• Brainster, Skopje
  • 20:00:00 , 26 Окт, 2017 до 19:45:00 , 07 Ное, 2017
  • купете билети овде
  • Brainster
  • 7 доаѓаат, 14 можеби
  • Настанот е завршен
  • Без разлика дали си маркетер, студент, претприемач или програмер, овој курс е наменет за неуморни индивидуи кои ја искористуваат секоја шанса за професионално надградување, подготвени се да напредуваат во интензивна средина за учење, и се разбира, сакаат да ги научат најважните вештини кои мора да ги знае секој маркетер. 👉 Регистрирај се на: http://bit.ly/2uaEHUoНа овој 4 дневен курс за Онлајн Маркетинг учесниците ќе работат на реален проект и ќе имаат шанса сами да креираат маркетинг кампањи за реални примери.Низ примери и вежби ќе образложиме повеќе маркетинг стратегии, мeѓу кои ќе биде и стратегијата која ја креиравме за Brainster при самото започнување, која ни донесе продажба од повеќе од 30 000 евра во првата година без да платиме ниту 1 евро за маркетинг.Ќе ја разгледаме ПР стратегијата на Brainster која ни донесе повеќе 110 објави во медиуми меѓу кои и објави во Forbes и Huffington Post.ШТО ЌЕ НАУЧИТЕ:Еволуцијата на дигиталниот свет во претходните 5 години комплетно го промени начинот како луѓето комуницираат, учат и конзумираат продукти или услуги. Повеќе од секогаш, брендовите имаат можност да стигнат до повеќе клиенти и да ги слушат нивните барања со цел да ја прилагодат нивната порака, бренд и стратегија.Со овој курс ќе направиме сеопфатен преглед на онлајн маркетингот, новите трендови, корисни алатки, но ќе се фокусираме на повеќе квантитативни аспекти, изнаоѓање на нови маркетинг канали и ефективни современи маркетинг кампањи.Учесниците на овој курс ќе научат како да користат аналитика за сегментирање и таргетирање на корисниците со цел создавање на вистински ефективна маркетинг кампања.ДЕН 1 - Основи на Дигиталниот МаркетингКако најдов начин на маркетирање кој ми помогна да го развијам својот бизнис и да остварам продажба од $30 000 со само $30 инвестирани во рекламирање.Различни типови на бизнис модели и макретинг импликации на секој бизнис модел.Разлика помеѓу традиционален и онлајн маркетинг и зошто мора да бидете присутни онлајн.Онлајн Маркетинг ТерминологијаBuyer Персона Маркетинг трендови, и на што треба да се фокусираме во 2017 година. - Контент МаркетингРазвивање на контент стратегијаКористење на „Trello“ за создавање на Контент Маркетинг КалендарБлогирање и како да создадеш блог кој ќе опстои. Практични вежби + примери како нашата компанија оствари повеќе од 110 објави на други медиуми само во Македонија.Како да пристапиш на новинари и како постигнавме „Forbes“, „Huffington post“, „it.mk“, „fakulteti.mk“ и многу други да пишуваат за нашата компанија.Правила за создавање на Блог Пост и практича вежбаКако да создадеш „Infographic“ - практични вежба + примери. Алатки и трикови кои можете да ги користите.ДЕН 2 - Social Media МаркетингКоја е улогата на социјалните медиуми во маркетинготКоја е разликата помеѓу различните Social Media канали и идентификација која е најдобра за твојот бизнисИзработка на Social Media Маркетинг стратегија и календарКорисни алатки за социјалните медиумиКако да креираш оптимален профил на Социјалните Медиуми за твојот бизнисКако да ја зголемиш интеракцијата на Social Media – практични примери + вежби - Growth HackingШто претставува Growth Hacking и зошто Growth хакерите ќе им ја земат работата на традиционалните маркетериНаучи како да ги добиеш твоите први корисници уште пред лансирање на новата понуда или производКако нашата компанија успеа да генерира повеќе од 5000 емаил адреси со една growth hacking кампањаSide-project маркетингДЕН 3 - Email MarketingОдредување на параметри за следење и анализа на ефикасноста на кампањата Како да креираш „Newsletters“ Објаснување на различните типови на e-mail кампањи (таргетиран, сегментиран, промотивен)А/B тестирање на кампањите + алатки и примери - SEOШто претставува SEOШто да направиш за да се издвoиш од другите5 начини како да ги користиш профилите на социјалните медиуми за SEO(Помеѓу третиот и четвртиот ден од курсот учесниците ќе работат на реален проект)ДЕН 4 - Создавање на Buyer PersonaЗошто е потребна Buyer PersonaКако да креираш Buyer Persona + Вежба + Форма - Facebook рекламирањеКако да креираш различни типови на огласиСегментирање и таргетирање на вистинската публикаКако да го измериш ефектот од рекламатаИзбор на соодветен текст и фотографија на рекламата и A/B тестирањеЕдна недела по завршувањето на последната вежба ќе бидат собрани резултатите и објавени победниците.За кого е наменет овој курс:За сите они кои сакаат да научат маркетинг вештини за нивните моментални работни позиции, да направат промена во кариерата, или пaк да започнат со сопствен бизнис.👉 Регистрирај се на: http://bit.ly/2uaEHUoСите кои ќе го завршат курсот ќе се стекнат со сертификат.