Третото поколение на баварскиот адут, во Македонија пристигнува со палета од два дизелски и три бензиски мотори со распон на силина помеѓу 190 и 360 КС. Изминативе 14 години од појавувањето на првиот BMW X3, кај кој вообичаената кратенка SUV (Sport Utility Vehicle) беше замени со SAV (Sport Activty Vehicle), за BMW значеше продажба на преку 1.5 милиони единици. Третата генерација, која сега настапува, го носи бремето на воспостваување на нови стандарди во класата. Токму така како што тоа го направи и првниот модел со ознаката X3. Иако на прв поглед естетските разликите со претходникот се сведуваат на благ редизајн, сепак суштествените разлики се добро сокриени под умешно скроената кожа. За придвижување на олеснетата каросерија, се грижат неколку веќе добро проверени прополузии. За лубителите на дизелот минхенскиот производител нуди два линиски мотори од кои помалиот (190 КС) брои четири додека поголемиот шест цилиндри (265 КС). Од познатата палета на бензиски мотори, највозбудливо звучи понудата на BMW X3 ...
сите 4 | | | веќе видена

Во класата на спортските купе седани се досега самоуверено владееја европските премиум брендови. Со појавата на Stinger очигледно картите силно ќе се замешаат. Моќна купе-појава, четири врати, иницијален погон на задната оска, „брз“ автоматски менувач, перформанси, многу опрема, квалитени материјали, … Ете тоа се главните очекувања од на пример еден Mercedes-Benz CLS или пак од Audi A7. Но, што ли ќе се случи кога на хоризонтот ќе се појави возило прозиведено на Далечниот исток, односно во Кореја, и ќе почне силно да ги трие високо подигнатите носеви на германските владетели во класата? Одоговорот на реторикава го имавме на неколкудневно дружење, и ќе мора да признаам: прво па машко, не е најпрецизен опис на чувството. Многу е повеќе од тоа. Познато потекло Мала потрага по потеклото на спортското корејско купе дава прилично јасна слика за потеклото. Секако, претерано ќе беше очекувањето проектот Stinger да е започнат од бел лист хартија. Веднаш да разјасниме: донатор на подвозјето и останатите механички ...
сите 9 | | | веќе видена

Домашниот увозник на возила од програмата на Kia започнува со формирање на мрежа од сопствени претставништва низ поголемите центри на државата. Пред глобалната финансиско-економска криза сите поголеми домашни увозници ја дисперзираа својата продажна мрежа низ државата. Со драматичниот пад на продажбата на нови возила, потребата од постоење на овие салони стана економски неоправдана. Последиците беа лоши, дилерска мрежа речиси се угаси. Но за среќа се чини дека стануваме сведоци на пооптимистички денови за продавачите на нови автомобили. Добар знак во тој правец е отварањето на претставништво на Kia во Штип. Како што наведува редот, на отварањето на продажниот салон кој се одвиваше во присуство на гости и претставници од локалните медиуми, присуствуваше и комплетниот менаџмент на Киа Моторс Македонија. На одлично уредениот продажен салон, освен актуелната гама на возила, беа изложени и светските премиери, моделите Stonic и Stinger кои му се придружија на свежо претставениот Rio. Кога кон овие три новитети ќе ...
сите 3 | | | веќе видена

Со препознатлив корпорациски дизајн, со три бензиски и два дизел мотори и со низа технолошки помагала, а со почетната цена од 13.990 вера на домашниот пазар е понуден C3 Aircross. Трендот на зголемена побарувачка на SUV возилата во Европа не запира. За да се задоволи тој апетит, производителите вложуваат големи напори и капитал. Citroen покажува изострен слух за задоволување на побарувачката во сите категории. Најновиот модел на французите, C3 Aircros, како што кажува името, е изграден врз технолошки основи на нивниот претставник од Б-сегментот, моделот Citroen C3. Логично е да се очекува дека и моторната палета да биде извлечена од истиот регал. Имено, трите бензинци од PureTech серијата кои располагаат со 82, 110 и 130 КС, како и дизелите со BlueHDi технологија, кои развиваат 100 и 120 КС, веќе се вртат во цела низа корпорациски модели. Од визуелен аспект, современиот и екстравагантен изглед очекувано го карактеризира и новиот модел. Паметно искористениот внатрешен простор нуди сместување за пет патници, а ...
сите 3 | | | веќе видена

