Скутерманија

Придушено светло, секси француската музика и сенките на два Garelli 125 скутери е рекламата за новиот модел, Garelli XO' 50. Рекламата прв пат беше претставена на минатогодишното мото шоѕ EICMA и веднаш беше забранета за пошироко преставување. За што станува збор, погледнете и самите. Видео: видеото има содржина која може да ја вознемири младата публика :) ArtCreative Design and Custom coding
| | веќе видена

Попладнево во Piazza San Babila во Милано, рој пчели одлучија да се населат во куферот на една црвена Веспа. Целиот простор околу паркингот на градското метро, каде беа паркирани многу скутери и велосипеди беше затворен на шест часа, додека не пристигна тимот пчелари кој успеа да ги намами пчелите во нивното старо живеалиште.
| | веќе видена

Дали го паметите лудиот иноватор на најдолгиот скутер на светот? Овој пат Colin Furze е актуелен со својот огнен фрлач за скутери кој може да фрла пламен и до 3.66 метри и притоа да го менува аголот на пламените. Потребни беа три обиди и еден месец работа за фрлачот на пламен да профункционира. Иноваторот за својот пронајдок изјави дека е забавен и дека се чуствува како Џејмс Бонд кога го користи. По реакцијата на многу медуми кои го осудија овој пронајдок, полицијата реагираше и го уапси лудиот иноватор и му забрани да го користи својот изум во јавност. По ослободувањето, Colin Furze изјави: "Ми рекоа дека мојот фрлач на пламен е исто што и користењето на огнено оружје и дека можам сериозно да заглавам доколку го користам". Видео:
| | веќе видена

Еден од најголемите проблеми за време на возењето е ограничената перцепција на патот. Производителот Reevu понуди интересно решение за овој проблем, претставувајќи го моделот MSX1. Reevu го патентираше својот систем кој всушност е мало огледало изработено од поликарбонат, и е поставено над веѓите на возачот. Системот дозволува да се прилагоди аголот на гледање како би можеле во целост да добиеме визуелна перспектива за тоа што се случува позади нас. Видео:
| | веќе видена

Историјата на Aprilia е нераскинливо поврзано со мотоциклистичките трки. Со освоени 43 светски шампионати во секоја дисциплина и 275 Moto GP победи, Aprilia е една од најуспешните европски производители во светот на SuperBike шампионатот. Max Biaggi, шампионот со Aprilia RSV4 во светскиот Superbike шампионат, ја промовира репликата SBK Aprilia Alitalia, со цел да се задоволи желбата на сите млади возачи кои сонуваат да бидат шампиони. Репликата на SBK 2010 е достапна по следниве цени: - SR 50 R SBK - 2,680 евра - SR 50 R Factory SBK - 2,850 евра - RS 50 Replica SBK - 3,720 евра - RS 125 Replica SBK - 5,500 евра
| | веќе видена

GIVI ја продолжува својата производна линија на додатоци за Vespa S. Новата линија содржи ветробранско стакло и хромиран куфер. Ветробранското стакло е со димензии 600 х 690 мм и доаѓа во две верзии, транспратентно и дизајнирано. Куферот е со капацитет од 39 литри и може да собере една Јет кацига или помала торба. Стандардната верзија на куферот може да ја набавите по цена од 95 евра. Верзијата со обоен капак ќе ве чини 131 евра, додека истиот може да го купите и одделно по цена од 43 евра.
| | веќе видена

Во повеќето несреќни случаи, кацигата е таа која спасува живот. Повеќе од 60 % од смртните случаи се поради повреда на главата, останатото се должи на повреди на `рбетниот столб. Следат неколку совети како правилно треба да постапите при несреќа на мотоциклист. Ситуација: Жртвата е при свест и дише Доколку жртвата е при свест и самостојно дише, не дозволувајте да се движи, веднаш пристапете и побарајте од неа да се обиде да ја извади кацигата. На тој начин ќе бидете сигурни колку е свесна за тоа што се случило и колку е синхронизирана во своите движења. Кога веќе ќе ја нема кацигата многу полесно ќе можете да го следите нејзиното дишење и да заклучите дали дишните патишта се слободни. Но, ако жртвата почувствува болка при вадењето на кацигата, веднаш треба да престане. Во таков случај не се обидувајте насила да ја тргнете кацигата, оставете ја се додека не и пречи во дишењето и почекајте да дојде итната медицинска помош. Останете покрај жртвата, како би ја одржале свесна. Ситуација: Жртвата не е при ...
| | веќе видена

