Mini полека го открива дизајнот на новата генерација на Cooper претставена преку концептот Vision. Концептот Mini Vision светот ќе може да го допре дури на есен на претстојниот салон во Франкфурт. Според информацијата која доаѓа од Mini поголемиот дел од дизајнерските елементи прикажани на Vision ќе се најдат и на серискиот модел. Интересно е што дизајнерите успеале да создадат автомобил кој е ист, а различен. Уште на прв поглед нема двојби дека станува збор за Mini , иако линиите се поиспеглани, помодерни и нудат подобра аеродинамика. Внатре измените се многу посуштински заради одлуката брзиномерот да се стави пред возачот. Новиот Mini Cooper му вели збогум на централно поставениот брзиномер. Големиот круг на средина на арматурата останува, но таму стои само екран од течни кристали осетлив на допир од мултимедијалниот информациски систем. Брзиномерот и бројачот на вртежи сега се преместени зад волан и го задржуваат стилот на кружни форми. Дури и командите за клима уредот имаат кружна форма и што е ...
сите 6 | | | веќе видена

Неодамна ја имавме првата можност на регионалната новинарска презентација да го испробаме најновиот произовод од гамата на Renault, моделот Captur кој е базиран на последната генерација Clio Французите се познати по својата авангарда, затоа Renault се надева дека со својот најнов производ ќе ја измени перцепцијата за модерен и практичен градски автомобил. Тесната поврзаност меѓу Clio и Captur е забележливa од прва. Следејќи го новиот дизајнерски јазик на Renault и Captur го носи големиот беџ, широките испусти над тркалата и дневните светла во LED технологија се највпечатливите елементи на предниот дел од автомобилот. Екстравагантноста ја нагласува и широката палета на бои кои се нудат и во неколку двобојни комбинации. Одлично избраните комбинации на бои само ја надополнуваат атрактивната надворешност на Captur која со димензиите одскокнува од моделот со кој дели најголем дел од компонентите и со 4.122 mm должина е меѓу најголемите во сегментот. Високиот заден дел и клиренсот од 200 mm му го даваат ефектот ...
сите 4 | | | веќе видена

Уште една автомобилска легенда се враќа на сцена. Станува збор за Ford Escort кој годинава како концепт скромно беше прикажан на салонот во Шангај и собра многу позитивни коментари. Добриот прием и од публиката и од стручните лица ги натера одговорните во Ford да дадат зелено светло за возобновување на моделот кој на Стариот континент сјаеше од 1968 до 2000 година кога беше заменет со Focus Новиот Escort првично ќе се појави во Кина кон крајот на годината. Поставен е на платформата на втoрата генерација на Focus , под хауба носи бензинец од 1.5 литри со 110 КС и 140 Nm и ќе се произведува во Кина во фабриката Chang`an Ford. Интересно е што Escort ќе биде понуден и во Европа. Меѓутоа за европскиот пазар под хауба ќе работи и турбо верзија на 1.5 литарецот и задолжителниот дизел. За сега други детали за европската моторна понуда нема. Не се знае ниту дали ќе има визуелна разлика меѓу европската и кинеската верзија. Овие детали ќе се знаат подоцна бидејќи во Европа Escort доаѓа дури кон крајот на следната ...
сите 3 | | | веќе видена

Италијанскиот гумарски гигант Pirelli обелодени дека развил сосема нов тип на гуми кои ја намалуваат бучавата во внатрешноста на автомобилот за сериозни 50% и за првпат ги нуди во Audi RS6 и RS7. Тивките гуми на Pirelli ќе се нудат како дополнителна опрема во најлутата „шестка” и „седумка” на Audi и се изработени по патентирана технологија наречена Pirelli Noise Canceling System. Pirelli открива дека во конструкцијата на гумата е поставен слој од мек полиуретан којшто е залепен од внатрешната страна на гумата. Негова улога е да го изолира компримираниот воздух во гумата и така ја намалува бучавата. Колку системот функционира наскоро ќе кажат независните експерти кои ќе ги тестираат гумите мерејќи ги вредностите во аудио комора. Новите тивки гуми Pirelli на почеток ќе го нуди во димензии 285/30 R21 и 275/30 R21. Доколку реалните услови на користење покажат дека технологијата функционира беспрекорно тогаш во блиска иднина Pirelli ќе почне со производство и на други димензии погодни за сите ...
| | веќе видена

