Тимот на Ферари направија чекор во вистинската насока на трката во Кина и сега се можеби вториот најбрз тим на патеката поминуваќи ги Ред Бул откако Алонсо го освои третото место на подиумот, остваруваќи го најдобриот резултат за Ферари во оваа сезона. Една од забележливите надградби на болидот на Ферари се новите завртки на тркалата. Ова не е нов концепт откако Ред Бул и Вилијамс користеа сличен систем во изминатата сезона. Но ова година и двата тимови ја исфрлија таа иновација. Не дека не функционира туку затоа што ФИА ги претстави новите правила за потесни завртки на тркалата со цел да бидат побезбедни во случај тркалото да не биде целосно прицврстено. Ова ги направи решенијата на Вилијамс и Ред Бул неупотребливи без големи промени во дизајнот – нешто на кое што најверојатно веќе работат Ферари успеа да претстави решение со вклучена заштита, се верува дека идејата произлегува од тимот на Лотус откако Ферари го вработија нивниот поранешен шеф на аеродинамичниот оддел, Дирк Де Бир уште кон крајот на ...
сите 4 | | | веќе видена

Повеќето возачи во Формула 1 го поддржуваат новото правило за казнени поени и велат дека тоа е позитивна насока за спортот. Во оваа сезона стјуардите имаат можност да му доделат на возачите казнени поени за предизвикани инциденти и сериозни прекршувања на правилата. Пастор Малдонадо и Естебан Гутиерез – Бахреин 2014 Доколку некој возач добие 12 казнени поени во една сезона ќе нема право на настап на следната трка. Неколку возачи досега веќе ‘заработија’ казнени поени досега. Жул Бијанки има четири, Пастор Малдонадо три, додека Валтери Ботас, Кевин Магнусен и Адријан Сутил имаат по два казнени поени. “Мислам дека е во ред. Не сум сигурен дека некој ќе стигне до бројката од 12 но после три трки тој (Бијанки) има четири па би можел да стигне до 12 набрзо. Ќе видиме како ќе биде.” Изјави Сутил. “Најважно е дека има промена од минатата сезона бидеќи имаше одредени ситуации каде некои возачи добиваа казни што немаа некој голем ефект. Ако си последен и добиеш казна од 10 позиции сеуште си последен и не губиш ништо. ...
| | веќе видена

Од тимот на Мерцедес изјавија дека подоцна во сезоната би можеле да ги актуелизираат тимските наредби иако веќе изјавија дека ќе му дозволат на нивните возачи да се тркаат меѓусебно. Мерцедес им дозволи на Хамилтон и Розберг да се борат за победата во Бахреин и доминацијата на тимот досега му обезбеди четири пол позиции и исто толку победи досега. Но тимскиот шеф Тото Волф предупредува дека ситуацијата можеби ќе се промени во иднина. “Можеби ќе се најдеме во ситуација каде нема да можеме да си дозволиме да губиме време во битка меѓусебе ако конкурентите се блиску зад нас. Бахреин беше посебна ситуација затоа што пакетот што го имавме на трката работеше одлично и имавме добра предност пред другите, па беше лесно да се донесе одлука да се остават возачите да се тркаат меѓусебе затоа што знаевме дека разликата од другите тимови беше голема.” Волф верува дека Мерцедес ќе мораат да применат друга стратегија доколку ривалите им се доближат во перформансите во иднина. “Што помала е разликата, толку повеќе мораме да ...
сите 3 | | | веќе видена

Возачите на Мекларен Џенсон Батон и Кевин Магнусен повторно имаа лош викенд откако не успеаа да освојат поени на трката во Кина и имаа проблеми со болидите во текот на целата трка. Двајцата возачи се искачија на подиумот во Австралија и го завзедоа првото место на конструкторската табела, но одтогаш имаат лоша серија и се движат само по надолна линија. Не завршија на патеката во Бахреин пред две недели, а сега не успеаа да освојат поени откако завршија на единаесеттата и тринаесеттата позиција. И покрај тоа што го имаат моќниот мотор на Мерцедес, ниту еден од двајцата возачи не успеа да ја помине последната сесија на квалификациите во саботата а резултатот на трката беше далеку од задоволителен за тимот што освои второ и трето место на првата трка во оваа сезона. “Нема што да се каже освен дека не сме многу брзи во моментот. Имавме лош прв круг но и без тоа не сме доволно брзи и ситуацијата со деградацијата на гумите е катастрофална. Болидот е во ред, но не можеме да го извлечеме максимуот од гумите што сега ...
сите 2 | | | веќе видена