Откако Aprilia се прудружи на групацијата Piaggio, забележливи се пријатни промени кај овој производител. Веќе за ниеден скутер на Aprilia не може да кажеме дека е лош или дека поседува лоши карактеристики. Италијанските стручњаци се трудат сите врвни перформанси да ги вклучат во изработка на сите скутери кои припаѓаат на оваа групација. Во последните години на минатиот век, Scarabeo беше обичен, мал и сосема неугледен скутер, со мала нота на елеганција. Долгогодишниот развиток во елегантен и брз скутер ги придоби сите возачи кои имаат спортски афинитети. Неколку работи се вредни да се истакнат кај овој скутер, почнувајќи од надворешниот изглед кој потсетува на Piaggio Beverly 300 Tourer. Сакаме да напоменене дека не станува за негова копија, бидејќи излегување на Aprilia Scarabeo 300 S е многу порано од моделот на Piaggio. Scarabeo го разубавуваат заоблени линии со истакнати овални форми на страничните делови, кои се заштитен знак на овој скутер. Со додавање на хром на одредени елементи, елеганцијата на ...
| | веќе видена

Kомпанијата ZAP го претстави својот електричен четвороцикл, наречен Zap Dude. Zap-Dude е најефтиниот електричен четвороцикл на пазарот. Моќен и тивок, овој четвороцикл со леснотија ги совладува поголемите ридчиња и е одличен за работа на ранч или фарма. Според техничките карактеристики на производителот, Zap Dude може да постигне брзина до 40 км/ч и да носи товар од 130 кг вклучувајќи го и возачот. Брзината варира во зависност од теренот и тежината на возачот. Предниот и задниот багажник имаа носивост од 45 кг, засебно. Моделот е достапен само во црна боја. Технички карактеристики: Брзина: до 40км/ч Поминато растојание со едно полнење: до 65 км Агрегат: 48V DC motor Моќност: 12 КС / 4 KW Полнење на батеријата: 4-6 часа Батерија: AGM, 110Ah Каросерија: Челик Должина: 193 цм Ширина: 101 цм Висина: 109 цм Меѓуоскино растојание: 118 цм Висина на седлото: 76 цм Радиус на вртење: 315 цм Боја: Црна Погон: Задни тркала Тежина: 320 кг Носивост: до 130 кг Капацитет на влечење: 295 кг Капацитет на багаж: 45 кг - ...
| | веќе видена

Возењето во населено место е голем предизвик, како за почетниците така и за искусните мотоциклисти. Недоволното искуство на дел од моторциклистите и недоволната заштита ( не носење на кацига и друга заштитна опрема), е причината за 70 проценти од собраќајните несреќи со мотори се случат во населени места. Покрај вештината која ја поседувате како возач, искуството и знаењето кое ви го имаат пренесено во авто школата, правилната заштита, брзите рефлекси, потребно е да ги знаете и основите правила за возење по градските улици. 1.Кацигата е задолжителна дури и до продавница Кацигата секогаш носете ја на вашата глава. Местото на кацигата не е таа да биде закачена на вашата рака или врзана за скутерот. Илјадници моторциклисти се повредуваат и страдаат токму од оваа причина. Статистиката вели дека дури 80% од незгодите кои се случиле поради неносење на кацига се случиле во првите неколку метри од самото тргнување. Значи без разлика дали одите до продавница, или на некоја подолга релација, заштата на кагицата е од ...
| | веќе видена

Кацигата е основната заштита на секој возач. При силен удар, иако главата е заштитена, мозокот вибрира и удира по внатрешноста на черепот. Последици од тие вибрации, се отоците кои се ствараат во мозокот. Благовременото прекинување на тие вибрации во мозокот, може да ја направат разликата помеѓу животот и смртта. Итната медицинска помош, се труди тој процес да го спречи со ладење на главата со помош на лед. Истражувајќи го сето ова, тимот на ThermaHelm, ја произведе Cooling Helmet кацигата. По исцрпните испитувања на прототипот, компанијата изјави дека е спремна за сериско производство на истата. Начинот на кој функционира кацигата е следниот: во внатрешната заштитна обвивка се наоѓаат две комори, од кој едната содржи гел а другата амониев нитрат. Во секоја од тие комори се наоѓа и систем кој при силен удар ја пробива преградата помеѓу овие две комори и дозволува нивно мешање. Хемиската реакција од мешањето на овие две состојки резултира со спуштање на температурата низ целата кацига. Кацигата е додатно ...
| | веќе видена