Тврдокорниот теренец на Mercedes, прославената G Класа , која гази во четвртата деценија сеуште е изборот број еден на армиите ширум светот. Од ова правило не одстапува ниту армијата на Швајцарија. После долг период на жестоко тестирање во секакви временски услови и на најлош терен швајцарците од три понудени теренци се одлучија за G Класа . Кои се останатите конкуренти не се открива, но тоа и не е толку важно. Моделот со кого ќе располага војската е G300 CDI која под хауба го пакува турбо дизелот со 6 цилинди OM 642 кој испорачува 184 КС и 400 Nm, спарен е со 5 степен автоматик и го турка теренецот до 160 km/h. Во игра се и постојаниот погон на четири тркала, редукторот, заклучувањето на трите диференцијали, клиренсот од 210 mm, всисникот за воздух изведен од страна и можноста за минување низ водена пречка длабока до 600 mm. Сето ова не е проблем за тврдокорната G Класа која е создадена како воено возило и почнува да се произведува во 1979 година . Интересно со G300 CDI швајцарската армија после 20 ...
сите 5 | | | веќе видена

Новата генерација на Mitsubishi Evo нема да се потпира на основата на Lancer туку ќе биде сосема нов автомобил кој ќе користи хибриден погон и со преку 500 КС ќе нишани кон Nissan GT-R. Спортската икона на Mitsubishi, Evo , ќе го користи хибридниот погон кој веќе работи во Outlander PHEV . Секако со низа модификации кои ќе му овозможат да ја достигне саканата биковска моќност. Со своите преку 500 КС новиот Evo влегува во сосема друг сегмент на јапонски супер спортисти каде во моментот владее Nissan со неговиот GT-R , но со нетрпение се очекува во игра да влезе и Toyota со нова генерација на Supra Ликот на новиот Evo треба да е инспириран од студијата Concept-RA прикажана во галеријата, а соодветно на неа ќе биде и погонот на четири тркала, електромоторот и пакетот литиум-јоснки батерии. Меѓутоа моќниот дизел ќе биде заменет со бензинец. Evo ќе вози и само на батерии до растојанија од 60 до 70 километри. Премиерата треба да се случи за неколку години од сега, а во меѓувреме се очекуваат нови ...
сите 2 | | | веќе видена

Honda официјално ја претстави третата по ред генерација на својот мал ван Jazz. Први зад волан седнуваат јапонците и затоа премиерата се случи на домашен терен каде Honda го нарекува Fit. Дизајнот е смел и ги следи смерниците задени од новиот Civic . Сеуште не се знае дали Jazz кој е наменет за во Европа ќе нуди подеднакво агресивна нота. Како и да е Jazz/Fit ја задржува практичната кабина. На задната клупа сеуште се преклопува седечката површина, а со спуштање на потпирачите се добива рамен под. Багажникот е зголемен на 400 литри, 379 литри кај актуелниот Jazz. Сеуште не се знае колкав е волуменот со спуштени седишта. Новиот Jazz e подолг за 60 mm, и мери 3.960 mm, а меѓуоскиното растојание е зголемено за 80 mm и достигнува 2.575 mm. Така е зголемен просторот во кабината, а подобрен е и комфорот и возната динамика. Јапонците под хауба добиваат бензинци од 1.3 и 1.5 литри со 100 и 135 КС и хибрид со 1.5 литарски бензинец со работен циклус Аткинсон, електромотор, литиум-јонски батерии и седум степен ...
сите 3 | | | веќе видена

Обединувањето на луксуз и спортски перформанси во едно е специјалност која е резервирана за ретки автомобили, а меѓу најуспешните во оваа група се вбројува лутата изведба на неприкосновената S Класа На страна од шпекулациите под хаубата на новиот S63 AMG беснеат 585 КС, послаба верзија нема да има. Погонот е на задна оска, или на сите четири тркала 4Matic кој доаѓа како опција само во подолгата изведба. Бесната коњица доаѓа од 5.5 литарскиот V8 битурбо во својата најмоќна изведба. Моторот со кодна ознака М157 е спарен со спортскиот 7-степен автоматик Speedshift MCT со три модуси на работа: штедлив-С, спортски-S и мануелен-М. Испораката на 585 КС е при 5.500 врт/мин, а на вртежниот момент од 900 Nm меѓу 2.250 и 3.750 Nm. Сето ова е доволно за спринт до 100 km/h за 4,4 секунди и кај кусата и кај долгата изведба ако погонот е назад. Изведбата 4Matic истата дисциплина ја совладува за 4,0 секунди иако заради погонот е пoтешка за 70 kg. Максималната брзина е електронски ограничена на 250 km/h иако S63 AMG ...
сите 3 | | | веќе видена