Берни Еклстоун изјави дека Формула 1 планира да воведе Мастерс серија каде што ќе возат поранешни возачи. Неколкумина веќе го изразија својот интерес за учество во таква серија. Дејмон Хил во својот болид на Вилијамс – 1996 “Серија со поранешни возачи е добра идеја, зборувавме за тоа и е нешто што најверојатно ќе го оствариме. Многу од овие постари возачи сеуште се доволно добри за да седнат повторно во болид. Ќе ги возат болидите што ги возеле во своето време.” Ова е само уште еден начин за справување со контроверзноста околу тивките V6 мотори што беа претставени оваа сезона. Еклстоун беше еден од најгласните критичари на новите мотори и враќање на V10 или V8 сигурно би го задоволило. Поранешниот возач а сега телевиски коментатор Мартин Брандл верува дека ова би поминало одлично кај фановите на Формула 1. “Мастерс серија со добра структура би била многу популарна кај возачите и кај фановите, исто така и кај телевиските станици и спонзорите. Каков и да е форматот би сакал да бидам дел од тоа.” Герхард ...
| | веќе видена

Луис Хамилтон од тимот на Мерцедес ја освои својата трета победа по ред со леснотија на трката во Шангај, водеќи од стартот па се до последниот круг. Мерцедес повторно покажа дека е класа над сите останати, Нико Розберг го освои второто место, со што тимот на Мерцедес успеа да сврзе три по ред 1-2 подиуми. Фернандо Алонсо го освои третото место со што ова беше првиот подиум за Ферари во оваа сезона. Даниел Рикардо беше на четвртата позиција, додека пак актуелниот шампион – Фетел заврши на петтата позиција откако му беше кажано преку радиото да го пропушти неговиот помлад колега на патеката откако доби известување преку радиото заради тоа што Рикардо беше побрз на посвежи гуми во тој момент. Но Германецот не го пропушти колегата без борба се до 26тиот круг кога Фетел конечно направи простор со што по втор пат беше престигнат на патеката од младиот Рикардо. Победата на Хамилтон му го донесе првиот ‘хет трик’ во кариерата откако победи на патеките во Малезија и Бахреин. Британецот можеби ќе имаше и 4 победи ...
сите 23 | | | веќе видена

Луис Хамилтон ја освои пол позицијата на патеката во Кина откако извози маестрално во услови на дожд. Дождот требаше колку толку да донесе изедначена битка за пол позицијата но Хамилтон со своето возење покажа дека е на повисоко ниво од сите останати откако го постави најбрзото време на патеката за повеќе од половина секунда побрзо од второпласираниот Даниел Рикардо. Водеќи во секоја сесија, Хамилтон беше доминантен на патеката воедно поставуваќи нов Британски рекорд за освоени пол позиции, ова беше неговата 34та пол позиција поминуваќи го на листата легендарниот Џим Кларк. “Ова беше тешка сесија но навистина уживав. Болидот беше одличен. Успеав да извозам одличен круг и ја обожавам патеката на дожд.” “Добро е да се победува и да се освојуваат пол позиции, но целта е шампионската титула. Ова е чекор во вистинската насока но сега мораме да се концентрираме на утрешниот настап.” Бркаќи трета победа по ред и втора шампионска титула, Хамилтон има јасно зацртана цел за утрешната трка и се чини дека е во најдобра ...
сите 42 | | | веќе видена

Фернандо Алонсо од Ферари беше најбрз за време на првата слободна сесија утрово, додека неговиот тимски колега – Раиконен имаше механички проблеми што неможеа да бидат поправени за време на првата сесија. Релативно ладното време на патеката предизвика да само неколку болиди излезат на патеката на почетокот, додека пак најбрзите кругови беа поставени при крајот сесијата. Шпанецот постави време од 1:39.783, Нико Розберг беше најблиску до тоа време на скоро четири десетинки, додека пак Даниел Рикардо од Ред Бул беше на третата позиција со задоцнување од скоро една секунда Во втората слободна сесија гледавме слична ситуација. Луис Хамилтон беше најбрз, додека пак Алонсо беше на втората позиција со задоцнување од 0.141 секунди зад најбрзиот круг на возачот на Мерцедес. Хамилтон извозе круг за време од 1:38.315 а воедно се жалеше на проблеми со балансот на болидот на крајот на сесијата. Вториот возач на Мерцедес – Розберг заврши со третото најбрзо време на патеката пред Даниел Рикардо и Себастијан Фетел. Пастор ...
сите 64 | | | веќе видена