Името Vantage, Aston Martin го комерцијализира 1951 година кога серискиот DB2 наместо стандардниот мотор од 106 КС добива појачана веризја од 127 КС. Најновиот, 2018 Vantage, ја продолжува славната британска традиција. Омилениот автомобилски бренд на Џемс Бонд може да се пофали со богата историја во спојување на луксузот и спортот. Најкомпактниот модел помеѓу славните британци (447 x 194 x 127) cm, иако користи идентична платформа со DB11, сепак делува исклучително моќно. Технолошкиот аспект ќе ги воодушеви лубителите на спортот спакуван во луксузно пакување. V8 моторот користи Twin Turbo технологија, и од 4.0 литри волумен ослободува 510 КС. Погонот на задната оска се пренесува преку 8 степенски ZF менувач, а применетата архитектура овозможува идеален, 50:50 распоред на тежината по оски. Шасијата изработена од карбонски влакна и кевлар тежи скромни (за оваа класа) 1.530 kg податок што на Vantage му овозможува извонредна динамика. Максималната брзина од 314 км/ч и забрзувањето до првата стотка за 3.6 ...
сите 3 | | | веќе видена

Покрај стандардната изведба на Mini Rally, на годинешното издание на Dakar 2018 ќе се појави и изведбата Buggy која има погон само на задната оска. Британците од Mini и германците од специјализираната компанија X – raid низа години успешно соработуваат во изработка на специјализирани возила со кои се натпреваруваат на Rally Dakar, најтешкиот рели натпревар на светот. Победите од 2012 до 2015 година силно обврзуваат па затоа соработниците решија да понудат нешто ново. Во полниот назив на напреварувачот Mini John Cooper Works Buggy, зборот Rally е заменет со Buggy. Мала формална разлика која во себе крие суштински поинаков карактер. Имено, Buggy, за разлика од својот оригинал, има пренос само на задната оска. Дали пресудно влијание при ослободувањето од пренос на предната оска има успехот кој го постигнува Peugeot DKR кој користи токму таква технологија, останува само како тема за шпекулација. За погон на Mini John Cooper Works Buggy конструкторите го употребуваат добро познатиот шестцилиндерски агрегат на BMW ...
сите 7 | | | веќе видена

Пред точно една година бевме повикани на состанок во Premium Auto Zentrum (Премиум Ауто Центрум) за да ни биде соопштено дека компанијата го менува концептот на работа и започнува нова ера во тргувањето со автомобили. Да се напушти комфорната позиција на импортер на премиум возила и да се тргне во освојување на нови автомобилски простори, во најмала рака претставува храброст за соочување со нови предизвици. Преземајќи го тој голем и одлучен чекор менаџментот на компанијата уште еднаш покажа визија за водење на бизнис од ваков формат. Во суштина идејата беше едноставна: воведување на целосно нов, салонски начин на продажба на премиум возила. Подигнувајќи ги високо критериумите, одговорните од PAZ влегоа во сегментот кој покрива само десетина проценти од вкупната продажба на користени возила во државата. Истовремено тоа значеше и директен пристап до клиентите кои се подготвени да вложат во користено возило под услов за возврат тоа да исполнува низа предуслови. Како на пример, познато потекло и беспрекорна ...
сите 3 | | | веќе видена

Патот од концепт па до салонска презентација знае да биде долг и трновит – ако судиме според виденото во овој случај тој напор финишира со перфектен производ. Добро, знаеме дека Lexus е луксузна дивизија на Toyota, и се што излегува под знакот на стилизираниот “L” треба да исполнува високите естетски и технолошки критериуми. Кога пак станува збор за возило кое треба да комбинира врвни спортски перформанси и оригинални форми, тогаш не е дозволено ништо помалку од оригиналност, инвентивност и перфектна изведба. Току таков е LC 500. Всушност самата номенклатура го објаснува карактерот: луксузно купе со мотор од 5 литри и оплеменет со луксузни решенија од најплеменити материјали. Поточно кажано V8 моторот од 5 литри и 477 КС доаѓа во класичната бензиска изведба додека ако во називот стои и “h” тогаш говориме за хибридна технологија. Додуша кај хибридот вградениот мотор е поскромен, има V6 конфигурација и само 3.500 ccm но затоа нему на помош му се придодаваат и два електромотори па вкупната моќност се искачува ...
сите 11 | | | веќе видена