Отворената изведба на хит моделот на Range Rover , Evoque, која ја видовме минатата година влегува во серија. Информацијата сеуште не е официјално потврдена, но може да и се верува. Станува збор за протечена информација на некој член на раководството на Land Rover . Според него одлуката за сериско производство на Evoque Convertible дошла по позитивните реакции кои концептот ги доживеа лани во Женева. Сериската верзија ќе биде идентична како концептот. Поставена е на изведбата на Evoque со три врати и има мек склоплив кров. Ова кажува дека и механиката и моторите ќе бидат наcледени од затворениот модел. Единствената разлика ќе биде цената која заради поскапата конструкција ќе биде повисока за околу 15%. Или ако основната верзија на купето чини 39.100 евра, цената на кабриолетот ќе почнува од околу 44.000 евра. Планот на Land Rover е веќе следната година Range Rover Evoque Convertible да се појави во продажните салони, пред се во САД, каде купувачите лудуваат по ваков тип на автомобили. Доказ е ...
сите 4 | | | веќе видена

BMW сеуште молчи кога е во прашање појавувањето на новиот М4 . Од Минхен не сакаат да дигаат помпи, бидејќи сакаат место нив главен збор да има спортистот кој под хауба треба да пакува 450 КС. Можеби ова се должи на фактот дека публиката негодува за одлуката ознаката да се смени од М3 Coupe во М4. Сепак, публиката треба да се навикне на тоа, смета еден од менаџерите на BMW за Британија, Мат Колинс. Воедно М4 e купе! Тој во интервју за реномираниот Top Gear изјави: „Луѓето треба да се навикнат на многу промени кои се случија изминатите неколку години, како што е на пример преоѓањето од атмосферски на турбо мотори.” „Истото се однесува и на измените кои се случуваат со автомобилите кои ја носат буквата М во ознаката, а таа секогаш означува бескомпромисен спортист, без оглед дали една или друга компонента од автомобилот е сменета,” дополнува Колинс. „Главна ролја во динамиката на новиот М4 ќе имаат новите лесни материјали, а не бесцелното зголемување на моќноста,” објаснува Колинс. Според него одделот М многу ...
сите 2 | | | веќе видена

Откако BMW го претстави концептот Active Tourer кој е визија за идната Серија 1 GT , на Audi не му преостанува ништо друго освен да го следи примерот на својот конкурент кој доаѓа од Минхен. Претставникот од Инголштад во сегментот на премиум повеќенаменски возила треба да биде Audi Spacer. Според информациите концептот е завршен и ќе биде изложен на салонот во Франкфурт. Сериската верзија ќе биде поставена на платформата MQB како и А3, но за разлика од него Spacer ќе биде растегнат на 4,5 метри должина и во кабината ќе има место за 5 или 7 патници. Внатрешноста треба да биде своевидна мешавина од хеџбек, миниван и кросовер и да предничи во поглед на просторноста и варијабилноста. Моделот се очекува да пристигне на пазарот за околу 3 години. Меѓутоа зеленото светло за развој ќе биде дадено откако ќе се соберат впечатоците од концептот што ќе биде изложен на есен.
сите 4 | | | веќе видена

Seat, во чест на 20 годишнината од отворањето на фабриката во Марторел на 20-тото издание на Фестивалот на брзината во Гудвуд ја претстави тркачката верзија на новиот Leon – Leon Cup Racer. Новиот тркач е создаден од бел лист хартија и почива на огромното искуство кое Seat го стекна во Светскиот шампионат на сериски модификувани автомобили – WTCC, каде освои две круни во 2008 и 2009 година со TDI мотори. Воедно овие две титули го промовираа Seаt во првиот производител на светот кој успеал да освои шампионат со дизел мотор. Меѓутоа новиот Leon Cup Racer под хауба пакува турбо бензинец од 2.0 литри навиен на 330 КС и 340 Nm. Погонот е напред. Менувачот може да биде DSG со шест степени на пренос, или кој сака може да ја избере опцијата со секвенцијален менувач со која Leon Cup Racer станува безкомпромисна тркачка машина. Од Seat сеуште не ги откриваат сите детали врзани за Leon Cup Racer. Но, затоа велат дека автомобилот е флексибилен во поглед на конструкцијата и технички може да се прилагоди за било ...
| | веќе видена

