датираат уште од 1950 година. Покрај многубројните обиди, до денес идејата останува само како добра замисла. Terrafugia TF-X можеби ќе успее да се наметна како лесно оствралив концепт – но со најоптимистичка реализација помеѓу 8 и 12 години. Видеото дадено подулу е само добра комјутерска илустрација на концептот. Значи, на воздушен превоз “од врата до врата“ ќе треба малку да попричекаме. И покрај тоа проектот TF-X е разработен во најситни детали и прашање на време е кога ќе започнат првите практични испитувања. Во принцип се работи за хибридно возило кое се движи на електричен погон а батериите се полнат од турбо бензиски мотор со 300 КС. Перобразбата во летало се врши за кратко време, со извлекување ...
сите 3 | | | веќе видена

Неверојатно интерактивно видео им овозможува на гледачите да искусат како изгледа возење на жежок круг во новиот Ford Mustang на патеката Силверстоун Ново интерактивно видео кое овозможува на јавноста да го искуси новиот Ford Mustang од повеќе перспективи додека забрзува и вози по легендарната Силверстон тркачка патека во В. Британија. Видеото е снимано во Силверстоун со Mustang придвижуван од 5.0-литарски V8 мотор и му дозволува на гледачот да ротира поглед од различни точки користејќи го маусот. Исто како да сте во видео игра, корисникот може лесно да избере внатрешен, хелкоптерски или браничен кадар, да ја види позицијата на возилото на мапа, како и да го следи брзинометарот и бројот на вртежи. “Сакавме на сите да им овозможиме да го искусат Mustang V8 при високи брзини на одлична патека“, вели Марк Труби, потпретседател на Комуникации и Односи со јавност на Форд Европа. Снимката од 80-секунди е снимена во еден ден користејќи шест GoPro камери внатре во возилото, како и дрон и камери на предните браници. ...
| | веќе видена

Доколку планирате да го возите својот мотоцикл на пеколните температури, во продолжение ќе најдете неколку совети кои ќе ви помогнат да го направите возењето доволно добро да се нарече возење, а не мачење. Жештината е најголем непријател на моторџиите во летно време, температурата на асвалтот е толку висока што гумите се топат, а сонцето немилосрдно ве пече од горе. Знаете дека е потребно да ја носите заштитната опрема , но истовремено не ви се помислува да влезете во комбинизон на +40 степени. Затоа е потребно да се направи компромис, да се искористат советите од оние по искусните кои пронашле начин да си го олеснат возењето на жешко време. Водата е приоритет број еден при летните вожњи. Водата е витална за … (кон интегралниот текст)
| | веќе видена

Ranger X е спортски автомобил на електричен погон произведен од малку познатиот Youxia Motors. Панданот на Tesla S модел, очигледниот недостаок на оригинални дизајнерски решенија го надоместува со врвни перформанси достојни за технолошки најнапредните производители. Автомобилската јавност во САД е прилично вознемирена. Кинезите произведоа пандан на електричниот спортист Tesla S. Вистинската дилема: дали тоа се работи само за случајна сличност или за дрска копија на етаблираниот американец? А тие се на чисто, воопшто не се работи за случајност туку за систем според кој кинезите копираат се што ќе може да валоризираат на својот огромен пазар. На сите бујни реакции, од Youxia Motors одговараат на јазик кој ниту сезнајкото Гугл не може да го преведе. Вистината е некаде на средина?! Не би рекле. Вкупната должина и меѓуоскиното растојание се идентични. Надворешниот облик, а во најголема мера и внатрешниот, се чист copy-past, вклучувајќи го тука дури и логото на брендот. Но, кинезите се далеку од наивни! Носечката ...
сите 3 | | | веќе видена

Возењето на обновениот Focus значи соочување со механичка основа од старата добра школа од една, и со современи Euro 6 мотори и софистицирана опрема, од друга страна. Нашиот тестен партнер беше опремен со дизелски мотор од 95 КС и Titanium ниво на опрема. Вкусот на домашните авто лубители е јасен: возилото треба да има дизелски мотор, да биде со пристојна големина и по можност накитен со што повеќе опрема. Секако, да може и ценовно да си го дозволат. Ова и не се баш некои едноставни критериуми, нели? За да се излезе в`пресрет на тие барања, производителите мора машки да се потрудат. И да направат некои компромиси, а сепак да останат во фокусот на потенцијалните муштерии. Дали Ford Focus опремен со штедлив дизелски мотор 95 КС и Titanium ниво на опрема, може да парира на германско-француските играчи? Кокуренција Во потрагата по својот лубимец од Ц-сегментот, често купувајќи со срце и без објаснување, клиентите знаат да превидат крупни аргументи. Говорејќи за нашиот тест-пријател, главните адути знаат да бидат ...
| | веќе видена

