Питстоп

Знаете како изгледа ски слалом, но Италијанците од Ferrari покажаа дека скиите не се единственото помагало за возење на оваа ски дисциплина. Слалом, вреден речиси милион евра, возен од Фернандо Алонсо и Фелипе Маса се одржа во Мадона ди Кампиљо, на традиционалниот WROOOM настан. Традиционално, картинг трките на мраз, возењето на болид на мраз и ски трката помеѓу возачите на Ferrari е она што го одбележува WROOOM настанот во ски центарот во Италија, но оваа година видовме нешто ново. Бесниот FF за четворица, кој што беше претставен пред повеќе од една година, беше употребен од возачите на Ferrari за меѓусебна трка на снег. Доколку сакате да знаете дали Фелипе Маса конечно успеа да го победи Алонсо или повторно Шпанецот беше подоминентан од својот тимски колега како во претходните две сезони, погледнете го интересното видео за невообичаената трка.
| | веќе видена

По најавите на Доменикали во текот на вчерашниот ден дека болидот на Ferrari за новата сезона е далеку од убав на око, неколку медиуми денес пренесоа дека токму грдиот болид неодамна не го поминал краш тестот на FIA. Проектот со кодно име 663 се очекува да биде „фениксот“ на Италијанците во 2012, по неколкуте неуспешни сезони без трофеј во витрините во Маранело. Тимскиот шеф на Ferrari најави брз, но грд болид, кој би требало во новата сезона да ги донесе толку посакуваните победи и титули. Сепак, финскиот „Турун саномат“ и „Еуроспорт“ отркиваат дека пред неколку недели, новиот болид на Ferrari не успеал да ги помине краш тестовите на FIA, поради што бил вратен на дополнителни структурни зајакнувања. Како и да е, Италијанците имаат период од нешто повеќе од месец и пол за корегирање на грешките, доколку се точни тврдењата на медиумите дека тестовите биле направени пред неколку недели. Првите официјални тестирања се во првата недела на февруари во Херез, но поради новите правила на FIA кои важат од оваа ...
| | веќе видена

Тимскиот шеф на Ferrari ги „предупреди“ фановите дека не треба да очекуваат убавец од Маранело. Според Стефано Доменикали, новиот болид е далеку од убав на око, но е пеколно брз и многу поразличен од претходните. Италијанците за оваа сезона најавуваат голема промена во начинот на дизајнирањето и развивањето на болидот, со кој што ќе наметнат свое темпо во Ф1, засенувајќи го шампионскиот Red Bull. Во пресрет на презентацијата на новиот болид и зимските тестирања, тимскиот шеф на Италијанците откри дека болидот е далеку од симпатичен. „Во тим како Ferrari, победата сама по себе се наметнува,“ - изјави Доменикали во Мадона ди Кампиљо, на традиционалниот WROOOM. „Очигледно, ова ќе биде многу поразлична сезона, бидејќи постојат огромни очекувања, а ние треба да бидеме смирени и трпеливи доколку сакаме да стигнеме до шампионските титули.“ Запрашан дали може да открие нешто повеќе поврзано со новиот болид, Италијанецот одговори: „Дефинитивно, тој ќе биде поразличен. Новиот болид е нешто сосема поразлично од ...
сите 3 | | | веќе видена

Откако претходно неколку тимови веќе го најавија датумот на претставувањето на новиот болид, денес стигна официјално соопштение од McLaren, кои потврдија дека болидот за оваа сезона ќе биде претставен во Вокинг на први февруари. Датумот на претставувањето беше јавна тајна во Ф1 круговите, но неизвесно беше дали Британците ќе се одлучат за „прошетка“ како минатосезонската, кога својот болид го презентираа пред зградата на Vodafone во Берлин. Таквиот потег беше по „нарачка“ на нивниот главен спонзор, кој што во Германија гледа најголем пазар за своите услуги. Изненадувачки беше и начинот на презентација на болидот, кој наместо да биде откриен од страна на возачите, беше составуван од механичарите, возачите, но и добитниците на наградната игра која што беше организирана на нивната веб страница. За оваа сезона, тимот на McLaren не се одлучи за помпезна презентација, па така, новиот болид ќе биде претставен во технолошкиот центар во Вокинг. Претходно, Хамилтон изрази задоволство од досегашниот развоен процес, ...
| | веќе видена