Tesla ги објави првичните и нецелсони карактеристики на новиот Roadster кој би требало да се појави во 2020 година. Фотографиите се веќе објавени. Освен максималната силина, познати се основните карактеристики на новиот Roadster на Tesla. Очигледно, станува збор за купе на кое може да му се отстрани кровот и да се смести во багажник. Навидум ништо спектакуларно. Така останува се додека не се погледнат податоците. Трите електромотори (два на задната и еден на предната оска) што ги движат двете оски, заеднички располагаат со вртежен момент од 10.000 (и со зборови: десет илјади) Nm. Вртежниот момент, кој е адекватен на 10 шлеперски мотори од најнов тип, обвозможува забрзување до 60 милји на час (96 км/ч) за 1.9 секунди. Продолжуваме во истиот стил: максималната брзина изнесува нешто над 400 км/ч а автономијата на батериите се движи во рамките на 1.000 километри. Со овие бројки Tesla има намера да им пркоси на класичарите од типот на Lamborghini Aventador S или пак на еден McLaren 720 S. И тоа со добра причина. ...
сите 27 | | | веќе видена

Со една бензиска и три дизел верзии, можност за погон на предната или на двете оски и со рачен шестстепенски менувач или 9-степененска автоматика, доаѓа целосно новата изведба на Compas. Компактниот претставник на легендарниот американски бренд, по темелна преработка сега е повторно подготвен да ја потврди врвната репутација. И тоа на глобално ниво. Производтсвото организирано на четири континенти гарантира задоволување на широк распон на желби и очекувања. Настапот на нашиот пазар ќе се одвива преку понуда на еден бензиски и три агрегатии на нафта. Единствениот бензинец носи италијански печат кој се препознава и по самата ознака, 1.4 MultiAir2. Турбо моторот со 140 КС кој го познаваме од групациските фиатови модели, во случајов се комбинира со пренос на предната оска и шестепенски мануелен менувач. За нашиот пазар веројатно поинтересни (сеуште) се дизелите. За новиот Compas посеганто е по докажаните MultiJet нафташи од 1.6 и 2.0 литри кои ослободуваат помеѓу 120 и 170 КС. Тие доаѓаат со капацитетниот погон ...
сите 2 | | | веќе видена

BMW K1600GT е технолошко чудо. Одличен е за возење но исто така тој е и многу масивен, неговото седиште е доста високо, тежи еден тон и делува навистина застрашувачки. BMW K1600GT е технолошко чудо. Одличен е за возење но исто така тој е и многу масивен, неговото седиште е доста високо, тежи „еден тон“ (364кг) и делува навистина застрашувачки. K1600 Bagger го промени сето тоа, додавајќи му стил на мотоциклот без притоа да го уништи возењето. Сепак загуби една работа која K1600GT го прави победник: Просторот за багаж. Новиот Grand America го решава тој проблем. Дали BMW се на пат да имаат навистина добар мотоцикл? Ние мислиме дека е тоа точно. Како што кажува името, целта на BMW е преку океанот. Американците сакаат големи, моќни мотоцикли. Моделите кои се направени таму не можат технолошки да се носат со K1600. Во однос на … ( интегралниот текст ТУКА )
сите 3 | | | веќе видена

Обидот да и помогне на својата девојка во продажбата на користена Honda Accord за малку ќе завршеше со изненадувачка цифра. Кога девојката на извесен Макс Ланман решила да ја продаде својата Honda Accord произведена во 1996 за цена од $499, тој решил малку да помогне за да се подигне цената на барем $1.500. Помошта на момчето, инаку режисер по струка, се состоела во изработка на видео спот кој потоа го поставил на Youtube. При изработката на спотот нему му помогнале другарите со тоа што за читање на гласот го ангажирал својот сосед. За само неколку дена спотот станал вирален – го погледнале повеќе од милион луѓе (сега бројката се движи околу шест милиони прегледи), па веднаш паднал предлог за поставување на акуција на eBay. Почетната цена од 499 долари вртоглаво почнала да се зголемува и по постигнување на нереалните 150 илјади, била прекината од организаторот. Кога веќе продажбата на Honda Accrod од 1996 година добива епски димензии, вистинската сума за која е продадено возилото станува предмет на многу ...
| | веќе видена