Новата номенклатура на М-Б, претходникот GLK го претвори во GLC наследник. Основните вредности останаа непроменети, а акцентот на SUV претставникот со средна големина, Mercedes го става на безбедноста, системите за асистенција и ефикасноста на моторите. На зголемување на димензиите на наследниците на успешните модели веќе сме одамна навикнати. Новата номенклатура која е воведена од Mercedes-Benz, јасно го потенцира дарителот на основните механички компоненти врз кои се базира моделот. Според тоа, досегашниот GLK ќе биде преименуван во GLC, а тоа неминовно не води до вредностите на “Ц“ класата. Тоа значи, надолжно поставени мотори, менувачи споени во нивно продолжение и иницијален погон на задната оска. Ова со погонот сфатете го само условно бидејќи кај GLC 4Matic, погонот е постојан на сите тркала. Во претходните констатации се крие цела една “наука“ од вградени компоненти и системи. Ако се задржиме кај моторите тие сега во просек трошат за 19% помалку од порано. Говориме за дизелите со 170 и 204 КС и за ...
| | веќе видена

На растечкиот европски SUV-пазар, Hyundai Motor досега има пласирано преку еден милион возила. Супер успешниот “iX 35“ сега се заменува со Tucson, целосно нов модел кој треба да ја продолжи оптимистичката Јужно корејска приказна. Беше Tucson (Тусон) за да потоа името на идиличниот град од Аризона биде заменето со безлична нумерација, iX 35. За среќа, несреќно избраното име не влијаеше на продажбата, туку напротив, квалитетот на продуктот пресудно влијаеше на забележителниот пазарен успех. Финалната изведба на Tucson, прикажана на годинешниот салон во Женева, е пред комерцијализација, факт кој ги разбранува духовите во SUV возилата од “Ц“ сегментот. Дилемата околу вградената количина на новитети, се отстранува уште на прв поглед. Трагите од “флуидниот дизајн“ со кој се гордееше претходникот, се темелно отстранети. Сексистички гледано, ако iX 35 беше перцепиран како возило од женски род, Tucson е вистински маж кој не се воздржува во прикажување на своето набилдано тело. Механичката основа е наново дизајнирана ...
| | веќе видена

Поканата од домашниот ексклузивец на Kia одблизу да го разгледаме новиот Sorento кој е нарачан за амбасадор на една европска земја, не поттикна малку посериозно да го разгледаме големиот SUV! Јужно корејска Kia цврсто гази по зацртаната траекторија на успехот. По проширувањето на гамата и здобивањето на довербата на купувачите ширум светот, на ред дојде фина корекција на имиџот на моделите. Првите две генерации на Sorento беа изградени врз челична решеткаста платформа, што одеше во прилог на робусноста и теренските авантури. Стратезите мислеа дека тоа треба да се смени. Тоа и го сторија, третата генерација се потпира на капацитетна самоносечка каросерија. Тоа на Sorento му овозможува спријателување и со високите брзини. Со тоа е ставено крај на непријатните осцилации толку карактеристични за крутите оски. Проодноста по тешки терени отстапува пред стабилноста при високи брзини. Промената на карактерот е најавена и со новиот изглед. Сега каросеријата е подолга, пониска и поширока (4.78 x 1.89 x 168) cm. ...
| | веќе видена

Од годинава Lexus снабдува две екипи кои учествуваат на трките на издржливост, организирани од гермаските авто-мото клубови. Првите резултати се повеќе од охрабрувачки. На производителите им е совршено јасно дека без спортски резултати пробивањето на развиените пазари оди многу потешко. Поготово ако станува збор за релативно млада марка како што е тоа Lexus (1989 год). Од друга страна, германските авто мото клубови ставени во позиција за што понеутрално претставување на бројните марки и модели, организираат свој шампионат во издрлживост, “Veranstaltergmeinschaft Langestreckenpokal Nurburgring“ (VLN) на кој си ги одмеруваат силите во издржливост најбрзите возила. Токму во оваа серија но и според хомологацијата за GT3 возилата, Lexus во соработка со тркачките екипи на “Farnbacher“ и “Emil Frey Racing“ подготвија GT3 верзии базирани на спортското купе, Lexus RC F. Преработката ги зафати стандардниот пет литасрски V8 мотор кој сега развива 540 КС, потоа потпирањето како и други аеродинамички елементи на ...
| | веќе видена