Малерот кој го прати Роберт Кубица никако да престане. По опоравувањето од сериозните повреди од ланското излетување на рели во Италија, Роберт Кубица се лизнал на мраз пред куќата во која што престојувал во Италија и повторно ја скршил ногата. По една година од катастрофалната несреќа, екс возачот на Lotus беше на праг да се врати во болид и да започне со подготовките за враќање во најбрзиот октански циркус наредната година, но од Италија стигнуваат повторно лоши вести. Имено, како што пренесуваат италијанските медиуми, Кубица се лизнал на мраз пред куќата во која што престојувал и повторно ја скршил ногата. Се верува дека станува збор неодамна опоравената нога, која претрпе неколку операции поради излетувањето пред нешто помалку од една година во Италија. Ф1 возачот ја пропушти минатата сезона и неколку месеци прележа во болницатата на докторот Чекарели со кој што неодамна се „разделија“. По падот од лизгањето на мраз, Кубица бил префрлен во болницата во Виареџо, но на негово барање бил пренесен во ...
сите 9 | | | веќе видена

Покрај тоа што може да се пофали со две шампионски титули досега, како и со епитетот најмлад светски шампион, Фетел може да се пофали и со големиот спектар на кациги кои што ги поседува. „Секоја трка - различна кацига“, тоа е мотото на Германецот кој не ни помислува на задржување на една, единствена и препознатлива кацига. Кацигите важат како препознатлив знак во Ф1. Така на пример, жолтата кацига со боите на Бразил беше препознатлива за Сена, црвената со седумте ѕвезди за Шумахер, додека младиот Германец нема намера да го следи тоа „правило“. Германскиот „Ауто мотор унд спорт“ го нападна Фетел токму поради разниоликоста на кацигите, обвинувајќи го дека многу фанови се разочарани поради неговиот стил на менување на кацигите „како чорапи“. „Некои работи на мојата кацига остануваат исти постојано, но јас и мојот дизајнер за кациги многу често ескпериментираме и тоа ни е многу интересно,“ - истакна Фетел. „Заедно, многу често ни доаѓаат интересни идеи.“ „Но има некои кациги во Ф1 кои што ми се многу ...
| | веќе видена

Нани Рома славеше на 477 километарската етапа, финиширајќи за пет секунди пред Роби Гордон, кој може да се каже дека излезе како победник од денешната осма етапа, бидејќи успеа да „скине“ пет и пол минути во однос на водечкиот Петерхансел. Иако Роби Гордон сеуште нема славено етапна победа на Дакар, сепак тој денес до последните метри беше противникот на Нани Рома. По трката, Американецот потенцираше дека денес тој не изгубил, туку напротив, победил, бидејќи надокнадил голем дел од разликата во однос на Французинот. Холовчик заврши како трет, а со денешниот одличен перформанс на Гордон падна на третото место во поредокот. Сепак, како „утешна“ награда можеби е намалувањето на разликата во однос на Петерхансел за три минути. Водечкиот во генералниот поредок заврши како четврти, додека зад него се најде Насер Ал Атијах, кој поради проблеми со алтернаторот изгуби драгоцено време. Моментално, се наоѓа на шестата позиција во поредокот со 45 минути заостанување зад Петерхансел. Генерален поредок: Поз Возач ...
сите 16 | | | веќе видена

Ланскиот победник успеа да стигне до својата четиринаесетта победа во кариерата, славејќи на 200 километарската седма етапа со што го намали заостанувањето во однос на Стефан Петерхансел кој повторно се искачи на врвот на поредокот. Катарецот успеа да ги претекне де Вилие, Соуса, Сантос и Новицкиј во перфектниот финиш, завршувајќи пред Гордон и Петерхансел, додека Холовчик и Рома ја комплетираа топ петката. Петерхансел го врати водството, откако финишираше пред Холовчик, а моментално има предност пред Полјакот од 11 минути и 22 секунди. „Автомобилот беше перфектен и можев да напаѓам од почетокот па се до финишот,“ - изјави Ал Атијах по завршувањето на седмата етапа. „Ризикувавме многу, но во таква ситуација сме што мораме секој ден да намалуваме барем седум или осум минути. Денес ризикот ни се исплатеше. Ќе се обидеме да го повториме денешниот перформанс и на етапите кои започнуваат од утре.“ „Немаме друг избор доколку сакаме повторно да славиме на Дакар.“ - заврши Катарецот. Недела беше ден за одмор за ...
сите 13 | | | веќе видена