Во септември годинава, Opel го претстави, Grandland X, третиот член на X-семејството, со амбиција да зафати што поголем колач од 20 процентниот пазар на СУВ возила. Заборавете на Antara, во сегментот на SUV возила со компактни димензии Opel отсега ќе настапува со Grandland X. Дисконтинуитетот со номенклатурата свое оправдување наоѓа во целосно новиот пристап. Ако Antara беше развиена во соработка со тогаш сестринскиот Chevrolet (како членки од GM групацијата), сега приказната добива нова димензија. Од минатата година Opel стана дел од франсуската PSA (Peugeot, Citroen) групација, па токму тоа е причината за француски вкус во германскиот традиционалист. Тој факт никој и не се обидува да го сокрие: Peugeot 3008 и Grandland X се развиени врз заеднички основи. Знаејќи го поведението на повеќето светски производители тоа и не преставува некој исклучок. Погледот на табелата со технички податоци ни открива низа интересни детали: на меѓусокино растојание од 2.675 mm поставена е каросерија со димензии (4.477 x 1.844 ...
сите 4 | | | веќе видена

Престижната нагарада “Das Goldene Lenkrad” која ја доделува германски Auto Bild, во сегментот на мали и компактни возила е доделена на опеловиот електричен автомобил, Ampera-e. Во предвечерјето на објавување на стратешкиот планот на Opel, кој сега ќе функционира во рамки на PSA групацијата, угледниот Auto Bild ги објави добитниците на “Das Goldene Lenkrad” (Златен управувач) наградите. Во сегментот на мали и компактни возила нагарадата на жирито составено од читатели, експерти и познати личности, ја освои Opel Ampera-e. Една од најпрестижните награди на германската автомобилска индустрија отиде во рацете на целосно електричното возило на Opel, пред се поради револуционерната технологија, нултото загадување и автономијата од преку 500 километри. На свеченоста орагнизиранa од страна на Auto Bild и Bild am Sonntag одржана во Верлин, наградата ја прими Кристијан Милер, управeн директор на инженерингот во Opel.
сите 13 | | | веќе видена

Летото одамна заврши. А, сега е можеби време да се започне со размислување за разните сезонски опасности на патиштата кои можеби сме ги заборавиле за време на летните месеци и раната есен. Со се повеќе влажни денови, намалено траење на дневната светлина и куп други фактори кои влијаат на возењето, не е лошо малку да посветите внимание на подготовка на возилото, но и ваша, доколку планирате безбедно да учествувате во сообраќајот. Исчистете ги дренажните канали – пластичниот дел на дното од ветробранското стакло, под предната хауба. Овие канали може да се наполнат со вода кога нивниот одвод ќе се блокира од паднатите лисја. Оваа насобрана вода може да прелее и да пробие во некој од електронските делови на возилото, предизвикувајќи скапа и потенцијално опасна штета. Доколку налетате на куп влажни лисја на патот опасноста е иста како да сте налетале на баричка – внимавајте и намалете ја брзина пред да поминете преку нив. Имајте на ум дека влажните лисја немаат добар контакт со пневматиците и има опасност од ...
| | веќе видена

На 29 ноември, во рамки на автомобилскиот салон во Лос Анџелес, на јавноста официјално ќе и биде претставена целосно новата генерација на Jeep Wrangler. Најкапацитетниот SUV на сите времиња добива нова итерпретација. Конечно, новата генерација на Jeep Wrangler е подготвена за настап. За продолжување на легендарната приказна подготвени се нови поефикасни мотори, голем број безбедносни системи, повеќе верзии со отворен кров, а притоа се задржува основниот, автентичен стил. Дали некој во икона од овој калибар би се осудил да го смени обликот на решетката на ладилникот? Се разбира, Jeep ниту во сон не би го направил тоа. Како новина се споменуваат бројните комбинации на отварање на вратите, ветробранот и кровот. што како резултат дава специфична персонализација на секој примерок. Во автентичен стил е изведена и внатрешноста, а притоа посебно внимание е посветено на изборот на материјали. Најавите говорат за голем комфор со кој ќе бидат почестени и возачот и патниците.
сите 4 | | | веќе видена

