• Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, Skopje
  • 13:00:00 , 27 Окт, 2017 до 17:00:00 , 27 Окт, 2017
  • Медиумски писмен студент
  • 230 доаѓаат, 125 можеби
  • Настанот е завршен
  • 27 Октомври 2017 - ПетокПретставување на проектот за афирмирање на концептот на медиумска писменост кај студентската популација.Настанот ќе се одржи на платото пред Универзитетот Св. Кирил и Методиј во Скопје со почеток во 13 часот.По официјалниот дел, следува и музички хепенинг.--Идејaта на проектот е да го афирмира концептот на медиумска писменост кај студентската популација како и пласирање на базични знаења за функционирањето на медиумите. Студенско разбирање на медиумите е круцијално за општествените процеси, особено за здравјето на демократијата, бидејќи статусот студент е авангарден и често носител на прогресивните општествени промени. Ќе се потенцира важноста на критичкото читање на медиумите од страна на студентите во контекст на медиумската култура и културата на информирање типична за Република Македонија (конвенционални и нови медиуми), а акцент ќе биде ставен на социјалните мрежи. Целта е да се намали дистанцата од медиумите по пат на разбирање на нивното функционирање и запознавање со нивната содржина, како и нивно поставување во различни переспективи во однос на системите во кои тие се развиваат. Проектот ќе опфати повеќе активности (работилници, едукација, подготовка и дисеминација на печатени материјали) со што студентите би стекнале подобро медиумско разбирање, а со тоа и можност да ги имплементираат сознанијата во нивната натамошна активност. Преку едукација на студентите за медиумската писменост (на додипломски и постдипломски студии), да се поттикне нивната критичка перцепција за медиумските содржини и нивно активно вклучување во општеството. Како посебни и конкретни цели се следниве:- Да се информираат студентите за концептот медиумска писменост; - Младиот човек (студент) да се научи да биде активен гледач, независен истражувач и вистински учесник во медиумската комуникација;- Заштита од медиумските влијанија и манипулации;- Оспособување за креативност во односот кон медиумите;- Формирање на независна лична визија за било кој тип на медиумска содржина;- Градење на свест за опасноста да се стане медиумска мета;- Проценка на вредноста на пораките;- Генерациско приближување: младите се посебно изложени на новите медиуми, тие се и посебна мета на медиумите, особено како купувачи, но низа примери говорат дека се способни да развијат рефлекси и соодветно да реагираат на одредени провокации кои ги изненадуваат возрасните- Да научат како да се заштитат од медиумските влијанија и манипулации преку инструментите кои им стојат на располагање, а пред се преку поднесување претставки до Советот за етика;