Највозрасниот возач во Македонија на возраст од 90 години седна зад волан на чичка нов Mercedes. Станува збор за г-дин Трајан Јанакиевски кој од сега ќе вози В Класа со седум степен автоматик. Трајан Јанакиевски роден далечната 1923 година е вљубеник во технологијата и човек кој цел живот креативно со извонредна упорност и дисциплина им приоѓал на професионалните и животните предизвици. Тој скромно ужива во успесите, води умерен живот и речиси 40 години вози само Mercedes . Вака го опишуваат најблиските и пријателите. Тој не е познат на пошироката јавност, но од скоро се здоби со интересна популарност. Трајан Јанакиевски со своите 90 години е највозрасниот активен возач во Македонија, кој реши да се поднови со Mercedes. А за тоа како г-дин Трајан одлучи да купи нов Mercedes раскажува неговиот син, Предраг. „За 89-тиот роденден го изненадивме со iPad, потоа следеше iPhone 5, MacBook Pro и iPad Mini. Секојдневно чита, ги следи технолошките новини и постојано прашува. Пред неколку месеци се јави соопштувајќи ...
сите 7 | | | веќе видена

Следејќи го примерот на својата сестринска марка Citroen во предвечерјето на Фестивалот на брзината во Гудвуд ја открива спортската изведба на DS3 Cаbrio создадена во соработка со тимот од WRC. Од Citroen тврдат дека без оглед што кабриото е потешко за 25 kg има исти динaмички карактеристики како и затворениот хечбек DS3 Racing со 1.6 литарскиот турбо навиен на 207 КС под хауба. Менувачот е рачен со 6 степени, потпирањето е спортско развиено на патека со тест возачите од WRC. Помоќни се и сопирачките кои се сокриваат зад бандажите од лесен метал од 19 инчи. Визуелниот лик е подобрен со специјална мат боја украсена со црвени акценти. Внатре се поставени спортски седишта поставени со кожа, спортски педали и волан. Се мислело и на секојдневно користење на спортистот. Затоа одзади е поставено детско седиште поставено со ист материјал и дезен како и седиштата. Кога DS3 Cabrio Racing ќе се појави на пазарот ќе биде објавено подоцна кога ќе се знаат и цените и перформансите.
| | веќе видена

Навистина убав јубилеј. Особено кога станува збор за автомобил чии тркала минале низ шест децении историја, со многу приказни и доживувања и сето тоа врзано за нашето најблиско опкружување. Автомобилот е Mercedes, модел 170DS произведен далечната 1953-та година. Последна серија на моделот чие производство почнало уште пред Втората светска војна, односно 1936-та година. Карактеристично за Mercedes 170DS е што е прво повоено патничко возило на светот со дизел мотор, со зафатнина од 1.8 литри и моќност од околу 40 КС. Како дошол овој автомобил во Македонија? Во далечната 1953-та година, за потребите на тогашното Собрание на Македонија се купува автомобил Mercedes, во кој се превезувале тогашните највисоки државни функционери. Подоцна, возилото било продадено на приватно лице, односно на г-дин Трајко Базерко, кој важи за голем вљубеник во автомобилите и е сопственик на возилото во изминатите 35 години. Важно за овој повоен 170DS е што г-дин Базерко, заедно со тим на реставратори на возила, успеале да го вратат ...
| | веќе видена

Porsche веќе ја најави светската премиера на својот помал спортски теренец Macan за годинава на салонот во Франкфурт, а сега обзнанува дека неговите продажби стартуваат дури в година. Иако поставен на платформата на Audi Q5, Macan е полесен и побрз од својот брат близнак и воедно е првиот модел на Porsche после 924, 944 и 968 под чија хауба работат линиски четири цилиндрични мотори. Колку за потсетување и овие три модели на Porsche беа плод на соработката со Audi, носеа мотори на производителот од Инголштад, а 924 и 944 дури и се произведуваа во фабриката на Audi, во Некарсулум. На почеток под хауба на Macan ќе работат само V6 мотори. Премиерата ќе ја отворат 3.6 литарскиот V6 со 295 КС и 3.0 литарскиот турбо дизел со 250 КС. Најмоќната верзија на Macan ќе ја задвижува 3.6 литарецот во битурбо изведба која кон сите четири тркала ќе турка 370 КС. Оваа верзија како и послабите со четири цилиндри ќе се појави подоцна. Од четрицилиндерците тука се 2.0 литарските турбо бензинец и турбо дизел со 220, односно ...
сите 6 | | | веќе видена