Како се зголемуваат надворешните температура така опремата која ја носиме на себе се намалува. Возењето скутер без опрема не е паметна идеја. Alpinestars произведе јакна која ни овозможува да се осеќаме пријатно дури и кога сонцето знае да "запече". Јакната е изработена од полиестерски влакна и мрежа, која овозможува добра проветреност, а оттаму е и името, Dual Air. Но, без разлика што јакната e тенка, не значи дека истата не пружа добро ниво на заштита. Dual Air има протектори на лактовите и рамениците, и џепови за грбниот и градниот протектор. Околувратникот е изработен од микрофибер влакна. Доколку при возењето ве пресретне силно невреме, Dual Air има решение во облик на прекривка, т.е. мала јакна која е сместена во страничниот џеп. Поставата се отстранува за тековните потреби на одржување. Подесувањето на струкот и рабовите на ракавите, му овозможуваат на секој возач да ја подеси јакната според своите потреби. Alpinestars Dual Air Jacket е достапна во неколку големини и бои, започнувајќи од S па се до ...
| | веќе видена

Like 50 е нетипичен модел на Kymco, бидејќи визуелниот израз на овој производител често тежнее кон спортскиот и агресивен дизајн. Дизајнот на моделот потсеќа на Веспа па токму и затоа уште на самиот почеток, овој модел е прифатен од широк спектар на возачи, кои на него гледаат како атрактивен модел со примамлива цена. Во возење Kymco Like 50 се однесува пријателски. Справувавањето со завоите и самото управување е лесно. На отворен пат, двотактниот агрегат со воздушно ладење развива брзина и до 75 км/ч. Потрошувачката на гориво се движи од 3,5 до 4 литри на 100 км, а резервоарот има капацитет до 6,5 литри, заради кој често ќе навраќаме до најблиската бензинска станица. Пространото седиште пружа добар комфор како на возачот така и совозачот, а истиот се должи и на солидниот простор за нозете. Висината на седиштето дозволува одлична манипулација кај застани - тргни движењата. Поставувањето на резервоарот за гориво под седиштето, го намалу просторот за оставање на кацигата, па тоа е решено со додавање на куфер. ...
| | веќе видена

Темелен на успешната формула на големи тркала и прилично голема зафатнина на агрегатот од Piaggio ни доага Carnaby. Иако, стандардно практичен и елегантен, кај овој модел се осека мал недостигн на идентитет. Хромот, благите линии, премалото место под седлото и рамниот под одлично прилегаат на секој возач во одело и вратоврска. Моделот го придвижуба едноцилиндричен, четворотактен агрегат со моќност од 22 КС и вртежен момент од 23 Nm, со 4 вентила кој ги покренува едно брегасто вратило. Тука се и електронското вбризгување и издувниот систем со катализатор. Овој агрегат е познат како тивок и моќен. Прво што ќе приметите на овој скутер е неговиот елегантен дизајн. Линиите со складен облик, хромот и другите светкави детали, Piaggio ги собра во една целина и ги нарече Cruiser. Carnaby Cruiser е добар избор за секој што сака елегантен, но и брз скутер. Скутерот е замислен како практично возило. Carnaby успева да ја задржи таа вредност, па дури оди и чекор напред со рамниот под, на кој што можат да се сместат повеќе ...
| | веќе видена

Многу од возачите постојано дискутираат за произведувачот на гумите и нејзините својства. Но, релативно малку се дискутира околу притисокот во гумите, кој е исто толку значаен за безбедноста во возењето. Иако, главна задача на притисокот е да ја држи гумата цврсто за тркалото, тој делува и на низа други фактори. Повеќето возачи знаат дека погрешниот притисок влијае на животниот век на гумата, но многу малку од нив знаат дека многу мала разлика во притисокот може драматично да влијае на управувањето и стабилноста на скутерот. За оптимални перформанси на гумите, прозиводителите препорачуваат притисокот да биде помал од стандардниот. Ќе се обидеме тоа да го објасниме. Знаеме дека со растењето на температурата на воздухот расте и температурата во самата гума. За пумпање на гумите најчесто се користи компримиран воздух, што значи дека и промената на температурата на гумите автоматски се менува во зависност на видот на патеката по која возиме. Понискиот притисок овозможува подобро вртење на гумите во кривина или ...
| | веќе видена

Паркирањето на скутерот зависи од многу параметри, меѓу најважните е изборот на подлогата. Ние ќе ви понудиме неколку совети како најлесно и најбезбедно да го паркирате вашиот скутер. 1. Оставете го вашиот скутер под агол кој ќе ви дозволи брзо да излезете без да правите непотребни маневри. 2. Паркирајте го подалеку од работ на тротоарот. 3. Доколку теренот е нерамен и страничната ногалка ви се најде на стрмен дел, постои голема веројатност скутерот да се преврти. Во таков случај аголот на налегнување може да го зголемите на 45 степени. Тој е најдобриот начин да се поштедите од овие непријатности. 4. Кога го паркирате скутерот на паркинг, секогаш оставајте го меѓу двете бели линии, при тоа задниот дел на скутерот да ви биде на крајот од самото место за паркирање. Така поставени ќе им дадете до знаење на другите возачи дека местото не е слободно, а истовремено ќе обезбедите повеќе простор околу вас за да не се случи при излегување на друго возило да ви го удрат или изгребат скутерот. 5. Внимавајте на ...
| | веќе видена

