• Makedonska Opera i Balet - Macedonian Opera and Ballet, Skopje
  • 20:00:00 , 13 Мај, 2017 до 23:00:00 , 13 Мај, 2017
  • купете билети овде
  • Makedonska Opera i Balet - Macedonian Opera and Ballet
  • 28 доаѓаат, 128 можеби
  • Настанот е завршен
  • \\\ English bellow \\\СЕВИЛСКИОТ БЕРБЕР - Џоакино РосиниОпераОркестар и хор на Македонска опера и балетСрпски народен театар - Нови Сад (Србија)Диригент: Крис РусманРежисер: Урсула Хорнер (Австрија)Асс.режисер: Љупка ЈакимовскаСценограф: Марија ВетеровскаКостимограф: Марија ПупучевскаАсс.хор мајстор: Ѓурѓица Дашиќ, Јасмина ЃорѓескаКорепетитори: Елена Сиљаноска, Јанинка Невчева, Андреја НауновНастапуваат: Марјан Јованоски - Фигаро, Јелена Кончар - Розина, Роберто Јачини Вергили (Италија) - Алмавива, Горан Крнета - Дон Базилио, Небојша Бабиќ - Дон Бартоло, Злата Тошевска - Берта, Кристијан Антовски - Фиорело, Саша Смилевски - АмброзиоЗа време на својот живот, Џоакино Росини (1792-1868) важел за еден од најпризнаените оперските композитори во светот. Напишал повеќе од 30 комични и трагични опери, пред необјасниво да престане да пишува опери, на возраст од 37 години. „Севилскиот бербер“ чија што премиера доживува катастрофален неуспех (предизвикан пред сè поради фракциите во локалната политика, а не поради самото дело) станува најпопуларната комична опера на сите времиња во светот. Некои од најпрепознатливите музички парчиња од операта слободно може да се каже дека станаа дел од човековото „несвесно“, особено воведната арија на гордиот Фигаро. Операта изобилува со извонредни и возбудливи вокални и оркестарски делници и комична елеганција со која ретко кое друго оперско дело може да се спореди. Изведбите под диригентското водство на Крис Рaсман редовно добиваат стоечки овации и извонредни рецензии од критичарите кои ја истакнуваат неговата способност „со леснотија да ги комуницира музичките идеи на делото на изведувачите“ (Cape Times), во изведбите „да носи големо ниво на концентрација и да обликува прекрасен звук“ (Opera magazine), и да „ги води музичарите до најголемите уметнички височини“ (Augsburger Allgemeine Zeitung). Тој ги диригирал „Мадам Батерфлај“ и „Така прават сите“ со Операта на Прага, „Тоска“ со Унгарската национална опера во Будимпешта и Краков, „Риголето“ со Националната опера на Киев, „Травијата“ и „Палјачи“ со Националната опера на Латвија во Рига и „Боеми“ со Националната опера на Монголија. Српскиот народен театар од Нови Сад е една од најголемите, а воедно и најстарата професионална театарска куќа во Србија. Основан е во 1861 година за време на конференцијата на Друштвото на Српскиот народен театар составено од членови на Српската читалница (Srpska čitaonica), одржана во Нови Сад и оттогаш работи во континуитет. Во театарот функционираат три сегменти – драма, опера и балет. Дејствието од операта се одвива во Севиља. Розина е млада девојка која е заљубена во грофот Алмавива. Младиот и убав гроф секојдневно пее под прозорецот на Розина со цел да и се приближи. Но, Розина ја чува стариот доктор Бартоло, кој сака да се ожени за неа и не и дозволува да излезе од куќата. Фигаро, личниот бербер на Бартоло, им помага на Розина и Алмавива да се запознаат, претставувајки го Алмавива како учител по пеење. И додека Фигаро го бричи Бартоло, Розина и Алмавива се договараат околу својата иднина.За да ја остварат заедничката љубов, на Розина и Алмавива им помага Фигаро, така што им носи матичар и сведоци. Во тој момент се одвива венчавката, а стариот Бартола мора да ја прифати победата на младоста и љубовта.\\\THE BARBER OF SEVILLE - Gioachino RossiniOperaThe Orchestra and Choir of Macedonian Opera and BalletSerbian National Theatre - Novi Sad (Serbia)Kriss Russman (GB) - conductor, Ursula Horner - director, Marija Veteroska - set designer, Marija Pupuchevska - costume designerCast: Marjan Jovanoski - Figaro, Jelena Konchar - Rosina, Roberto Jachini Vergili (Italy) - Count Almaviva, Goran Krneta -Basilio, Nebojsha Babikj - Bartolo, Zlata Toshevska - Berta, Kristijan Antovski – Fiorello, Sasha Smilevski - AmbrogioDuring his lifetime, Gioachino Rossini (1792–1868) was the world’s foremost opera composer. He wrote more than 30 operas, both comic and tragic, before inexplicably stopping opera composition in 1829, at the age of 37. “The Barber of Seville” survived a famously disastrous opening night (caused by factions and local politics more than any reaction to the work itself) to become what may be the world’s most popular comic opera. Several of the score’s most recognizable melodies have entered the world’s musical unconscious, most notably the introductory patter song of the swaggering Figaro, the barber of the title. The opera offers superb opportunities for all the vocalists, exciting ensemble composition, and a natural flair for breezy comedy that has scarcely been equaled since. Conductor Kriss Russman’s performances regularly receive standing ovations and exсeptional reviews that praise his ability to “communicate musical intention to the players in seemingly effortless fashion” (Cape Times), to create a performance of deep concentration and achieve a wonderful sound (Opera magazine) and to “lead the musicians to the highest of all heights” (Augsburger Allgemeine Zeitung). Russman has conducted Madame Butterfly and Cosi fan tutte with Prague State Opera, Tosca with Hungarian State Opera in Budapest and Kraków Opera, Rigoletto with Kiev National Opera, La Traviata and I Pagliacci with Latvian National Opera in Riga and La Bohème with Ulan Bator State Opera. The Serbian National Theatre located in Novi Sad, is one of the major theatres of Serbia. It was founded in 1861 during a conference of the Serbian National Theatre Society, composed of members of the Serbian Reading Room (Srpska čitaonica), held in Novi Sad and it has since worked in continuity. The Theatre is comprised of Drama, Opera and Ballet.