Враќањето на Франција во старото друштво е толку блиску што дури е познат и провизорниот датум на одржување. Според најавите на француските медиуми, трката во Франција се враќа во календарот во септември, наредната година. Пред околу две недели, беше најавено дека Франција заедно со Белгија (Спа) ќе ротираат во календарот, па откако оваа година Ф1 ќе допатува во Белгија, наредната сезона „ќе одмори“. Како што е познато, францускиот премиер создаде работна група за враќање на најбрзиот октански циркус во Франција, а според весникот „Ле Фигаро“, од официјализирање на трката на Пол Ришар наредната година не дели само зелено светло од премиерот. „Случајот моментално се наоѓа на бирото на Франсоа Фиљон (премиерот на Франција),“ - открива францускиот весник поткрепен од извори во кабинетот на премиерот. „Тој само треба да му даде зелено светло на министерот за спорт - Давид Дуле и на претседателот на француската федерација за мотоспорт - Никола Дешо.“ „Првата трка на Пол Ришар ќе се одржи во септември, 2013 ...
сите 3 | | | веќе видена

Успехот во ланската сезона за Џенсон Батон се должи на фактот што повозрасниот Британец во тимот околу себе направил добар технички тим и создал добри релации со раководството на тимот. Ова е објаснувањето на Луис Хамилтон поради кое што неговиот тимски колега бил поуспешен од него минатата сезона. Џенсон Батон доби многу пофалби на своја адреса поради начинот на кој настапуваше минатата сезона, па дури и од Лука ди Монтеѕемоло кој го опиша шампионот од 2009 како перфектен. Доволен доказ за супериорноста на Батон над Хамилтон е разликата од 43 поени на крајот на сезоната. „Џенсон е многу брз и околу себе собра добар тим на техничари,“ - објасни Хамилтон. „Јас би сакал да бидам секогаш пред него и не сум среќен кога тоа не е така. Но тој не претставува никаков психолошки проблем за мене.“ „Покрај тоа, тој е многу пријателски настроен и секогаш добро се забавуваме надвор од патеката. Би било добро доколку во 2012 тој ми биде единствениот конкурент за титулата, но сето тоа зависи од McLaren.“ Од Хамилтон беше ...
| | веќе видена

Кристоф Холовчик го намали заостанувањето на нешто повеќе од четири минути во однос на неговиот тимски колега - Стефан Петерхансел, по денешната победа на петтата етапа од релито Дакар. Со денешната победа на етапата од Чилекито до Фламбала, Полјакот се искачи од четвртата на втората позиција во генералниот поредок, откако денес триумфираше пред Гордон со предност од една минута и една секунда. Трет заврши Петрхансел додека зад него се најде Нани Рома. Холовчик до победата стигне откако де Вилие на 70 километри до крајот на етапата како водечки, застана поради проблеми со автомобилот кои го чинеа 20 минути и на крајот заврши како петти. Разочарувачки ден имаше ланскиот победник, Насер Ал-Атијах, кој мораше да застане на 36 километри пред крајот на етапата поради прегрејување на моторот. Иако на крајот успеа да го поправи дефектот, на крајот дефектот го чинеше повеќе од 24 минути. Поради денешниот нов малерозен ден, Катарецот падна на осмата позиција зад Новицкиј и Соуса. Утрешната етапа ќе се вози од ...
сите 7 | | | веќе видена

За прв пат по Абу Даби (2009), светскиот шампион од 2007 седна во кокпит на Ф1 болид. И не беше лош како за прв пат по нешто повеќе од две години. Финецот им помогна на инженерите во Lotus да ја сетираат висината на кокпитот, а по сетирањето, даде едно кратко интервју кое подоцна беше објавено на официјалната веб страница на тимот. Раиконен го помина речиси цел ден во базата на тимот во Енстоун, сетирајќи неколку позиции на новиот болид кој ќе дебитира за точно еден месец. Покрај згуснатата програма, Раиконен одвои време да одговори на неколку прашања од фановите. Кими, денес за прв пат по 2009 година седна во Ф1 болид. Како се чувствуваш? „Минатиот пат кога бев во Енстоун, на брзина седнав во кокпитот на ланскиот болид, но тоа беше навистина многу кратко. Ова е за прв пат вистински да седнам во болидот, носејќи кацига на мене. На почетокот ми беше чудно бидејќи кокпитот ми се чинеше многу тесен, но подоцна се навикнав. Можам да кажам дека е исто како и во моите претходни наврати во Ф1. На почетокот е ...
| | веќе видена