Фернандо Алонсо вели дека не е задоволен со само две титули и дека сеуште е “гладен за победи” после слабиот старт на Ферари оваа сезона. Ферари не успеаа да стигнат до подиумот на првите три трки и моментално се на петтата позиција на конструкторската табела, вината за таквата ситуација ја превзеде тимскиот шеф на Ферари – Стефано Доминикели кој си поднесе оставка . Пред одлуката на Доминикели да биде објавена, Алонсо рече дека е горд на неговото време во Формула 1, но дека две титули не ја даваат целосната слика за кариерата што ја имал досега. “Никогаш не мислев дека ќе станам возач во Формула 1, никогаш не мислев дека би победил на Гран При трка, а не пак да освојам две титули. Горд сум и среќен за мојата кариера. Сеуште сум гладен за победи, гладен за успех. Ќе ви кажам дека две титули не се доволно.” Зборуваќи за својот однос со тимскиот колега Раиконен, Алонсо изјави дека неговото присуство е од голема помош. “Мислам дека е многу талентиран возач, и тоа е голема помош и голема мотивација за мене, како ...
сите 3 | | | веќе видена

Судот на ФИА ја донесе својата конечна одлука, дисквалификацијата на Даниел Рикардо од Ред Бул останува на сила, жалбата е одбиена. “Судот ги сослуша двете страни и ги разгледа нивните аргументи, и одлучи да ја задржи првичната одлука за дисквалификација на Рикардо,” изјавија од ФИА. Тимот на Ред Бул ја прифати ваквата одлука со цел да продолжат кон напредок и настрана од понатамошни контроверзии. “Инфинити Ред Бул ја прифаќа денешната одлука на Интернационалниот Суд. Секако дека сме разочарани од одлката и немаше да се жалиме доколку не верувавме дека имаме добри аргументи. Секогаш верувавме дека се држиме до техничките регулации за време на трката во Австралија. Жалиме дека Рикардо нема да ги добие 18те поени од трката, што сметаме дека ги заслужи. Ќе продолжиме да работиме напорно во текот на сезоната. Сега ќе се концентрираме на наредната трка во Кина.” Со тоа што дискфалификацијата останува на сила, значи дека Кевин Магнусен и Џенсон Батон ги задржуваат второто и третото место од трката во Австралија, а ...
сите 8 | | | веќе видена

Тимот на Ред Бул веруваат дека можат да ја преиначат одлуката да му се одземат бодовите на Даниел Рикардо на првата трка во Австралија. Интернационалниот Суд на ФИА денес во Париз ја разгледува жалбата на Ред Бул за тоа дали да му се вратат бодовите на Рикардо. Австралијанецот кој заврши втор на патеката во Мелбурн, беше дисквалификуван по крајот на трката , поените му беа одземени заради “постојано надминување” на лимитот од 100 килограми гориво на час. Во тек е сослушувањето во Париз, според некои извори од Associated Press, адвокатот на Ред Бул – Али Малек го дал својот аргумент, истакнуваќи дека сензорите не давале точни информации, и дека дисквалификацијата на Рикардо била базирана на погрешно толкување на правилата. Тимскиот шеф на Ред Бул Кристијан Хорнер изјави : “Тие поени се витални, секој поен е важен. Веруваме дека имаме добри аргументи. Сега откако се извозија повеќе трки, нови докази излегоа на виделина, проблемите со сензорите се појасни.” Сензорот на болидот на Рикардо давал погрешни ...
сите 19 | | | веќе видена

Стефано Доминикели ја плати цената за најлошиот старт на Ферари после промената на бодувањето во спортот, иако имаше на располагање два светски шампиони. Италијанскиот тим моментално е петти на конструкторската табела после три трки. После четири сезони зад тимот на доминантните во тоа време Ред Бул, Ферари сега повторно заостанува, овој пат зад тимот на Мерцедес дури 78 поени со само три изминати трки. Ферари е повторно зад Ред Бул, иако само два поени, и покрај тоа што моменталниот шампион Фетел имаше незадоволителни резултати од предсезонските тестирања и се очекуваше многу повеќе од Ферари оваа година. Доминикели беше тимски шеф на Ферари откако ја превзеде функцијата од Жан Тод во 2008. Тој ќе биде заменет од Марко Матиаци, претседател на Ферари за Северна Америка кој ќе го води тимот на следната трка во Кина на 20ти Април. “Има специјални моменти што доаѓаат во кариерата на сите, но треба да се има храброст да се донесат тешки одлуки. Ова е време за големи промени. Како тимски шеф ја превземам ...
сите 22 | | | веќе видена

Серхио Перез призна дека за малку ќе се откажел од Формула 1 откако го изгуби местото во Мекларен во минатата сезона. Oткако заврши на подиумот со Форс Индија во Бахреин минатиот викенд, Мексиканецот призна дека во еден момент се сомневал дали ќе има уште една шанса за настап. Серхио Перез го освои третото место на трката во Бахреин “Кога ми ја соопштија одлуката од Мекларен бев навистина фрустриран како завршија работите. Си реков самиот себеси, ова не е за мене. Едноставно немав волја за ништо. Но кога се појави интересот од Форс Индија тоа беше лесна одлука, и успеавме да постигнеме договор.” Иако Перез имаше слаб старт на сезоната во првите две трки, тој верува дека пласманот на подиумот на трката во Бахреин само му бил само потврда за тоа што одсекогаш го знаел – дека има иднина на врвот во Формула 1. “Ова е Формула 1. Ти го променува животот од ден во ден. Сега кога ќе погледнам наназад сум горд на себеси, и време е да се насочам кон иднината. Знаеме дека во Формула 1 може многу лесно да се стигне од ...
| | веќе видена

