• Brainster, Skopje
  • 17:30:00 , 08 Авг, 2017 до 19:30:00 , 14 Авг, 2017
  • купете билети овде
  • Brainster
  • 11 доаѓаат, 25 можеби
  • Настанот е завршен
  • Без разлика дали си студент, маркетер, сопственик на бизнис или амбициозен ентузијаст кој сака да ја промени својата кариера: научи ги најдобрите и најновите практики за односите со јавноста за постигнување на најдобри резлутати.Порастот на влијанието на социјалните медиуми (блоговите, социјалните мрежи, микромедиa и сл.) го направи комуницирањето на твојата приказна и порака навистина комплицирано. Модерните односи со јавноста бараат интегриран пристап од повеќе различни канали за зголемување на свесноста, анганжираноста и поврзувањето со брендот.Научи како социјалните медиуми направија револуција во односите со јавноста и постигни најдобри резултати преку 8 ефикасни чекори, споделувајќи ја вистинската порака со вистинската публика.Научи како се прави PR план, креирај и оптимизирај ги пораките, вклучи ги сите медиуми и канали, од новинари до блогери и инфлуенсери.Направи стратегија за менаџирање на твоите конекции и репутацијата на организацијата.Зголеми ја свесноста со помош на внатрешни и надворешни “шампиони”, подготви се и успешно навигирај во кризните ситуации.Истражи ги разликите помеѓу објава како вест и објава во социјалните медиуми.Стекни се со вештини за визуелен storytelling во новите медиуми и научи како се мерат и споделуваат PR резултатите.Програмата вклучува:- Разбирање на односите со јавноста- PR-от денес: онлајн/офлајн- Како се прави комуникациска стратегија?- Односи со медиуми- Примери за тоа како се пишува уникатен Press Release- Корпоративни комуникации- Интерни комуникации- Настани- Лобирање- CSR- Односи со онлајн медиуми- Социјални медиуми- Кризен менаџмент- Буџетирање- PR структура- Работилница: направи PR kit за нов производ на пазарот- Работилница: направи PR кампања за нов производ на пазарот- Работилница: фатален напад во Zoo - Скопје- Задача: дефинирај таргет публика (внатрешна и надворешна) на зададен пример- Case study: пример за успешна коминикациска стратегија за клиент, кампања за општествена одговорност