Kомпанијата ZAP го претстави својот електричен четвороцикл, наречен Zap Dude. Zap-Dude е најефтиниот електричен четвороцикл на пазарот. Моќен и тивок, овој четвороцикл со леснотија ги совладува поголемите ридчиња и е одличен за работа на ранч или фарма. Според техничките карактеристики на производителот, Zap Dude може да постигне брзина до 40 км/ч и да носи товар од 130 кг вклучувајќи го и возачот. Брзината варира во зависност од теренот и тежината на возачот. Предниот и задниот багажник имаа носивост од 45 кг, засебно. Моделот е достапен само во црна боја. Технички карактеристики: Брзина: до 40км/ч Поминато растојание со едно полнење: до 65 км Агрегат: 48V DC motor Моќност: 12 КС / 4 KW Полнење на батеријата: 4-6 часа Батерија: AGM, 110Ah Каросерија: Челик Должина: 193 цм Ширина: 101 цм Висина: 109 цм Меѓуоскино растојание: 118 цм Висина на седлото: 76 цм Радиус на вртење: 315 цм Боја: Црна Погон: Задни тркала Тежина: 320 кг Носивост: до 130 кг Капацитет на влечење: 295 кг Капацитет на багаж: 45 кг - ...
| | веќе видена

Најзначајниот и најголемиот моторџиски фестивал на Балканот и оваа година ќе се одржи на скопското Кале. Во 48 часа колку што ќе трае ова издание, организаторите ветуваат изобилство на луда забава, игри, награди, пиво, храна, луди емоции, егзибиции, спектакл..., и секако многу добра музика Програма на Бајк Фестивалот: Петок 18 јуни Пристигнување на гости во текот на целиот ден - спремно ладно пиво и др. пијалоци за мн. ниски цени на пр. пиво 0.33 за 50 ден. - скара со екстра квалитет и проширена понуда (крилца,гирици...) Почеток на концертниот дел околу 20:30 часот: - PURPLE ZEPPELIN - DANI - UIKEDA (Bugarija) - BRCKI ROCK BAND Сабота 19 јуни Дружење ,пријавување за Мото Игри ,пријавување на мото клубови Дефиле низ градот, старт 14:23 часот. Враќање од дефиле ,одржување на мото игри и доделување на награди за истите. Почеток на концертниот дел : - VIP Куманово - Електрични Оргазам Србија - SMUT - DAY OFF Доделување благодарници за учество на фестивалот, награди за најброен мото клуб од Македонија и други ...
| | веќе видена

Португалското гратче Фатима, од 1 - 4 јули, ќе биде домаќин на Vespa World Days 2010. Голем број на незапирливи Веспи, ќе пристигнат од сите краеви на Европа, на најголемиот собир на Веспа клубовите. Настанот е спонзориран од светскиот Веспа клуб, кој ќе го искористи овој настан да избере и претседател на клубот. Покрај четирите дена забава, веспаџиите ќе имаат можност да ги откријат националните богатства на еден од најимпресивните региони во Европа. Повеќе информации прочитајте на официјалната страна на Официјално видео за Vespa World Days 2010:
| | веќе видена

Откако ќе го изберете вашиот скутер со кој сакате да поминете убави и сигурни мигови, потребни ви е да знаете неколку работи кои сигурно ќе ви бидат од помош. Припрема Ако скутерот е нов, секако дека многу од припремите не важат за него. Се се прави кај овластен дистрибутер и секако на валидните показатели на моторот ( количина на гориво, температура, течноста за ладење ...). Ако е купен на старо, најдобро е најпрвин да го дадете во сервис за да тие детално го прегледаат и ги тргнат сите евентуални неисправности или ако се работи за некои мали проверки можете да го дадете на поискуно лице од вас кој досега се грижел добро за својот мотор. Неизбежен дел е да си го прочитате прирачникот кој ги содржи сите упатства и други информации како би дознале нешто корисно како што е на пример: кој вид на уље се меша со бензинот или кој е пропишаниот притисок на гумите и слично. Возење Кацигата на глава, пред било што друго да направите. Никогаш не тргнувајте без нејзе, колку и да се работи за ептен кратка релација. ...
| | веќе видена

next