Откако беше откриен во производните хали на Зинделфинген преку неколку шпијунски фотографии, Mercedes одлучи да открие дел од атрибутите на лутата изведба на својот знаменосец, S63 AMG. За разлика од обичната S Класа , S63 AMG се перчи со целосен аеродинамичен кит, различни леснометални бандажи и двојни издувни цевки кои штрчат од краевите на дифузорот. Како што веќе наведовме новиот S63 AMG ќе се нуди во две верзии. И кај двете под хауба бревта 5.5 литарскиот V8 битурбо. Послабата верзија испорачува 557 КС, а помоќната 585 КС. Погонот зависно од изборот на клинетот може да биде на задни тркала, или пак, на сите четири преку новата генерација на системот на Mercedes, 4Matic . Какви ќе бидат перформансите сеуште не се знае. Но, се очекува новиот S63 AMG да биде уште поотровен од претходникот кој од место до 100 km/h забрзуваше за 5,4 секунди. Премиерата е закажана за на есен на салонот на автомобили во Франкфурт.
сите 3 | | | веќе видена

Британската компанија Bluebird Performance Engineering ги враќа спомените на ловецот на брзински рекорди од 1930-те години и сака наскоро на пазарот да испрати електричен спортски автомобил. Најавата за новиот Bluebird доаѓа точно на 80 годишнината од сободувањето на првиот брзински рекорд на Сер Малком Кемпбел во 1933 година, а моделот DC50 треба да се појави на автомобилската сцена следната 2014 година. Неговото појавување пак се совпаѓа со 50 годишнината (1964) од соборувањето на брзински рекорди на копно и на вода од синот на Малком, Доналд Кемпбел, кој во 1967 година го загуби животот во уште еден обид за брзински рекорд на вода. Bluebird DC50 (ознаката доаѓа од Donald Campbell - DC) е електромобил чиј дизајн е инспириран од прототипите што се тркаат на Леман. Има стаклена купола и врати кои се отвораат нагоре со помош на електромотори. Техничките детали за DC50 се сиромашни. Се знае само дека моќноста е 360 КС. Од Bluebird велат дека забрзувањата се на ниво на едно Porsche, a автономијата со едно ...
| | веќе видена

Volkswagen конечно ја претстави сериската верзија на рели-монструмот Polo R WRC . Долго очекувана, оваа верзија е најлутото и најмоќното сериско Polo во 38 годишната историја на моделот. Вистинскиот релист во моментот е лидер во Светскиот шампионат во рели и во негова чест Volkswagen на пазарот испраќа лимитирана серија од колекционерски вредни 2.500 примероци на серискиот Polo R WRC. Моделот беше најавен на почетокот на годината. За него се знаеја многу малку податоци заради што беше обвиен со мистерија и за него имаше низа шпекулации како што е на пример вградување на погон на четири тркала Но, од Волфсбург за сега се децидни кога е во прашање погонот на четири тркала во Polo. Таква комбинација нема да има. Иако го дели името Polo R WRC има многу малку заедничко со вистинскиот релист. Погонот е напред со електронски контролиран самозаклучувачки диференцијал, додека моторот е 2.0 литарскиот TFSI со 220 КС место 1.6 литарскиот турбо бензинец со 300 КС. Потпирањето е спортско, сопирачките се моќни, а ...
| | веќе видена

Во само една година, откако стартуваа продажбите на новиот бестселер на Mitsubishi, Space Star , јапонскиот производител на своето конто успеа да забележи преку 100.000 продадени примероци. Mitsubishi Space Star во моментот се продава во 45 држави ширум светот, од кои 15 се наоѓаат на европскиот континент. Од средина на минатиот месец во оваа група влегува и Македонија Големиот интерес за Space Star се должи на прифалтивата цена и исклучително ниската потрошувачка 4 l/100 km и емисија на издувни гасови. Овој еколошки и финансиски аспект несомено му овозможува да биде хит во Европа. Токму заради зголемената побраувачка Mitsubishi најавува зголемување на производството кое следната 2014 година би требало да се зголеми за два пати, или да достигне 200.000 примероци на годишно ниво.
| | веќе видена

next