Џин Хас, ко-сопственик на НАСКАР тимот Stewart-Haas Racing изјави дека на тимот му е издадена супер лиценца за влез во Формула 1 во 2015. 12тиот тим во Формула 1 ќе му се приклучи на спортот во наредната сезона откако на патеката гледавме само единаесет тимови после откажувањето на ХРТ на крајот на 2012. ФИА уште во Декември минатата година објави дека има место за уште еден тим, а тимот на Хас јавно го изразија својот интерес за влез во спортот. Апликацијата за влез во Формула 1 официјално била поднесена во Февруари оваа година, а беше одобрена на 11ти Април. Џин Хас изјави дека е задоволен од одлуката и едвај чекаат започнат со работа. “Очигледно многу сме задоволни што сме примени во Формула 1, ова е возбудливо за мене како и за секој што сакаше да гледа Американски тим во Формула 1. Сега почнува тешката работа. Сакам да им се заблагодарам на ФИА за дадената шанса и на сите што помогнаа за да добиеме лиценца.” Хас е ко-сопственик на Stewart-Haas Racing НАСКАР тимот заедно со Тони Стјуарт, тим кој што го ...
сите 4 | | | веќе видена

Новите правила можеби привлекуваат внимание кај прозиводителите на автомобили BMW и Ford за враќање во Формула 1. Хонда веќе најави дека ќе се врати во Формула 1 во следната сезона како добавувач на мотори за тимот на Мекларен, а сега се појавуваат шпекулации дека BMW и Ford би можеле да се вратат исто така. BMW ја напушти Формула 1 во 2009та Џанкарло Минарди, основач на сега веќе непостоечкиот Минарди тим, на неговиот веб сајт напиша дека “Револуцијата на моторите што одбележува нова ера во Формула 1 ги присили BMW да ја преиспитаат својата инволвираност во спортот, и можеби ќе се вратат уште во 2015.” “Има гласини во Германија што сугестираат дека бордот на директори ќе се состане во Мај за да проценат дали враќање во Формула 1 како производител на мотори би била добра одлука. Ако интересот на производител како BMW е потврден ќе биде тоа потврда дека Формула 1 е и сеуште ќе биде најдобриот тркачки спорт на светот.” Тој исто така додаде дека претставници од BMW биле присутни за време на зимските тестирања ...
сите 3 | | | веќе видена

Во следното видео од тимот на Заубер се објаснети контролите на воланот на болидот. Од Заубер објаснуваат и за новиот 4.3 инчен дисплеј на воланот кој сега може да прикажува многу повеќе информации за болидот. Во детален инфографик што тимот на Заубер го објави на Англиски, Германски и Шпански јазик можете да ги прегледате сите функции на копчињата на воланот. Клик тука за преглед на инфографикот на Англиски јазик.
| | веќе видена

Претседателот на ФИА Жан Тод најави дека Формула 1 би можела да се ослободи од новото правило каде што на последната трка во оваа сезона – Абу Даби, сите возачи што ќе завршат во поени ќе добијат двојно повеќе отколку што би добиле на било која трка. Но тој додаде дека ќе ја донесе конечната одлука дури по завршувањето на трката во Абу Даби. Французинот вели дека не е против идејата, но дека бил изненаден од големите негодувања од страна на фановите, дури поголеми и од тие за звукот на моторите. Тој откри дека на последниот состанок на Формула 1 стратешката група дал предлог да се укине ова правило, но дека неколку тимови не се согласиле со таквиот предлог. “За да се укине ова правило потребна е едногласна одлука, и ако не се согласат сите тогаш неможеме да го смениме.” “На состанокот им реков ‘Дали сте за промена на правилото ?’ Одговорот беше не. Не ме прашувајте кој рекол да а кој не. Па се согласивме да остане правилото и ќе видиме какви ќе бидат реакциите на крајот на сезоната.” Тој изјави дека спортот ...
сите 3 | | | веќе видена

Нови болиди, нови технологии, нови правила… Добредојдовте во новата ера на Формула 1. Оваа сезона носи многу технички иновации кои што најверојатно ќе ги видиме во комерцијалните возила во наредните години. Дознајте повеќе за иновативните технологии што ги користат овогодинешните V6 турбо мотори на Мерцедес во следното видео.
сите 4 | | | веќе видена

next