На штотуку завршениот SEMA Show 2017 најпопуларните модели на Hyundai беа пропуштени низ рацете на специјализираните тјунинг работилници кои се погрижија изградениот имиџ да бие пропратен со спортски перформанси. На специјализираниот автомобилски саем SEMA секоја година се собираат професионалците од цела Америка, а во последниве години и од целиот свет, за да видат што тоа специјализираните преработувачи нудат за тјунирање на сериските модели. Години наназад со темата, Hyundai се бават експерти од низа специјализирани куќи. Тука се традиционалните соработници од Aaron Vaccar Company, потоа Rockstar Performance Garage, Blood Type Racing Inc. и Bisimoto Engineering. Како што е познато вратите на SEMA се отворени само за учесниците, така што пошироката публика со продуктите се запознава посредно, преку компаниите кои изложуваат во халите на Конгресниот центар во Лас Вегас. Elantra Sport Concept Експертите од BTR Edition Elantra се позанимавале и со патната но и со натпреварувачката изведба на Elantra Sport. За ...
| | веќе видена

Automobili Lamborghini во соработка со две лаборатории од Институтот за технологии во Масачусец развија концепт за целосно ново супер спортско возило на електричен погон. Секоја личност која е во непосреден контакт со реалниот свет секако нема да се сложи со претераната амбиција на Lamborghini, но како и да е концептот Terzo Millennio е овде. Додуша не во облик на физички модел туку (засега) само како дигитализирана верзија на прекрасната дизајнерска визија, но сепак тешко некој ќе може да остане рамнодушен на изгледот на „летечката чинија“ на тркала. Проектантите акцентот го стават на пет главни точки: систем за складирање на енергијата, иновативни материјали, погонски систем, визионерски дизајн и емоциите. Стефано Доминикели, извршниот директор на Automobili Lamborghini, со задоволство ќе изјави: „Точно пред година дена потпишавме договор со Институтот за технологија на Масачусец што значеше почеток на плодна соработка помеѓу две институции во создавањето на проект кој има намера да напише важна страница ...
сите 6 | | | веќе видена

По повод 100 годишнината од постоењето, Giannini италијанската „работилница за емоции“, врз база на Fiat 500 конструира вистински болид со интегрален погон и 350 КС. Giannini има убав повод за славење. Еден век постоење мора достојно да се одбележи – конструирањето на GP4 болид се чини како одлична идеја. Со изглед кој недвосмислено асоцира на Fiat 500 но и со бројни каросериски и механички измени, Giannini во соработка со Gram Torino Engineering, се нафати на обработка на вечната тема: Fiat 500. Одважниот модел претставен пред љубителите на италијанскиот авто-спорт ќе се пропознава по ознаката Giannini 350 GP4. Веднаш паѓа во очи бројката, која секако нели, гордо го означува бројот на коњските сили впрегнати во малото градско возило. За да ја личи работа, моторот е вграден во задниот дел а погонот е на двете оски. Инаку тој е позајмен од Alfa Romeo 4C, факт кој на самиот старт буди позитивни вибрации. Неопходните промени на лесната каросерија од карбонски влакна (само 1.250 kg) ја даваат потребната ...
сите 2 | | | веќе видена

Ducati Panigale V4 2018 и официјално имаше свое деби пред мото шоуто во Милано. Новата машина со зафатнина од 1103ццм има неколку импресивни бројки: 214кс на радилица и тежина од 174 килограми. Ако сте хард кор фан на Ducati, тогаш сигурно засекогаш ќе се сеќавате на овој ден бидејќи Ducati одлучи да го напушти својот v-twin супербајк дизајн и да го направи првиот четири цилиндричен агрегат. Ducati Panigale V4 2018 и официјално имаше свое деби пред мото шоуто во Милано. Новата машина со зафатнина од 1103ццм има неколку импресивни бројки: 214кс на радилица и тежина од 174 килограми. На овој модел од страна на Италијанците повеќе се гледа како на еволуција на Ducati 1299 Panigale супербајк дизајнот. Големи промени има и кај моторот „Desmosedici Stradale“ кој има радилица под агол од 70° како и нови таканаречени „Twin Pulse“ клипови. Ова го прави агрегатот на Desmo Stradale V4 повеќе како два соединети „v-twin“ мотори. Секако, компанијата не направи промени само на … ( интегралниот текст ТУКА )
| | веќе видена

next