Стефан Петерхансел успеа со победа да го врати првото место во поредокот, по малерозната трета етапа во која изгуби драгоцено време. Французинот славеше пред Аргентинецот Орландо Теранова и Жиниел де Вилие и обезбеди пристојни пет минути и четириесен и една секунда предност пред Јужноафриканецот. Петерхансел ја заврши 326 километарската етапа за нешто помалку од четири часа и си го врати местото кое го имаше по втората етапа, откако Холовчук заврши како петти, заостанувајќи единаесет минути зад победникот. Французинот може да му се заблагодари на минатогодишниот победник, кој поради дефект заостана петнаесет минути на четириесет километри пред крајот на етапата. Ал-Атијах беше лидер на етапата, но поради проблеми мораше да застане. Сепак успеа да го врати Hummer-от во нормала и се врати во трка, но на крајот заврши како шеснаесетти. Проблеми имаше и Роби Гордон и неговиот Hummer, кој поради проблеми изгуби седумнаесет минути, но успеа да стигне до четиринаесеттото место, три места понапред од Ал-Атијах.
сите 7 | | | веќе видена

Најголемата американска телекомуникациска компанија од оваа сезона нема да се наоѓа на болидот на тимот на Сер Френк Вилијамс, откако договорот кој истече во декември минатата година не беше обновен, иако Британците инсистирале на тоа. Логото на AT&T се наоѓаше на болидот на Williams уште од 2007 година, а како надомест за тоа британскиот тим инскасираше седум милиони долари по сезона. Сепак разочарувачката ланска сезона каде што Williams освоија само пет поени, ги предомисли Американците кои не го продолжија договорот. Според првичните најави, од страна на Ф1 тимот било понудено продолжување на договорот на уште додатни три години, со вкупна вредност од 15 милиони долари, но таквата понуда била одбиена од АТ&Т. Претходно, Williams го загуби и својот најголем спонзор - Philips, а за финансиски добро да се поткова, минатата сезона дури и тргуваше на берзата со акциите од компанијата на Сер Френк Вилијамс. На местото на американската телекомуникациска компанија се очекува да пристигне Катарската национална ...
| | веќе видена

Дали во Red Bull се подготвуваат за многу потешка сезона во споредба со претходната? Откако Адријан Њуи прв потенцираше дека забраната на ниско поставениот издувен систем ќе го врати него и неговиот тим назад на таблата за цртање, Себастијан Фетел денес изјави дека конкурентите се многу поблиску отколку што сите очекуваат. Според многумина, Ferrari ќе биде оној кој најмногу ќе ќари од забраната на ниско поставениот издувен систем и неговото мапирање, а доволен доказ беше трката во Силверстоун, каде што Италијанците ја забележаа единствената победа минатата сезона. Токму на таа трка, беше забрането мапирањето на моторот, каде што очигледно се криеше предноста на Red Bull во однос на другите. „Двојниот дифузер и ниско поставениот издувен систем беше она од што црпевме предност во 2010 и 2011, пред се од топлите издувни гасови,“ - потенцираше Фетел. „Но сега некои тимови ќе имаат многу поголема предност. Доколку мислевте дека сеуште сме недопирливи, грешите. Топ тимовите се поблиску од било кога досега.“ ...
| | веќе видена

Шпанецот Нани Рома славеше на третата етапа од релито Дакар, завршувајќи пред Кристоф Холовчук кој го превзема водството од Стефан Петерхансел. Французинот беше и најголемиот губитник на крајот на денот, поради проблеми со пневматиците во два наврати. Рома со својот Mini успеа да заврши прв на 208 километарската етапа од Сан Рафаел до Сан Хуан, пред Полјакот Холовчук со предност од една минута и девет секунди. Така возачот на Mini успеа да стигне до првото место во генералниот поредок, пред Роби Гордон кој заостанува 54 секунди. Петерхансел беше најмалериозниот возач во Јужна Америка. Откако водеше на првите две контролни точки, во последните 80 километри, изгуби 6 минути и 23 секунди поради две пукнатини на пневматиците. На крајот заврши како седми и се најде на петтата позиција во генералниот поредок со нешто повеќе од две и пол минути заостанување. Насер Ал Атијах продолжи да ја топи предноста во однос на водечките, но иако не се помдрна од шестата позиција во поредокот, ја намали разликата на 6 минути ...
сите 26 | | | веќе видена