Возилата со електричен погон се се поприсутни на светските пазари а трендот дефинитивно го прифаќаат и нашите авто увозници. Голем чекор во тој правец прави “Порше Македонија“ која за потреби на домашна компанија обезбеди 5 примероци од електричниот Volkswagen e-up! Volkswagen, најголемиот автомобилски производител во Европа (втор во светски рамки), во својота понуда има и целосно електрични автомобили. Честа прв да биде понуден сериски, ја имаше најмалиот модел од гамата, Volkswagen e-up! Убавата вест во врска со електричните возила е отсуството на емисија на било какви штетни материи. Освен што не загадуваат електромобилите се движат бесшумно а при експлоатацијата го покажуваат и својот економичен карактер. Во конкретниот случај: за поминување на 100 км ќе се потроши електрична енергија во вредност од само 57 денари што е приближен еквивалент на еден литар дизел гориво. Актуелната технологија при која капацитетот на литиум јонските батерии овозможува автономија од 160 км, се јавува како главен детерминатор ...
сите 7 | | | веќе видена

Нема поинаква квалификација за крвавиот асфалтен хаос на кој сме изложени. Кога гинат недолжни луѓе, тоа е тероризам! Болно звучи прашањето: дали нашето општество може да му се спротивстави на крвавиот пир на разбеснета група несовесни граѓани? Во државава гинат луѓе на сите страни. Најчесто недолжни и без никаква своја вина. Бројот на повредени е неколкукратно поголем. Сите тие се жртви на невидлив но сеприсутен непријател. Поразвиените од нас го ословуваат како – сообраќај! Доволно е да се излезе од сопствениот дом за да веднаш бидете изложени на ризик по здравјето и животот. Никој не е поштеден, од пешаци и велосипедисти се до возачи на моторни возила. Не се поштедени дури ни управувачите на земјоделска механизација. Црните хроники се преполни со извештаи од незгоди, … со човечки жртви. Потоа, семејства во тага, во миг им се менува животот, остануваат без најблизок член. Човечки трагедии. Ужас! А како стигнавме до ова дереџе? Причини има безброј, тука лаичкото – абе треба “само“: високи казни / построга ...
сите 2 | | | веќе видена

Преработената Regera од мирување до 300 км/ч и повторно застанување, постигнува време од само 17:59 секунди, краток интервал кој може да го постигнат само супер спортисти од калибарот на McLaren P1, Ferrari LaFerrari, или Porsche 918. Шведската работилница во 12-годишното постоење има произведено вкупно 115 возила. Ама сите од ред брзи, многу брзи супер спортисти. Од One : 1 се планирани само 7 едници. Сите се веќе продадени, по цена од 2.8 милиони долари. Плус порези и данок. И тоа, уште пред да се произведат, на суво, без пробни возење и сопствени искуства. Причина за разграбувањето е повеќе од јасна: Koenigsegg One : 1 остварува циклус 0-300-0 км/ч кој трае неполни 18 сек. (17:59). При тестирањето забрзувањето од 0 до 300км/ч изведено е за 11.92 секунди а успорувањето до 0 км/ч за 6.03 секунди. Тоа се тие податоци за забрзувањето и сопирањето, есенцијални за супер спортистите, и вселенски недостижни за “обичните“ перформанс-возила. Инаку максимална брзина која може да се постигне поставена е над бројката ...
| | веќе видена

Ненајавено Renault ги објави првите информации за Talisman, новиот член на семејството. Автомобилот со средна големина, своето саемско деби ќе го има при крајот на летото во Франкфурт а замислата е конечно “Рено“ да има успешен преставник во бизнис сегментот. Французите прават жестоки напори да се пробијат во високиот “Д“, лимузински сегмент каде што неприкосновено владее германската тројка. Досегашните обиди со модернизмот на Safran, футуризмот и оригиналноста на Vel Satis и архаизмот на Latitude, не ги дадоа саканите резултати. Тоа можеби највеќе се однесува на Latitude кој се произведуваше во корпорацискиот Samsung во Јужна Кореа. Изненадувачки, веќе се обзнанети сите податоците од наследникот кој саемска премиера ќе доживее во Франкфурт, на средината на септември, додека во салоните новото големо “Рено“ ќе се појави пред крајот на годината. Првите впечатоци добиени од фабричките материјали оставаат малку помешан впечаток. Talisman е триволуменска лимузина со грижливо избалансирани површини. Се чини дека ...
сите 8 | | | веќе видена

next