Одделот за аеродинамика на Ferrari значително се засили на сметка на нивните ривали од McLaren, откако неколку инженери преминаа од Вокинг во Маранело. Италијанците многу пати во претходните години беа критикувани дека ангажирањето на свои сонародници на клучните места во тимот не им дава никаков ефект. Дека со ангажирањето на Британците тимот од Маранело ја признава грешката и истата се обидува да ја поправи, потврди и Лука ди Монтеѕемоло. „Имаме долга традиција на одлични инженери во областа на механичкото инженерство, но признавам дека немаме искуство во областа на аеродинамиката,“ - истакна претседателот на Ferrari. Се започна со Пет Фрај, кој минатата сезона од McLaren премина во Ferrari. Блискоста на Фрај со специјалистот за аеродинамика во McLaren - Џакомо Тортора, значеше и премин во Маранело пред неколку месеци. По Тортора, следеше Рупад Дарек, исто така експерт и специјалист за аеродинамиката, а подоцна тимот беше надополнет и со Крис Хил и Лоренс Хоџ, исто така инженери од McLaren во областа на ...
сите 2 | | | веќе видена

Минатогодишниот победник на релито Дакар стигна до победата на втората етапа и од триесет и осмото место се искачи на шестото, додека неговиот најголем ривал - Стефан Петерхансел се искачи на врвот од поредокот по понеделничката етапа. Катерецот изгуби десет минути во првата етапа поради проблеми со моторот на неговиот Hummer, но на понеделничката етапа блесна, завршувајќи со 54 секунди пред Петерхансел. Французинот, успеа да стигне до првото место во поредокот, завршувајќи како втор пред Роби Гордон. Американецот заостана две минути зад Петерхансел, пред Кристоф Холовчук, Нани Рома и Жиниел де Вилие. Победникот на првата етапа Леонид Новицкиј заврши како осми. Моментално, Ал Атијах е на шестата позиција со осум минути и четириесет и седум секунди заостанување зад Петерхансел. Првата етапа беше одбележана со смртта на мотоциклистот Хорхе Мартинез Боеро на само два километри од финишот. Поз Возач Автомобил Време/Разлика 1. Стефан Петерхансел Mini 3ч20м33с 2. Роби Гордон ...
сите 28 | | | веќе видена

Мозокот на Red Bull кој е можеби најзаслужниот за двете шампионски титули измиантите две сезони и шампионот од 1992 година беа одликувани од британската кралица, поради достигнувањата или служењето за кралството. Адријан Њуи и Најџел Мансел стигнаа до сонот на секој Британец - одликување од британската кралица. Техничкиот директор на Red Bull е награден поради неговите достигнувања во мотоспортот, додека шампионот од 1992 во болидот на Williams поради неговите активности во помагањето на британската младо општество како претседател на британската младина. До вакво достигнување неодамна стигнаа и Луис Хамилтон и Џенсон Батон, заедно со Рон Денис, кои што добија ордени за заслуга од кралицата поради нивните успеси во мотоспортот. Мозокот на Red Bull, конечно стигна до орденот од кралицата по неколкуте успешни сезони со Williams, McLaren и Red Bull. Она што тој му го понуди на Фетел беше недостижно за конкурентите, а задачата на Фетел за обезбедување на шампионските титули беше решиси половично завршена уште ...
| | веќе видена

Блокирањето на возачите за време на квалификациите не е ништо ново, но доколку тоа се прави на „сестринскиот“ тим, тогаш истото е голем проблем. Хелмут Марко по завршувањето на квалификациите во Кореја се упатил кон таборот на Toro Rosso и пред тимскиот шеф на тимот жестоко му се обрати на Алгурсуари поради блокирањето на Фетел. Според шпанските медиуми, токму таквиот потег на Шпанецот е причината за неговата смена во Toro Rosso, иако во прв план се сметало на негово останување. За потсетување, Toro Rosso или поточно Red Bull, се одлучи за комплетна смена на досегашната возачка двојка, со Даниел Рикардо и Жан Ерик Верњ. Дали блокирањето на Фетел е причина за неговото заминување од Toro Rosso проценете сами, но она што е поинтересно е реакцијата на Хелмут Марко и кавгата во боксот на вториот тим на Red Bull. Погледнете...
| | веќе видена

next